#skarby internetu, czyli podziel się linkiem :)

Hello!

I znów piątek - wreszcie! Ostatni dzień w pracy i długo wyczekiwane wolne, odrobina odpoczynku. Przyda się, bo coś ostatnio kuleję z pisaniem recenzji, może wreszcie uda mi się zebrać do konkretnej roboty. Czytać czytam, owszem (właśnie czytam Niezgodną, która niesamowicie mnie wciągnęła, a kompletnie się tego nie spodziewałam, bardzo miłe zaskoczenie!), ale do pisania zebrać się jakoś nie mogę. Chyba mały kryzys twórczy wkradł się w moje życie. Ale nie odpuszczam bloga, oj nie, dalej dzielnie walczę i wciąż myślę o swoich czytelnikach - jeśli takowi w ogóle są :D 

Niemniej jednak, dziś znów piątek, a co za tym idzie, dzień cyklu #skarby internetu - i przy tej okazji chciałabym, żebyście to również i Wy podzielili się ze mną jakimś ciekawym miejscem w internetach, które lubicie odwiedzać, co Wy na to? :)
1.  This Man - ostatnio przeglądając sieć znalazłam ciekawą stronę przedstawiającą dziwne zjawisko. Otóż strona ta zrzesza ludzi z całego świata, którym przyśnił się dokładnie ten sam mężczyzna, w różnych sytuacjach, zawsze pomocny i troskliwy, czasem dający rady na temat przyszłości. Pewnie nie jest to w 100% wiarygodne, pewnie sporo tu działania podświadomości, ale mimo wszystko zjawisko całkiem ciekawe. I nie, mnie on się jeszcze nie przyśnił ;)

2. 101 sposób na to, by przeżyć swoje życie pełniej - a bo czasem lubię się zmotywować w ten sposób, żeby jeszcze więcej się cieszyć, żeby wyszukiwać w małych rzeczach jeszcze więcej radości ;) Większość z tych rad nie kosztuje wiele wysiłku, a naprawdę zmienia wiele, więc chyba warto zawalczyć trochę bardziej o swoje szczęśliwe życie :D

źródło
3. Kobiecie Inspiracje - niedawno odkryte źródło genialnych przepisów kulinarnych, pomysłów DIY, które czerpię pełnymi garściami. Często jak nie mam pomysłu na obiad albo chcę wyczarować jakieś ciekawe danie dla gości, to zaglądam własnie tam i pomysłów ci wtedy dostatek :D

źródło
4. eBuka 2014 - kolejny już raz, bodaj czwarty, odbywa się konkurs na najlepszy blog książkowy. Pewnie większość z Was już wie, ale tak dla przypomnienia - może ktoś jeszcze zgłosi swojego bloga i spróbuje swoich szans? Warto! ;) Tylko szkoda, że tym razem wyniki ogłoszone będą na krakowskich targach, a nie na katowickich :( 

5. Kreatywne reklamy, które Cię zaskoczą - znalezione na blogu Ani - uśmiałam się jak głupia - ludzie to mają pomysły :D

A na koniec, piękna, przecudowna piosenka, w której zakochałam się od pierwszego usłyszenia! Piosenka pochodzi ze ścieżki dźwiękowej do filmu Niesamowity Spider-Man 2, który naprawdę jest niesamowity! Ten stary Spider-Man kompletnie mi się nie podobał, bo Tobey Maguire zrobił z niego taką płaczliwą ciotkę, za to w wykonaniu Andrew Garfielda Spidey jest dużo bardziej swobodny, zabawny i ludzki - uwielbiam! Poza tym efekty specjalne i muzyka wbiły mnie w siedzenie. No coś niesamowitego, naprawdę polecam!

A niżej Phillip Phillips - Gone, Gone, Gone - miłość moich ostatnich dni! :) 


Miłego weekendu wszystkim! :)

5 komentarzy:

  1. Strona apropo snów z tą osobą ciekawa. Nawet nie wiedziałam, że coś takiego na świecie istniej (o ile, tak jak nie piszesz nie jest to kwestia podświadomości). Kurcze muszę koniecznie iść na drugą część Spider-Mana. Uwielbiam tą postać w każdej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle się uśmiałam oglądając reklamy na jednej z polecanych przez Ciebie stron:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł. Najbardziej intryguje mnie pan z pierwszej strony :)

    OdpowiedzUsuń