#FRIDAY FIVE - pięć piątkowych perełek :)



Witam wszystkich w nowym miesiącu! Piękną mamy zimę tej wiosny, nieprawdaż? Aż ma się ochotę wyciągnąć choinkę i śpiewać kolędy, gdy widzi się te zwały śniegu walące za oknem. Uwierzcie mi, jestem bardzo niezadowolona z tego faktu, bo już zdążyłam wyciągnąć z szafy moje nowiuteńkie, fioletowe trampki! Zamiast tego muszę wracać do zimowych trepów. Oh, well...

Tak czy siak, mamy piątek, Wielki Piątek, gwoli ścisłości, więc czas na pięć piątkowych perełek. Ostatnio nie było, siła wyższa, ale dzisiaj się z Wami czymś podzielę, a co :) Zapraszam!

źródło
1. Tapeta na kwiecień - oczywiście, znów w swoim zestawieniu goszczę Pauline z One Little Smile. To już niemal tradycja :) Ale od jej cyklicznych tapet nie mogę się uwolnić i chętnie dzielę się nimi z Wami, może ktoś również się skusi :) Praktyczne, urocze, nic tylko brać!

2. 3 wiosenne plakaty do pobrania - tym razem My Pink Plum. Jeśli tak jak ja, lubicie wszelkiego rodzaju plakaty, obrazy, teksty, które można oprawić w antyramy i powiesić sobie nad biurkiem czy gdziekolwiek indziej, to zapraszam :) Magda ma w swojej kolekcji kilka innych plakatów do pobrania - o ile dobrze pamiętam, swego czasu dzieliłam się z Wami jej plakatami walentynkowymi ;)

3. O rozwoju blogosfery książkowej słów kilka - tekst na blogu Kawa z Cynamonem, który bardzo przypadł mi do gustu i w wielu kwestiach mówi o tym, o czym sama myślałam :) Pewnie sami spotkaliście się kiedyś z taki pseudo komplementami, które zamiast dodawać siły i motywacji, jeszcze bardziej dołują.

źródło
4. Komplementy, po których chcesz skoczyć z mostu - dzięki FabJulus trochę się pośmiałam, ale bardzo przez łzy. I wcale nie były to łzy wywołane śmiechem, niestety. 

5. Na co trwonisz swój czas i energię - bardzo ciekawy tekst u Kameralnej. Warto zerknąć i wziąć do siebie kilka cennych rad :)

A na koniec piosenka, która wyzwala we mnie sprzeczne uczucia, bo z jednej strony wstydzę się, że podoba mi się piosenka Taylor Swift, a z drugiej, jest tak bardzo energetyczna i pozytywna, że nie sposób się od niej uwolnić :D Powiedzcie, że na Was też tak działa!


Ciepłe pozdrowienia dla wszystkich, Smacznego Jajka i Mokrego Dyngusa i do usłyszenia wkrótce! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz