#skarby internetu, czyli podziel się linkiem v2

Hello!

Piątek, piąteczek, piątunio, czyli czas na cotygodniowy (jak dobrze pójdzie!) cykl, w którym dzielę się z Wami wykopanymi skarbami internetów ^^ A tak jeszcze z małą dygresją, czujecie to ciepło? Wreszcie skończyły się mrozy i mam nadzieję, że zima chyli się ku końcowi, bo ja z tych ciepłolubnych, co zakochani są w cieple wiosny i słońcu lata. Choć z drugiej strony, zima też ma swój urok, chociażby gorące kakao z cynamonem, imbirem i bitą śmietaną, które wcale a wcale nie smakuje latem. Albo grzane wino! I dźwięk skrzypiącego pod nogami śniegu. I piękne widoki. Tak, zima ma swoje uroki, ale zdecydowanie wolę ciepło, mniej ubrań i słońce na twarzy :) Wracając jednak do sedna, lecimy ze skarbami internetu, czyli copiątkową porcją ciekawych linków do odwiedzenia :)


Lecimy!

 120 sposobów na umysłowego kopa - wg autora posta, ćwiczenia, które mają poprawić pracę mózgu, pozwolą nam szybciej myśleć, a do tego poprawią też pamięć. Jak na mój gust, porady te świetnie przydadzą się również na pobudzenie kreatywnego myślenia, które jest tak cenne, gdy trzeba zabrać się do pisania recenzji. Czasem trafiają się dni, tygodnie i miesiące, kiedy mamy wstręt do pisania. Wtedy tłumaczę sobie, że wena mi uciekła. A te 120 sposobów na umysłowego kopa może pomóc ją przywrócić :) Część z nich jest ze sobą bardzo powiązana, chociażby śmiej się, miej poczucie humoru i bądź dziecinny i chyba warto zerknąć, nawet jeśli z przymrużeniem oka :)

5 filmików motywujących do podróżowania - znalezione na blogu flowcoach.pl - cudeńka! Każdy z nich ma ok. 1-2 minut, ale w tak krótkim czasie potrafią zarazić pozytywną energią i magią podróżowania :)


Ilu niewolników pracuje dla Ciebie? - link z najnowszej książki Prokopa i Hołowni. Możemy sprawdzić, ilu niewolników musi pracować na dobra, które mamy. Modne ciuchy, sprzęt elektroniczny, etc. Poza tym ankieta jest graficznym majstersztykiem, warto zajrzeć :) Na mnie pracuje 37 osób każdego dnia.

Korzyści z bycia molem książkowym vs problemy mola książkowego - zestawienia opublikowane przez Lubimyczytac.pl, na które warto zerknąć z przymrużeniem oka ;) Oczywiście najszerszy uśmiech wywołały problemy:

źródło

Coś dla żarłoków - coś dla duszy, coś dla ciała :D Obrazki stworzone z jedzenia - cieszą oko i sprawiają, że ślinka cieknie ^^ Podziwiam talent innych i zazdroszczę, że sama takowego nie posiadam :<



Gra do nauki języków - GENIALNA! Darmowe, online, ze świetnymi grafikami, kilka języków do wyboru (9). W ciekawy i zabawny sposób można powtórzyć sobie podstawowe słownictwo. Muszę polecić dzieciakom, które uczę angielskiego - może to je bardziej zmotywuje do nauki? :D


A na koniec coś pozytywnego, czyli piosenka, która towarzyszy mi od kilku ostatnich dni i dodaje mi mnóstwa energii i uśmiechu :)


Miłego weekendu!

4 komentarze:

  1. ta piosenka od ponad miesiaca mi towarzyszy :D ciagle ja wlaczam jak pisze prace licencjacka czy coś podobnego :D uwielbiam takie posty, zaraz lece klikac we wszystkie linki hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, chwilowa odpuszczenie zimy bardzo mi odpowiada, a tęsknota za początkami wiosny stała się wręcz nieznośna. Oby do marca, potem będzie już z górki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też przy czytaniu Wszystko w porządku zwróciłam uwagę na ten link i aż odłożyłam książkę, żeby sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny i ciekawy blog :D
    Zapraszam również na mojego, jeżeli masz ochotę: http://books-are-future.blogspot.com/ :D Dopiero zaczynam, jednak może już co nie co poczytać :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń