Moc Dobrych Myśli - Beata Pawlikowska - 3w1

Jak często myślicie pozytywnie? Pewnie jak się Wam przypomni, co? :) A jak często powinniście? Codziennie! Niestety, w szale zwyczajnego dnia, kiedy po piętach depcze nam stres, otulając nas nerwową atmosferą, czasem ciężko sprawić, by w głowie urodził się chociaż okruszek pozytywnej myśli. I tu z pomocą przychodzi nam Beata Pawlikowska i jej najnowsza seria małych, cieniutkich albumików, które pozwolą nam dostrzec dobro, magię i wartość każdego dnia, każdej chwili.

Seria składa się z pięciu części o inspirujących tytułach, które już na samym wstępie powinny wywołać uśmiech na naszej twarzy. Sami zobaczcie:

- Kocham Cię
- Lubię Cię
- Myślę o Tobie
- Myśl pozytwnie
- Na zdrowie

Prócz pozytywnych tytułów, każdy z albumów jest graficznym majstersztykiem, bombą mocnych, intensywnych kolorów, pełnym zdjęć Beaty Pawlikowskiej z licznych podróży po świecie, a co najważniejsze obfitującym w motywujące, inspirujące i pozytywne teksty, które mają nam pomóc w wyzwoleniu się od negatywnej energii, która towarzyszyć nam może w ciągu dnia. Masz doła? Sięgnij po Myśl pozytywnie, a z całą pewnością poczujesz się choćby odrobinę lepiej! Walka o uśmiech i lepsze samopoczucie wcale nie musi być trudna ;)


 Mnie osobiście w ręce wpadły trzy części, te, które widać na zdjęciach i muszę przyznać, że chcę więcej! Bez bicia mogę przyznać się, że i owszem, potrzebuję takiej dodatkowej stymulacji, która pozwoli mu uśmiechać się częściej, czerpać więcej radości z życia i sprawi, że rzadziej będą towarzyszyć mi smutne, często bezpodstawne i bezsensowne myśli. Przejrzałam każdą z części i te najbardziej przemawiające do mnie słowa skserowałam i powiesiłam w widocznym miejscu, żeby w chwilach słabości bez trudu móc na nie zerknąć, by uświadomić sobie, że wcale nie jest tak źle jak mi się wydaje :)

Jeśli często towarzyszą Wam takie myśli, łatwo Was zasmucić, to może warto mieć pod ręką taki albumik? Nie dość, że cieszy oczy, to z niewielkim wysiłkiem uratuje dzień przed skazaniem go na wyrok i odsiadkę w kategorii nieudany. Mnie myśli Pawlikowskiej bardzo pomagają i motywują do bardziej radosnego celebrowania każdej chwili, dlatego mam zamiar częściej sięgać po jej publikacje. Wam również polecam z całego serca - warto zwrócić uwagę na Moc Dobrych Myśli!

Książki przeczytałam dzięki uprzejmości Wydawnictwa Burda Książki

A tak poza tym, to:

UŚMIECHNIJ SIĘ, JESTEŚ SUPER! ;)

8 komentarzy:

  1. Świetna recenzja. Ostatnie zdanie naprawdę mnie rozśmieszyło! c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że udało się wywołać uśmiech chociaż na chwilę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie książki. A ilustracje pani Pawlikowskiej wywołują uśmiech na twarzy. Z chęcią zerknę na te książeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię jej ani na wizji ani w radio, co do książek-część zachwyca, część przeciwnie. Tych jeszcze nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem fanką twórczości Pawlikowskiej... ;/
    Choć trzeba przyznać, że ma ona swoich wiernych fanów! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe, mi by się przydały

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam już styczność z książkami Pawlikowskiej o podobnej tematyce i nie uznałam je za dobre. Ot, po prostu książka. Jednak to, co w niej pisze nie odnosi się do każdego człowieka, więc nie wiem czy skuszę się na te.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam żadnej książki Pawlikowskiej i nie jestem też miłośniczką tego typu literatury, więc książki nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń