#skarby internetu, czyli podziel się linkiem vol4

Halo? Jest tu kto? Czy zostałam sama na polu bitwy? Mam nadzieję, że ktoś tam się jeszcze czai i czasem jeszcze zagląda do kamykowej czytelni, mimo tego że wiatr tu hula i prócz ciszy nic. Wiem, sama sobie winnam, że nic się tu nie dzieje (choć tragedii nie ma - ku memu zaskoczeniu wciąż wpadacie i nawet starsze recenzje odkopujecie, za co wdzięczna Wam jestem niezmiernie!), bom się wycofała odrobinę. Trochę domu, trochę roboty, a najwięcej to lenia i ogarniać dupy się nie chce, a blog na tym cierpi. Ale kolejny już raz obiecuję sobie i Wam poprawę, mam nadzieję, że skutecznie tym razem. Czytać wciąż czytam, choć niestety mniej, ale nie dam się wypchnąć z obiegu, bo - uwaga, werble - kamykowej czytelni leci już 3 rok, we wrześniu kolejne świętowanie, a to nie przelewki. Dobra, koniec tego mojego ględzenia, czas na #skarby internetu - zobaczmy, co za ciekawe kąski udało mi się złowić tym razem ^^



 1. Dla tych, co myślą, że Internet jest wszystkim i tylko wirtualne życie się liczy, mały pstryczek w nos i 50 pomysłów na spędzenie czasu poza siecią - wiosna za oknem, słonko pięknie świeci (choć moim oczom na dniach średnio służy), piękny świergot ptaków słychać, gdy tylko się wychylić z domu, więc najlepszy czas skorzystać z genialnych rad Happyholic. 

2. Coś dla moli książkowych i nie tylko - 12 powodów, dla których książka jest świetnym pomysłem na prezent - z humorem, dystansem, z jajcem. Część z nich jest naprawdę zaskakująca, a zarazem prześmieszna, chociażby to, że książka ma mało kalorii albo że jest zawsze modna ;)

źródło
 3. Coś dla duszy - 65 inspirujących cytatów - a do tego wszystkiego przepięknie fotografie, które dopełniają całości. Śliczne to, nie powiem, że nie ;) Choć w dzisiejszych czasach z wiarygodnością źródeł cytatów w sieci jest różnie, warto zerknąć, chociażby po to, żeby poprawić sobie humor pozytywną myślą.

źródło
4. Blog Zombie Samurai nie jest blogiem odwiedzanym przeze mnie często, ale ten temat akurat wydał mi się ciekawy, bo już różne kombinacje słyszałam i pewnie sama popełniałam, więc warto się zapoznać z nazwami marek, które w większości wymawiane są źle

5. I na koniec coś z #kącika melomana - Katy Perry Dark Horse zaśpiewana w 20 rożnych stylach - genialne wykonanie! Mamy wersję Nirvany, Queen, Michaela Jacksona, a nawet 'N Sync. Polecam! :) :)


7 komentarzy:

  1. Bardzo spodobało mi sie wykonanie Dark Horse w 20 stylach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprawnie wymawiałam chyba tylko nazwę Somersby:) Fajny artykuł, dziękuję za naprowadzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne linki. Uzależniłam się od strony happyholic.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka Katy Perry bardzo często leci w rmf.fm :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio odkryłam tego bloga Zombie Samurai - świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń