eBuka 2014 - Nagroda Czytelników

Hello,

Dzisiaj tylko szybkie ogłoszenie, bowiem okazało się, że zostało już otwarte głosowanie na Nagrodę Czytelników w tegorocznym konkursie eBuka. W zeszłym roku Kamykowej Czytelni udało się dostać do finałowej dziesiątki, jednakże Nagroda Czytelników przeszła nam koło nosa. Mówi się trudno i żyje się dalej :D Nie zniechęciłam się jednak i próbuję swoich sił w edycji kolejnej, ale że Nagroda Czytelników nie zależy ode mnie, potrzebna mi WASZA pomoc!


Dlatego własnie, jeśli lubicie Kamykową Czytelnię chociaż trochę, lubicie tutaj zaglądać i czytać moje wypociny, jak najbardziej zachęcam Was do głosowania na mojego bloga :)

Sprawa jest prosta, a mianowicie >

Wystarczy wysłać maila na ebuka@duzeka.pl w tytule wpisując tytuł bloga, na którego chcecie zagłosować :)

Będę wdzięczna, jeśli wybranym przez Was blogiem, będzie właśnie moja Kamykowa Czytelnia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz