#FOTO LISTOPAD czyli miesiąc w zdjęciach :)


Hej hej!

Co tam jak tam? Bo u mnie jesienno-zimowa chandra, z którą cały czas walczę. Już myślałam, że w listopadzie nawet #FOTO MIESIĄC odpuszczę, bo tak mocno dał mi się ten miesiąc we znaki. Szczególnie fakt, że tak szybko robi się ciemno i mam wrażenie, że za chwilę trzeba iść spać (a przecież dopiero 17!), więc nie potrafię się za nic zabrać. Ale, udało się. Fakt faktem, coś tam nawet zrobiłam, choć nie w sferze bloga książkowego, to wciąż kreatywnie :D No i jest listopad w zdjęciach - miejmy nadzieję, że w grudniu będzie lepiej i jeszcze bardziej udzieli mi się nadchodząca atmosfera świąt :)

A co działo się w listopadzie? Szczerze? Niewiele, więc ten miesiąc fotograficznie bardzo skromny. Sami zobaczcie:


Tak jak wcześniej wspominałam, wkręciłam się w inne kreatywne działania, czyli scrapbooking, cardmaking i cokolwiek bądź :) Projektami DIY babrałam się od zawsze, bardziej lub mniej, ale teraz wiem, że będzie to bardziej niż zawsze, szczególnie, że zdecydowałam się sama robić zaproszenia, winietki i wszystko inne na swój ślub. Wreszcie poczułam, że to jest coś, co chcę w życiu robić :D Na zdjęciach widać moje prowizoryczne stanowisko pracy, bo póki co nie ma gdzie wcisnąć drugiego biurka, a jedyne, które jest w mieszkaniu zajmowane jest przez Narzeczonego i jego komputer. Zmajstrowałam już księgę gości weselnych i kilka kartek zarówno świątecznych, jak i na inne okoliczności :D


Wyżej zdjęcia z listopadowo-grudniowego numeru Fanbooka, w którym ukazały się dwie moje recenzje - jedna konkursowa, a druga w dziale Blogerzy polecają. Taki fejm :D


A na koniec jeszcze mix z telefonu - moje ciepłe króliczki do walki z zimą, wspomniany Fanbook, moje słodkie uzależnienie, kwiatuszek origami i pozostałości po Halloween :D

No i tyle, mówiłam, że skromnie :) Miejmy nadzieję, że z kolejnym miesiącem będzie bardziej bogato - z całą pewnością będzie świątecznie!


Przy okazji chciałabym Was zaprosić na bloga Agi - Multitude of Drops - która swoimi łapkami tworzy genialne projekty i nagminnie mnie inspiruje swoim wielkim talentem! Wierzę, że i Was jej prace zauroczą, więc wpadajcie koniecznie! :)

10 komentarzy:

  1. Listopad jest najbardziej depresyjnym miesiącem roku, więc nie dziwię się, ze masz mniejszą motywację. Mam to samo. Ale już grudzień i Święta, a potem coraz bliżej wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że masz rację i faktycznie będzie już tylko lepiej, bo listopad był fatalny:P

      Usuń
  2. Fajnie, że masz taką pasję tworzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już zaglądam na jej bloga! Cudowną kartę stworzyłaś. Ugh, mam straszny problem z dostaniem Fanbooka! ;(
    Pozdrawiam, Shelf-of-books :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano, nie jest łatwo z nabyciem tej gazetki :( Osobiście udało mi się ją dorwać w Empku / Inmedio / Kolporterze, ale zawsze były to pojedyncze egzemplarze :)

      Usuń
  4. Kamila! Nie wiem czy miesiac taki skromny! Kreatywnie wiele pieknych rzeczy stworzylas i nie moge sie doczekac az je pokazesz calemu swiatu:) Zdecydowanie powinnas, bo po tym co widzialam to jestem pewna ze inni rowniez byliby tak samo zachwyceni jak ja:) Dziekuję za polecenie mojego malego blogowego swiatka!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Kto wie, może z czasem najdzie mnie odwaga, żeby pokazać światu swoje małe potworki :D

      Usuń