#kącik melomana - piątek pozytywnych piosenek :)

Dobry wszystkim! 

Jak się macie w ten ociekający czerwienią, serduszkami i słodyczą dzień? Ta, trudno przegapić Dzień Zakochanych, nawet gdyby się chciało :P Nie martwcie się, nie zaleję Was potopem miłosnych, ckliwych nut, co to, to nie. Na szczęście ja nie z tych, co przesadnie celebrują ten dzień - raczej wyznaję zasadę, że kochać trzeba się przez cały rok, a nie tylko w jeden dzień. I dobrze okazywać te uczucia trochę częściej, niż tylko 14 lutego ;)

Żeby umilić i Wam, i sobie ten dzień, postanowiłam odmienić trochę tę datę i zamiast Walentynek, zrobić Piątek Pozytywnych Piosenek ^^ Bo przecież miłość do siebie samego, to też uczucie warte uwagi, więc możemy w ten dzień dopieścić również własne ja odrobiną pozytywnej energii (o której przypominamy sobie każdego dnia, nie tylko od święta, tak jak z wyznawaniem uczuć!). Od jakiegoś już czasu nosiłam się z pomysłem na tego posta, bo zebrało mi się kilka pozytywnych nut, które napełniają mnie niesamowitą energią i wywołują uśmiech na ustach, dlatego postanowiłam się nimi z Wami podzielić, żeby dodać temu dniu odrobinę więcej radości :D I nie, nie znajdziecie tutaj Don't worry be happy - czas na prawdziwe, energetyczne, pozytywnie nastrajające piosenki :)

Proszę o uśmiech, bo zaczyna się zabawa! 

źródło
Odsłuchiwanie kawałków obowiązkowe! :) Wystarczy kliknąć w linki :)

----------------------------------------------------------------------------------------

Piosenka, która jest moim osobistym hitem ostatnich dni. Niesamowita energia, aż chce się skakać, śpiewać, tańczyć. Mega power! Ustawiłabym ją sobie na budzik, ale wiem, że mimo pozytywnego przesłania, znienawidziłabym tę piosenkę szybciej, niż mi się wydaje - takie przekleństwo dzwonków, które stają się dźwiękiem alarmu :P 
Poza tym przypadkiem znalazłam wersję teledysku, który trwa 24h - wytrwałych zapraszam tutaj > klik! < :D

źródło


Żar się leje z nieba, w tle palmy i facet z gołą klatą. Cuda wianki, ale to nie jedyny atut tej piosenki :D Znów ogrom pozytywnej energii, lekkość - kiedy idę ulicą i słyszę ją w słuchawkach, nic się nie liczy, szczególnie, kiedy świeci słoneczko. Dzień od razu staje się lepszym :)


Czy jest ktoś, kogo nie buja ta nuta? Nie wierzę, bo przy niej nie da się siedzieć w miejscu. I nie da się nie uśmiechać, podśpiewując jak nie my to kto? :D 

źródło

 Yuna - Rescue

Piękna dziewczyna o pięknym głosie, śpiewa z energią i pięknym przesłaniem :) Kiedy tylko słyszę tę piosenkę, od razu mi lepiej. Warto mieć ją w swoim odtwarzaczu i posłuchać, gdy mamy gorszy dzień :)


Tutaj trochę bardziej walentynkowo, bo o zakochanych, ale mega pozytywnie :) No sami posłuchajcie, nie chce Wam się skakać z radości przy takich nutach? :D


Energia, energia i jeszcze raz energia :)

CHCE SIĘ ŻYĆ!

 A teraz Wasza kolej, Moi Drodzy! Proszę mi tutaj ładnie dzielić się piosenkami, które w Was wywołują pozytywne emocje, które sprawiają, że nie potraficie usiedzieć na miejscu, a na Waszej twarzy pojawia się uśmiech - chętnie posłucham czegoś nowego! :)

No i oczywiście, dużo miłości z okazji Dnia Zakochanych - dla siebie, dla innych, grunt to być szczęśliwym! :) 
 

11 komentarzy:

  1. Dobre piosenki...
    Co najmniej dwie z nich także i mnie poprawiają nastrój. Są to "Happy" oraz "Jak nie my to kto".
    Poza tymi dwoma pozycjami utworów, nie mogę usiedzieć przy utworach Happysad'u(takich jak Łydka czy Ja do Ciebie), Iry "Szczęście" , czy Mesajaha "Każdego dnia" lub też ostatnio KaCezeTa "Niech gadają"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Happysad również uwielbiam - bardzo dobrze wspominam ich koncert na Igrach w Gliwicach :) "Każdego dnia" też lubię, mam do niej sentyment ;)

      Usuń
  2. Zawsze "Włosy" Elektrycznych gitar kojazrzyły mi się z koncertami i przez to bardzo je lubię. ":)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Happy" też uwielbiam, zwłaszcza odkąd zaczęliśmy kręcić naszą szkolną wersję teledysku :D
    A na razie słucham sobie też "Feel again" OneRepublic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w mieście też nakręcili własną wersję i nawet prezydent miasta wziął udział w teledysku :D

      Usuń
  4. Happy zaczynam mieć powoli dość ale "Jak nie my to kto" ostatnio nucę cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może nie jakoś wybitnie energetyczne, ale bardzo przyjemne i pozytywne jest "W niebie" zespołu Chwila Nieuwagi. Oprócz tego, o miłości, ale niezbyt ckliwe, bardziej dynamiczne jest "Jungle Drum" Emiliany Torrini. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jungle Drum" znam i lubię - strasznie dynamiczne i pozytywne! :)

      Usuń
  6. Osobiście uwielbiam "We come running" ( http://www.youtube.com/watch?v=hDT90rPF5z4 )
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znałam, ale całkiem ciekawe ^^ Dzięki!

      Usuń
  7. dzięki za tą piosenkę Happy! świetna jest! nie mogę przestać słuchać :) spodobała mi się też yuna.

    OdpowiedzUsuń