#skarby internetu, czyli podziel się linkiem :)

Piątek, piąteczek, piątunio! Oj, jak dobrze mieć wolne ^^ Człowiek jakiś taki szczęśliwszy, spokojniejszy, więcej życia w sobie ma - nic, tylko się cieszyć! Szczególnie, że wiosna pełną gębą, słonko świeci, a gęby się same radują - już się nie mogę doczekać lata, sukienek i tej słonecznej beztroski :D W mojej szafie już zaczyna brakować miejsca, od kiedy zaczęłam odświeżać swoją wiosenno-letnią garderobę :D Bo nie na darmo mówią, że pieniądze szczęścia nie dają, dopiero zakupy! Ale nie o zakupach dzisiaj mówić będziemy, bo skoro piątek, to i czas na #skarby internetu, czyli to, co w ostatnim czasie udało mi się smacznego wygrzebać w sieci. Jesteście gotowi  na porcję smakołyków internetowych? :)


źródło
 1. Coś dla podniebienia - naleśnikowe sushi - genialne kolory, które sprawiają, że na sam widok tych zawijańców ślinka cieknie, a w brzuchu burczy. Osobiście jeszcze nie miałam okazji próbować sushi, ale ten pomysł z naleśnikową wersją bardzo mi się spodobał i nawet jeśli nie zroluję tam surowej rybki, to z pewnością mogę umieścić cokolwiek innego, co będzie smakować bajecznie ^^ Swego czasu robiłam takie zawijaski z placków tortilli - pychota! A do tego świetna przekąska na imprezy, przyjęcia. 

2. Coś dla domu i dla portfela - jak oszczędzać? - chyba warto zerknąć, szczególnie, jeśli lubi się biegać po sklepach, kupować, kupować i jeszcze raz kupować :D Jednakże w gruncie rzeczy blog ten nie doradza tylko i wyłącznie jak nie popaść w zakupoholizm (ja już popadłam i to po same uszy!), ale również jak zająć się domowym budżetem, jak oszczędzać na codziennych wydatkach i rachunkach, jak znaleźć dodatkowe źródła dochodu i wiele, wiele innych. Naprawdę cenny poradnik finansowy, do którego warto zajrzeć :)

3. Coś dla uśmiechu - genialna uliczna akcja, przy której nie sposób się nie uśmiechnąć! Takie akcje powinny być częściej organizowane, bez dwóch zdań ;) I mój faworyt: masz gila pod nosem, usuń go! :D Myślę, że jakbym dostała taką karteczkę, to bym się popłakała ze śmiechu i niechybnie gil pod nosem by wyskoczył :D


 4. Coś dla bloga - kopalnia darmowych szablonów - bo każdy z nas pewnie czasem wpada w ten dziki szał robienia zmian na blogu i szukamy inspiracji lub gotowych szablonów, które odświeżą nasz internetowy kącik. Tutaj mamy zbiór tych darmowych, które możemy wykorzystać na swoich blogach ^^ Ja nawet nie zaglądam głębiej, bo wiem, że skończy się to gruntownym remontem kamykowej czytelni, ale Was zachęcam, w końcu wiosna, czas zmian :D

5. Coś dla duszy - Moodstream - strona, na której możemy dobrać muzykę pod swój nastrój. Jesteś szczęśliwa? No to coś żywego i radosnego. Jest Ci smutno? Może coś melancholijnego? Całkiem fajna sprawa - trochę trzeba pokombinować, żeby ustawić dobry stream, ale później robi się ciekawiej :D Możemy sobie wybrać, czy chcemy więcej wokalu, czy więcej nagrań instrumentalnych. Możemy też wybierać tło do nastroju, co tylko dusza zapragnie :)

A na koniec reakcja Pharella Williamsa na sukces piosenki Happy - uroczy! A piosenka zaraża pozytywną energią - nawet u mnie w mieście nakręcili swoje klipy ^^ Coś pięknego!


Miłego weekendu życzę!

4 komentarze:

  1. albo po prostu dzisiaj jest taki pozytywnie zakręcony dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię oglądać stronki z szablonami na bloga ;) A reakcja Pharella urocza ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog o oszczędzaniu kiedyś już poznałam. Ale warto sobie przypomnieć. "Piątek, piąteczek, piątunio!" - kojarzy mi się z pewnym wykładem i panią profesor ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosh... pobeczałam się razem z Pharellem... uwielbiam tę piosenkę, co ja gadam, przecież cały świat ją uwielbia!

    OdpowiedzUsuń