#FRIDAY FIVE - pięć piątkowych perełek :)


1. Zrób Swój Ślub - coś specjalnie dla tych planujących ślub. Blog prowadzi małżeństwo, piszą z własnego doświadczenia, więc możecie tam znaleźć wiele przydatnych artykułów, wskazówek i inspiracji. Sama korzystam i czytam wszystko, co publikują niczym pilna uczennica :D

2. Dzieciństwo w latach 90 - artykuł, który sprawi, że zatęsknicie za swoim dzieciństwem. Polecam też inne posty z serii "90s" - łza się w oku kręci.


źródło
3. Coś dla fanów sówek - oszalałam na ich punkcie :D
źródło
4. Tapeta na luty - z muffinką od One Little Smile - uwielbiam jej sezonowe tapety na pulpit! :)
źródło
5. Bank darmowych zdjęć od Jest Rudo - Natalia postanowiła podzielić się swoimi fantastycznymi zdjęciami i stworzyła bank zdjęć, gdzie za darmo możecie korzystać z nich do woli :) Pomysł bardzo fajny, a zdjęcia przepiękne! 


I to na tyle, jeśli chodzi o piątkowe perełki :) Miłego weekendu wszystkim, a ja idę walczyć z choróbskiem!

9 komentarzy:

  1. Wiem, że to nie zabrzmi jak konstruktywny komentarz, ale... jeju, jakie słodkie sówki, ja chceeem takom! *_*

    I życzę szybkiego powrotu do zdrowia, choróbska nigdy nie są fajne :(

    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=15735522

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olać konstruktywne komentarze, pod #fridayfive można śmiało grzeszyć :D A za życzenia dziękuję, mam nadzieję, że tak będzie, po póki co jestem ludzkim burrito z wciąż świątecznym kubkiem w łapie:P

      Usuń
  2. Bank zdjęć od Rudej już przeglądałam - przegenialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że śledzimy podobne blogi :)

    Ach te lata 90' Nie wiem, czy tylko ja mam takie wrażenie, czy każdy myśli że wychowywał się w przełomowych latach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same perełki :) Też zaglądam często na OLS i mam jej tapety a laptopie jakieś 80% roku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, cieszę się, że dotarłaś aż tutaj :D

      Usuń
  6. Dzieciństwo w latach 90 <3 Dzięki za polecenie, masz racje,łza się kręci.
    Zdjęcia "Jest Rudo" Piękne!:}

    OdpowiedzUsuń