kamyk kreatywnie - już jest!

Hej!

Dzisiaj tylko szybkie ogłoszenie, mam nadzieję, że wkrótce wreszcie będę mogła przywitać Was recenzją :) Ale dziś o moim drugim tworze blogowym, do którego dałam się namówić Wam i samej sobie chyba przede wszystkim :) Swoją drogą dziękuję Wam pięknie za te wszystkie miłe komentarze pod ostatnim postem Nie ma mnie na blogu, bo..., na którym odważyłam się pokazać Wam moje świąteczne kartki :) Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję - bo wiecie, że bez Waszej zachęty nie byłoby tak łatwo :)

Tak czy inaczej, drugi blog powstał, pod nazwą Kamyk Kreatywnie i z tego miejsca chciałabym Was serdecznie na niego zaprosić - miło mi będzie, jeśli poobserwujecie i będziecie wpadać na niego częściej, ze swoim dobrym i krytycznym słowem :) Znajdziecie tam moje kreatywne twory, kartki, albumy, zaproszenia, szeroko pojęte projekty DIY :) Przedsmak znajdziecie w wyżej wspomnianym poście i częściowo już na nowym blogu :) Zapraszam i dziękuję z góry za wsparcie :) 


Wesołych!

2 komentarze: