Nie ma mnie na blogu, bo...

... ogarnął mnie świąteczny szał. Twórczy, świąteczny szał. Dlatego właśnie tak mało recenzji ukazuje się w ostatnim czasie. Czytam też mniej, bo tworzę. W tym roku szczególnie postawiłam na prezenty i dekoracje DIY, więc gdzie się tylko dało, uruchamiałam swoją kamykową kreatywność i działałam. Foto grudzień będzie obfitował w mnóstwo zdjęć. Niżej mały przedsmak i "chwalenie się" swoimi potworkami (długo zastanawiałam się, czy w ogóle je komukolwiek pokazywać, ale raz się żyje, co mi tam!) :)


Zaczęło się od prostych kartek:



Potem zaszalałam i postanowiłam zrobić kartki 3D, które dopiero po rozłożeniu pokazują swoje prawdziwe "ja" :)




Każda z kartek dostała swoje pudełko, żeby łatwiej było je spakować i ładniej się prezentowały :D


Bawiłam się też dekoracjami, co widać niżej - kącik zapachów świątecznych i świeczniki DIY :)




I jak? Zdradzę Wam, że od jakiegoś czasu noszę się z założeniem drugiego bloga, takiego bardziej kreatywnego, ale nie wiem, czy wystarczy mi odwagi :D

Co do bloga książkowego, mam nadzieję, że wybaczycie mi nieobecność i gdzieś tam, ktoś tam jeszcze o mnie pamięta ;)


Zostawiam Was w tym świątecznym klimacie z życzeniami i piosenką z mojej ulubionej płyty, która towarzyszy mi od kilku dni przy ciasteczkach, kartkach, etc. :)


12 komentarzy:

  1. Cudeńka! Chciałabym kiedyś dostać taką kartkę. :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Jeżeli chodzi o "prace ręczne" to jestem totalnym beztalenciem, ale zawsze doceniam takie małe dzieła sztuki. Bloga zakładaj, a co tam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę to jeszcze przemyśleć, ale chyba właśnie skończy się na "a co tam" i blog powstanie :D Jeśli tak będzie, na pewno się o tym dowiecie :D

      Usuń
  3. Noo widzę, że i nie tylko mnie to dopadło :D Również co nieco tworzę, ale metodą quillingu. Fajna sprawa, zwłaszcza, jak udekorujesz samodzielnie dom albo dasz komuś taką ręcznie robioną kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) U mnie w tym roku najbliższa rodzina będzie musiała znosić moje ręcznie robione prezenty i kartki - zobaczymy, co oni na to :D A quilling też jest super!

      Usuń
  4. I to wszystko ty zrobiłaś?!
    Masz niesamowity talent!!! Podziwiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano, tak jakoś wyszło :D Dziękuję pięknie!

      Usuń
  5. Kartki są ekstra! :) Koniecznie załóż drugiego bloga, chętnie podpatrzę Twoje pomysły DIY ;)

    https://booklovinbypas.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna ta Twoja twórczość :) /Vicky

    OdpowiedzUsuń
  7. Liczę na tego drugiego bloga, bo cudeńka zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń