HITY i KITY 2014

Kontynuując zeszłoroczną tradycję, postanowiłam podsumować rok zestawieniem hitów i kitów książkowych 2014. Choć nie udało mi się przeczytać w tym roku zbyt wielu tytułów, szczególnie porównując listę z poprzednimi latami, coś tam udało mi się wygrzebać :) Słowem wyjaśnienia, zestawienie dotyczy przeczytanych w danym roku książek z najwyższymi i najniższymi otrzymanymi przeze mnie ocenami :) W takim razie lecimy - HITY i KITY 2014 :)

HITY 2014











KITY 2014











Od razu śpieszę z wyjaśnieniem - powyższe kity są kitami bardzo dobrymi, bo żadna z powyższych książek nie otrzymała oceny niżej niż 3,5 ;) Niemniej jednak nie były to tytuły, które mnie porwały czy zafascynowały swoją fabułą. 

Podsumowując mogę tylko powiedzieć, że rok 2014 prezentuje się całkiem nieźle, bilans wychodzi bardziej na plus, udało mi się przeczytać więcej książek dobrych niż tych złych (w moim odczuciu oczywiście, tylko i wyłącznie na moich odczuciach i wrażeniach opiera się to zestawienie). 

A jak prezentuje się Wasz rok pod względem hitów i kitów? Macie swoich fawortytów? Totalne klapy literackie? :)

14 komentarzy:

  1. U mnie niestety wiecej kitow niz hitow w tym roku:( No ale ten rok ubogi byl u mnie w czytanie! Czekam na 2015 rok zeby sie odkuc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za postanowienie noworoczne '52 książki' :D

      Usuń
  2. dla mnie w tym roku absolutnym hitem stały się powieści johna greena oraz najnowsza książka ewy nowak: niebieskie migdały. co do hitów to rozczarowałam się ( podobnie jak ty) głosem serca. chciałąbym cię zaprosić na swojego bloga. od dawna jesteś dla mnie inspiracją i często kieruję się twoimi ocenami przy wyborze literatury. Ja dopiero "dokonałam swojej pierwszej recenzji", dlatego też byłabym wdzięczna jeśli napisałabyś mi co o niej myślisz. Z góry dziękuję i pozdrawiam!
    http://jewellery-fashion-leisure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie udało się uniknąć w tym roku kitów z prawdziwego zdarzenia, ale przeczytałam sporo książek nijakich - takich, o których teraz już nie pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to u mnie też niestety przeważająca część wszystkich tytułów niestety :( Ale dziękować niebiosom za hity z prawdziwego zdarzenia :)

      Usuń
  4. Kocham GNW ♥ "Zamień chemię na jedzenie" i "Więźnia labiryntu" mam w planach :) A jeśli chodzi o moje wyniki czytelnicze, to też na szczęście przeczytałam więcej dobrych książek niż słabych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się, że kitem jest "Chwila szczęścia". Jedna z gorszych książek, jakie czytałam w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi się przeczytanie książki "Zamień chemię na jedzenie", a że od kilku tygodni czuje się dosyć zorientowana na kwestię dobrego odżywiania, to myślę, że książka uzupełniła by moją widzę. Prawie wszystkie hity przeczytałam i w sumie zarówno "Niezgodną" jak i "Gwiazd naszych wina" sama bym uznała za dobre książki (serie) w tym roku. Co do kitów to nie miałam z nimi bezpośredniej styczności. Inna książka Picoult mnie nie zachwyciła, raczej zanudziła, a za F. Moccia nie tęsknie.
    Szczęśliwego nowego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam obie książki Julity Bator - świetny zbiór wiedzy, a przede wszystkim motywacja do zmian swoich przyzwyczajeń żywieniowych :)

      Tobie również wszystkiego dobrego w nowym roku :)

      Usuń
  7. "Gwiazd naszych wina" ciągle przede mną, a i "Więźnia labiryntu" chętnie bym przeczytała. Twoich "kitów" nie znam (może to i dobrze?), ale szkoda mi trochę, że trafiła tam książka Jodi Picoult, bo jak na razie to moje spotkania z tą autorką były bardzo udane.
    Właśnie się sama zastanawiam nad moim rankingiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Jodi Picoult, to też się dziwię, że jedna z moich ulubionych autorek trafiła do tej drugiej części zestawienia, niemniej jednak jest to jej debiutancka książka, która do najlepszych nie należy, więc cóż :) Ale mimo wszystko Picoult uwielbiam i wciąż namiętnie czytuję ;) Jestem ciekawa Twoich hitów i kitów :)

      Usuń
  8. "Gwiazd naszych wina" i "Niezgodna" na pewno przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilka pozycji z Twojej listy hitów od dawna mam w planach. "Więźnia Labiryntu" ostatnio oglądałam i też mi się podobał - czekam na kolejną część. :)

    https://booklovinbypas.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń