#FRIDAY FIVE - czyli pięć piątkowych poleceń :)



Powiem tylko tyle - #skarby internetu wracają w nowej odsłonie zwanej od dziś #FRIDAY FIVE. Czego możecie się spodziewać? Pięciu linków/filmików/artykułów/blogów/czegokolwiek w każdy piątek :) Wszystko, co wpadło mi w łapska, a czym chciałabym się z Wami podzielić :) 

Jeśli i Wy znajdziecie coś, czym chcielibyście się ze mną podzielić, pisze w komentarzach!

1. Sia - Elastic Heart - zakochałam się w tej piosence! A co do teledysku, to mam w nosie tych, co wołają, że jest pedofilski, idźcie się paść, bo Shia wymiata, a Maddie jest cudownie przerażająca :)


2. OtherTees - może już znacie, może nie - jeśli szukacie pomysłu na prezent, ale chcecie sami sobie sprawić coś fajnego, to polecam własnie OtherTees. Za niewielką cenę możecie kupić koszulki, bluzy, topy z limitowaną grafiką - fani Hobbita, Marvela i wielu, wielu innych z pewnością będą mieli chętkę na kilka z nich :) Trzeba tylko pamiętać, że dany projekt dostępny jest w sprzedaży tylko przez 3 dni!


źródło
3. Disney i nowoczesne księżniczki. Nowe oblicze kobiet w znanych historiach. - świetny artykuł Eweliny Mierzwińskiej o zmieniającym się kanonie disneyowskich księżniczek. Niezależność kobiet zagościła nawet we współczesnych bajkach dla dzieci :)


4. Rolling Woods Shop - uwielbiam różne, różniste gadżety do domu, które prócz tego, że są funkcjonalne, są też piękne! I takie właśnie są cudeńka z Rolling Woods Shop. Sami zobaczcie!



źródło
5. Malowanie światłem - Jest Rudo - a na blogu Natalii, jednym z blogów, które lubię odwiedzać regularnie, coś dla fanów i pasjonatów fotografii - kurs malowania światłem :) 


To na tyle, bawcie się dobrze i miłego weekendu!

4 komentarze:

  1. Ten punkt o księżniczkach chyba sobie poczytam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odniosę się do jedyneczki :)
    A odniosnę się tak, że ja właśnie piosenkę tylko POLUBIŁAM, a za to ZAKOCHAŁAM się w teledysku <3 Przepadłam i koniec! Jak pierwszy raz go oglądałam to przez głowę mi nie przeszło, że ktoś może dopatrzeć się jakiś "pedofilskich" aspektów, tak tego odebrać! Byłam w szoku, ale tak to już jest, że większośc negatywnych opinii nie jest nawet sensowanie uargumentowana, jak więc można poważnie odbierać taką krytykę? Albo może to ja jestem "zacofana" i sensu w większości złych opinii nie umiem dostrzec. :) Na całe szczęście każdy może mieć swoje zdanie :)
    Ge-nial-ny teledysk !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo hejterzy zawsze mają bardzo sensowne komentarze :D Pewnie dlatego teledysk został określony "pedofilskim" :P

      Usuń
  3. Maddie Ziegler jest cudowna. Sama nie wiem czemu, ale uwielbiam ją. Ma cos takiego w oczach i w ruchu, że tańcząc tworzy prawdziwe dzieło sztuki, choć rzeczywiście w tym lekko przerażającym sensie :)

    OdpowiedzUsuń