#skarby internetu atakujo!


Straszne, jak ten czas szybko leci - przecież znowu mamy piątek! Na szczęście dla większości to dobry dzień, bo zwiastuje początek odpoczynku i wolnego, czyli cudowny i długo wyczekiwany weekend. Niestety, nie dla wszystkich, bo mnie znowu czeka praca i wstawanie o 4, zarówno w sobotę, jak i w niedzielę. Ale, ale! Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, bo po przepracowaniu przyszłego tygodnia czeka mnie odrobina wolnego :) Już nie mogę się doczekać słodkiego lenistwa, relaksu na świeżym powietrzu i odrobiny spokoju. Miejmy nadzieję, że pogoda nam dopisze, bo chcemy jak najbardziej wykorzystać z Arkiem te kilka wolnych dni - rowery, spacery, może nawet porwiemy się na bieganie! Tacy teraz fit jesteśmy :D 

A wracając do meritum, wszak mamy piątek, czyli dzień #skarbów internetu, więc nie przedłużając, przejdźmy do cotygodniowej porcji ciekawych i inspirujących linków, które warto odwiedzić :)

źródło
1. #100happydays - fantastyczne wyzwanie, które każdy powinien spróbować podjąć. Przez 100 dni z rzędu staramy się uchwycić na zdjęciu coś, co w danym dniu wywołało uśmiech na naszej twarzy, co przyniosło nam szczęście i sprawiło radość. Pozornie może wydawać się całkiem proste, ale w gruncie rzeczy nie jest tak hop siup. Ale wyzwanie jest naprawdę fajne, bo pozwala w każdym dniu dostrzec chociaż odrobinę czegoś pozytywnego :) Niżej możecie zobaczyć kilka moich fotek pstrykniętych telefonem w ramach #100happydays :) 


2. Generator nazw blogów modowych  - tym razem Zombie Samurai zaszalał i zarzucił zabawką, która pomoże Wam wymyślić nazwę dla Waszego bloga modowego (w sumie nie tylko modowego, jakby się uprzeć). Wpisujemy swój nick i voila! Dzieje się magia. I tak mój blog może zmienić nazwę na "kamyk-lovely-beast-bitchez" lub "kamyk-superstar-bunny-workshop". Nie masz pomysłu na nazwę bloga? Wygeneruj ją! PS. To tak z przymrużeniem oka, żeby nie było :D
źródło

3. Zen Pencils - piękne komiksy tworzone na podstawie książkowych cytatów. No cudeńka, które mówią same za siebie! 

4. Recenzja u Limonki - która doprowadziła mnie do płaczu. Ze śmiechu! Aga postanowiła podzielić się swoją opinią na temat książki Tomasza Jacykowa O elegancji i obciachu Polek i Polaków od stóp do głów, która  w bardzo szczery i brutalny zarazem sposób obnaża nasze narodowe przywary modowe, chociażby wszystkim dobrze znane skarpetki do sandałów. Jeśli wciąż zadajecie sobie pytanie, dlaczego mężczyźni tak bardzo polubili ten styl, zajrzycie na bloga Agi i do książki Jacykowa :)

5. 30 days squat challenge - jakby Wam było mało wyzwań na ten tydzień, to proponuję to trzydziestodniowe z przysiadami, szczególnie dla pań. Bo wiecie, lato idzie, ciepło się robi, niedługo wypady nad wodę i basen się zaczną, więc pewnie chcecie zadbać o figurę na lato ^^ Ja też chcę i postanowiłam zaszaleć z takim oto wyzwaniem. Poza tym razem z Arkiem postanowiliśmy być trochę bardziej fit, zobaczymy, co z tego wyjdzie, bo oboje cierpimy na słomiany zapał a z natury jesteśmy tzw. couch potatoes, czyli leniuchami do potęgi, więc może być różnie :D Póki co dzielnie się wspieramy i trenujemy, ja swoje przysiady, a chłop A6W :) Jeśli chcecie sobie wydrukować jakiś plan działania, który będzie Was motywował do pracy i przypominał o treningu, polecam ten > klik! < ładny i przejrzysty :) Zrobiłam dopiero pierwsze dwa dni, a już czuję napięcie w mięśniach ud i dupce też się oberwało, więc pierwsze efekty są, choć bolesne :D A żeby jeszcze bardziej się zmotywować, zapraszam na bloga, którego prowadzi Hurija > klik! < dziewczyna dorobiła się pośladków, których tylko pozazdrościć! :) Albo wziąć się do roboty i sprawić sobie takie samodzielnie robiąc przysiady :D

A na koniec coś muzycznego - piosenka z reklamy Biedronki z tańczącą sarną lub innym rogaczem - nada się do robienia przysiadów :D


Miłego weekendu!

5 komentarzy:

  1. ojej, te komiksy są świetne :D Ależ ludzie potrafią być kreatywni. Aż mi wiara w Internet wraca ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie zaciekawiło wyzwanie #100happydays, jest takie... radosne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. #100happydays - kapitalne wyzwanie
    generator - bardzo śmieszny, delikatnie mówiąc. Spadłam z krzesła, gdy mi wygenerowało..
    żyję teraz tu: http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się zabrać za te przysiady . Fajnie że wstawiłaś link do ćwiczeń . Może te przypadną mi do gustu bo ja podobnie mam słomiany zapał .
    I strasznie mi się spodobał pomysł 100happydays . Zmotywowało mnie to do działania. Strasznie pozytywny post ; )
    Zapraszam do mnie na http://loveeread.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń