#FRIDAY FIVE - pięć piątkowych perełek :)


Leci ten czas, jak szalony. Niedawno był piątek, a tu już znowu następny! U mnie emocji nie brakuje, bo z Narzeczonym biegamy, jeździmy, załatwiamy, ale o tym więcej z pewnością jeszcze będzie nie raz i nie dwa :D A jak Wam minął tydzień? Mam nadzieję, że całkiem nieźle! Jednakże nie przedłużając: 

Piąteczka sieciowych ciekawostek na dziś to:


1. Złodziejka Książek o ghostwritingu - bo to temat powszechniejszy niż nam się wydaje :) Szkoda, że nie zawsze wiemy, kto tak naprawdę jest autorem książki. Kiedyś słyszałam plotki, że Stephen King nie pisze sam swoich powieści, tylko ma od tego ghostwirterów - ktoś coś słyszał na ten temat? Bo dla mnie to był niemały szok i... rozczarowanie. 

źródło

2. 7 grzechów głównych w zarządzaniu czasem - bo grunt to znaleźć złoty środek :)

3. Szczery zwiastun Piratów z Karaibów - ogólnie polecam Wam te "szczere" zwiastuny różnych filmów, można się przy nich nieźle uśmiać i spojrzeć na dane produkcje z dystansu i z przymrużeniem oka.

źródło

4. 10 kreatywnych wyzwań na zimę na blogu Design Your Life - bo dla niektórych zima, tak jak i dla mnie, jest znienawidzoną porą roku, podczas której najchętniej zapadłabym w sen zimowy. Mam wrażenie, że moja kreatywność, chęci do życia i energia również mają taką ochotę, więc warto się zainspirować i spróbować kilku wyzwań dla rozbudzenia siebie :) Nie tylko zimą!


źródło

5. Walentynkowe plakaty DIY - które nadają się nie tylko na Walentynki! My Pink Plum znowu nas dopieszcza graficznie :) Osobiście mam zamiar sobie takie plakaty wydrukować i oprawić w antyramy, żeby wisiały przez calusieńki rok :) Niech miłość będzie każdego dnia, a nie tylko 14 lutego!


A Wy znaleźliście coś ciekawego w sieci w tym tygodniu? :)

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten szczery trailer Piratów z Karaibów *.*
    Zapraszam do siebie,
    http://worldofbookss.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. plakaty u my pink plum <3 super te twoje piatkowe perelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podobają :) Jak tylko kupię nowe antyramy, to na pewno sobie wydrukuję i powieszę :D

      Usuń
  3. W tym tygodniu jeszcze nic ciekawego nie odkryłam :D
    Chociaż, udało mi się obejrzeć nowy odcinek ukochanego serialu, także za to wielki plus dla tego tygodnia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta seria u Ciebie :) Piątka ale naprawdę dobra :)

    OdpowiedzUsuń