#skarby internetu dla ciekawskich :)


O cholera! Przecież to już prawie miesiąc minął od ostatnich #skarbów internetu! Jak to się w ogóle stało? Kiedy? Ale jak? Co? Nieee, to niemożliwe. A jednak. Ostatni post z tego cyklu był 22 sierpnia. O zgrozo! Takie głupotki świetnie odzwierciedlają to, jak życie szybko przelatuje nam przez paluchy. Tragedia, no tragedia. Ale nic, trzeba się cieszyć, że już piątek :)

Ze względu na fakt, że od ostatniej porcji wygrzebanych przeze mnie linków minęło trochę czasu, postanowiłam kolejny już raz postawić na większą ich dawkę, tak w ramach nadrabiania zaległości. Mam nadzieję, że spodobają się Wam dzisiejsze skarby :)


1. Dotdesign - czyli szaleństwo dla moli książkowych w trochę innej postaci - no po prostu oszalałam na punkcie ich kubków! Jestem pewna, że jakiś sobie sprawię, tylko wciąż zastanawiam się jaki, bo prawda jest taka, że chciałabym WSZYSTKIE! Zainteresowanych odsyłam na Allegro, gdzie można nabyć te cudeńka. Fantastyczne są!

2. Projekt Ja - czyli planer-organizer od Ani z bloga Ania Maluje - Ania udostępnia swój autorski organizer, który można sobie wydrukować, zbindować, wsadzić do segregatora, czy co kto woli. Osobiście lubię takie różne szmery bajery, które organizuję mój czas, więc jeśli również ktoś lubi, to może sobie wydrukować. A tak poza tym, to bardzo polecam bloga Ani :D


3. Last Lemon - zbiór fantastycznych grafik o różnej tematyce. Ostatnio popularna zrobiła się ich strona Happiness is..., która pozwala odczuwać radość z pozornie błahych i małych codziennych spraw. Poza tym mamy też grafiki z serii Me Without You i kilka innych - każda z nich ma osobną stronę na FB. 

4. 18 tricków włosowych - niektóre znane, niektóre nie - wszystkie przydatne. Choć wciąż nie mogę zrozumieć i się nadziwić, że przez całe życie źle używałam wsuwek do włosów. Jak to karbowaną stroną? Nieeee. Dziewczyny, zajrzyjcie koniecznie!


5. Znane cytaty w graficznej odsłonie - bardzo ładne, aż chce mi się je wszystkie wydrukować i oprawić w antyramy, a potem walnąć je na ściany w mieszkaniu :D

6. Picmonkey - genialny program do obróbki zdjęć online. Łatwy w obsłudze, bardzo intuicyjny, ma ogrom opcji, które pozwalają na duże szaleństwa zarówno ze zdjęciami, jak i z grafikami. Można zaprojektować sobie baner na bloga albo tak jak ja, exlibris czy logo bloga :D Naprawdę polecam! 

7. GIFYoutube - myślę, że kolejne przydatne narzędzie. Aplikacja online, która pozwala na łatwe i szybkie przerobienie fragmentu filmiku na Youtube na gifa :D

8. Odkryj Śląskie - coś dla lubiących wycieczki, przygody w plenerze i zwiedzanie nowych miejsc. Tutaj znajdziecie artykuły o tym gdzie warto pojechać i co zobaczyć :)

9. Zrób sobie ładnego bloga - Natalia z Jest-Rudo znów bardzo fachowo doradza, jak zrobić sobie ładnego bloga. Radzi jak dobrać czcionki, kolory, ikonki społecznościowe czy inne grafiki, tak, żeby wszystko ze sobą ładnie grało. Lubię to! I bloga Natalii też - bardzo polecam :D


10. Zniszcz ten dziennik - a na koniec najlepsze! Książka, a w sumie książka, którą warto sobie sprawić, jeśli siedzi w Was choć odrobina kreatywnej bestii, którą czasem musicie uwolnić. Wreszcie w Polsce pojawiła się przetłumaczona wersja Wreck This Journal, czyli dziennika do kreatywnej destrukcji. Coś pięknego! Keri Smith przygotowała dla nas tak pokręcone zadania - zbieranie naklejek z owoców to nic! Poczekajcie aż przyjdzie Wam wziąć prysznic z dziennikiem, podeptać go albo.. zabrać na spacer na sznurku! Początkowo miałam opory, no bo jak to, niszczyć książkę? Ale kiedy tylko zaczęłam, poczułam zew kreatywności i poszalałam! Wkrótce pokażę Wam gotowe strony z mojego dziennika, a Was zachęcam do kupna własnego :D



Miłego weekendu!

6 komentarzy:

  1. Ojej jakie te kubki są świetne!!! :) Wszystkie, bez wyjątku, a moje serce zdobyły Muminki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy! Kubki boskie. Podoba mi się też "Projekt Ja" bardzo lubię takie rzeczy. A Dziennik do zniszczenia poprawił mi humor :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj drugi raz spotykam się z tymi kubkami :) bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz już wiem, jak odpowiadać na pytania w stylu "co byś chciała?" Będę odsyłać na allegro do tych świetnych kubków. Chyba sobie jakiś sprawię, bo kubki darzę ogromną miłością i w nich zawsze smakuje lepiej i herbatka i kawka. Śliczne są :) Rzeczywiście całe życie źle używałam wsuwek. Cytaty z grafikami są niesamowite! Prawie tak cudne jak kubki. O "Zniszcz ten dziennik" słyszałam i tak bardzo go chcę. Tymczasem czekam, aż nam pokażesz Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, "Zniszcz ten dziennik" zamierzam kupić i, zgodnie z tytułem, zniszczyć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kubki znam i sama rozważam zakup jednego czy dwóch :) "Zniszcz ten dziennik" to pierwszy raz o nim słyszę, ciekawy pomysł. A co do wsuwek... Jak to karbowaną!?

    OdpowiedzUsuń