#FRIDAY FIVE - pięć piątkowych perełek :)


Kolejny piątek nas przywitał i co najśmieszniejsze (a może wcale nie takie śmieszne?) kolejny piątek trzynastego, bo dokładnie taka sama sytuacja miała miejsce w lutym. Biada tym, którzy wierzą w przesądy, taka kumulacja pecha. Prawie jak totolotek, tylko nie wygrywa się nic fajnego. 

Dziś mam dla was pięć kolejnych perełek, którymi chciałabym się z Wami podzielić. Zobaczcie, co dla Was mam:


1. To, co widzi mężczyzna - w zeszłą niedzielę mieliśmy Dzień Kobiet, po drodze napatoczył się też Dzień Mężczyzn, więc tak z przymrużeniem oka z tej okazji serwuję Wam tekst FabJulus, który mnie osobiście rozłożył na łopatki. Uśmiałam się po pachy, a przy okazji uświadomiłam sobie, że faceci wcale nie są tak mało spostrzegawczy, jak nam się kobietom wydaje ;)

2. Jak dodać nowe czcionki do bloga - uwielbiam bloga Żyj, kochaj, twórz Karoliny. Za projekty DIY, za rady dotyczące bloga, za świetne wpisy, które zawsze przykuwają moją uwagę :) Tym razem mały poradnik, jak dodać nowe czcionki do bloga. Na blogspocie!


3. Jak zarządzać czasem, by mieć go na wszystko - gdy pracuje się na pełen etat, prowadzi się dom, wychowuje się Narzeczonego, prowadzi się dwa blogi, chce się dużo czytać i bawić się rękodziełem, a do tego zjeść czasem domowy obiad i nie być przy tym wszystkim chu***ą panią domu (bo to żaden powód do dumy, że się nią jest!), trzeba dobrze zarządzać czasem. Staram się to wszystko ogarniać, a każdy taki artykuł jak ten Urszuli Phelep mi w tym pomaga :)

4. Leczy rzeczy - moje ostatnie odkrycie. Mnóstwo fajnych projektów i kursów DIY, które pozwolą Wam własnoręcznie stworzyć domowe ozdoby, ozdobić ciuchy czy stworzyć własną biżuterię. Wiecie, że ja to kupuję, a Wy? :)

5. 102 darmowe fonty z polskimi znakami - bo jak już pokazałam Wam z pomocą Karoliny, jak dodać nowe czcionki, to teraz daję Wam linka do miejsca, gdzie znajdziecie owe w wersji darmowej do zainstalowania u siebie :)

Do usłyszenia! Miłego weekendu i spokojnego piątku trzynastego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz