#FRIDAY FIVE - pięć piątkowych perełek :)



I znów piątek! I znów #FRIDAT FIVE! A już za kilka dni podsumowanie miesiąca w zdjęciach, zobaczycie, co się u mnie działo w lutym:) Miała być recenzja kilka dni wcześniej, ale niestety, opuściła mnie wena i nie umiałam się zebrać do pisania. Mam nadzieję, że wkrótce nadejdzie zryw i naprodukuję wpisów na zapas :D

źródło

1. Wordmark.it - świetne narzędzie (przynajmniej ja tak uważam, zaraz Wam powiem dlaczego!), które pozwoli Wam na przeglądnięciu danego wyrażenia we wszystkich czcionkach, jakie macie zainstalowane na swoim komputerze. Dla mnie osobiście jest to bardzo przydatne narzędzie, bo często przelatuję listę czcionek manualnie, szukając tej jedynej idealnej, a co zajmuje kupę czasu. Wordmark.it mi go oszczędza, bo od razu widzę dane słowo czy zdanie w kilkudziesięciu opcjach, nie musząc klikać w nieskończoność :P

2. Trudna sztuka wyceniania zleceń - bo ludziom często trudno jest wycenić swoją pracę, szczególnie, jeśli traktują ją jako pasję. Tak czy inaczej, trzeba się spiąć i docenić/wycenić swoje umiejętności :) Jak? O tym na blogu Freelancerki. 


źródło

3. Narzędzia dla blogerów - jak sama nazwa wskazuje, polecam Wam artykuł z narzędziami przydatnymi do blogowania. Edytory tekstu, aplikacje, wtyczki, obróbka grafiki - naprawdę spora garść interesujących narzędzi, których możecie używać, by ułatwić sobie pracę na blogu.

4. Poranne rytuały, które wpłyną na Twój wygląd i samopoczucie - a tutaj coś od Fashionelki. Poranne rytuały, które warto wprowadzić do swojej codziennej rutyny ;)

5. Jakim typem osoby kreatywnej jesteś? - Ewelina Mierzwińska pomoże Ci zdecydować :) Osobiście nie potrafię się zidentyfikować tylko i wyłącznie z jednym z podanych, bo mam wrażenie, że pasuję odrobinę do każdego, ale to akurat nic nowego :) Niemniej jednak odnajduję siebie w tym zestawieniu. A Ty?


Miłego weekendu wszystkim! :)

5 komentarzy:

  1. ciekawe ciekawe, lubie te twoje piatkowe perelki! lece zobaczyc kilka linkow :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak bardzo mnie to cieszy :D Dziękuję! :*

      Usuń
  2. O, dzięki twojemu friday five przeczytałam właśnie dwa ciekawe artykuły. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie się cieszę, że znalazłaś w tym zestawieniu coś dla siebie :) Oby tak dalej! :)

      Usuń
  3. Nr 3 bardzo przydatny i z zaciekawieniem przeczytałam porady na udostępnionym blogu.

    OdpowiedzUsuń