#skarby internetu, czyli podziel się ciekawym linkiem

Witajcie! 

W jednym z ostatnich postów pisałam Wam, że dumam sobie nad zróżnicowaniem tematyki postów w kamykowej czytelni, bo poczułam, że robi się nudno i przewidywalnie - bo co innego można znaleźć na blogu z recenzjami prócz recenzji? No właśnie. W ostatnim czasie coraz częściej nawiedzała mnie niechęć do pisania postów z opiniami, która mogła być spowodowana wątpliwą zasługą obojętnych mi tytułów, które nie inspirowały do kreatywnego myślenia i wciąż siedzą mi na ogonie i czekają na swoje 5 minut na blogu. Niemniej jednak, chcąc reanimować swoją wenę i ocalić blog przed monotematyczną burzową chmurą, postanowiłam podumać nad urozmaiceniem tego, o czym tutaj piszę. Dlatego w ostatnim czasie pojawił się post o umilaniu sobie lektury, była też recenzja czytnika, będą też inne serie, w tym #skarby internetu


W #skarbach internetu chcę się z Wami dzielić ciekawymi miejscami w sieci, które przyszło mi odwiedzić. Inspirujące pomysły, interesujące artykuły, blogi, które lubię odwiedzać. Będzie też #kącik melomana, w którym podzielę się aktualnie maltretowaną nutą - może muzyczna seria doczeka się osobnego miejsca w mojej blogowej przestrzeni, kto wie? :) Wracając do meritum, czyli do #skarbów internetu, mamy mieć serie, a cechą takich postów jest cykliczność, dlatego planuję i marzę sobie, że tego typu posty ukazywać się będą min. co 2 tyg., w piątki - jeśli nawiedzi mnie obfitość materiału do publikacji, posty ukazywać się będą częściej :) Co Wy na to?

No to zaczynamy!

 1. Fanpage Beaty Pawlikowskiej - prawda jest taka, że odkryłam go niedawno, zainspirowana nową serią wielkiej podróżniczki, którą przyszło mi recenzować. Pozytywne, niesamowicie motywujące myśli zapisane na żółtych karteczkach, okraszone uroczymi obrazkami skradły mi serce. I szukałam więcej. Znalazłam i śledzę, inspiruję się i walczę o dobre myśli każdego dnia :)


2. Czytelnicze Bingo - wyzwanie, które znalazłam wertując fejsbukowe subskrypcje. Jeśli nie mamy pomysłu na to, co przeczytać, możemy zasięgnąć porady losu i poszukać w bibliotece czegoś, co będzie odpowiadać wybranej kategorii, chociażby książka z magią czy książka z fabułą w Paryżu. Może być ciekawie.

3. Fanpage DIY Craft Projects - uwielbiam różnorakie pomysły z serii zrób to sam. Co jakiś czas mam kreatywny zryw i wymyślam różne duperelki. A jeśli brakuje mi pomysłów, wtedy sięgam po inspiracje z takich właśnie miejsc, które wręcz ociekają mnogością projektów, które możemy sami wykonać, umilając sobie czas i upiększając dom. Dla mnie to istny raj na ziemi :)

4. Kominkowy Ranking Wpływowych Blogów - ponoć robi furorę wśród blogerów, może więc i Wy będziecie chcieli sprawdzić, kto trafił na podium, a kto jest tegoroczną nadzieją, by znaleźć się w zestawieniu na przyszły rok. Cieszę się, że trafiło tam kilka blogów, które lubię odwiedzać, w tym również i ten, o którym pisać będę w następnym punkcie :)

źródło
5. Design Your Life - blog, który odwiedzam często i z wielką chęcią i zaangażowaniem. Wiele wskazówek na organizację własnego czasu, miejsca pracy, mieszkania. Poza tym wiele ciekawych pomysłów i inspiracji. W linku, który przytoczyłam możecie znaleźć darmowe strony do wydrukowania własnego organizera - kalendarza, który planuję wykonać w przyszłym roku, bo w tym niestety sprawiłam sobie kupny kalendarz, czego niesamowicie żałuję, gdy widzę ten, który zrobiła sobie Alina. Cudeńko!

6. Test na postać z Gry o Tron - coś dla fanów serii Martina. Test ostatnio robi furorę - mnie osobiście wyszedł Jaime Lannister, co wcale mnie nie cieszy :< A Wy jaką postacią z Gry o Tron jesteście

A teraz czas na odrobinę muzyki, czyli #kącik melomana. Ostatnio bardzo często w moich głośnikach i słuchawkach można usłyszeć najnowszą płytę Arctic Monkeys AM, którą uwielbiam. Jeśli piosenka skłania mnie do odłożenia książki, zamknięcia oczu, wywołuje dreszcze i/lub zmusza mnie do tańca, oznacza to tylko jedno - TO JEST TO! A jeśli cały album jest w tej konwencji, wtedy mamy prawdziwy skarb.


Znacie Arctic Monkeys? Słuchacie? Lubicie? 

Macie swoje ulubione kawałki? Dla mnie faworytami (z tej najnowszej płyty!) są: Do I Wanna Know?, R U Mine?, Arabella. A poza tym chociażby:


Kochani, do następnego piątku! :)

17 komentarzy:

  1. Też mi wyszedł Jaime... Albo jesteśmy pokrewnymi duszami, albo to jedyny wynik, jaki można osiągnąć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co widziałam, to są też inne wyniki, więc chyba została opcja z pokrewnymi duszami :D Ale szczerze, to Jaime mnie rozczarował - liczyłam, że chociaż jakaś kobitka się trafi, a nie ten wredny laluś :D

      Usuń
  2. I fajnie to sobie wymyśliłaś, nowy cykl godny zainteresowania, trochę sobie pod tymi linkami posiedzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mam nadzieję, że będą chętni na jego czytanie :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. A ja jestem Aryą :) Nawet pasuje, właśnie czytam Grę o Tron

      Usuń
    2. Gratki :) Ja liczyłam, że wyjdzie mi jakaś kobitka, ale niestety, trafił się Jaime :<

      Usuń
    3. Już bym wolała Tyriona albo Jona :P

      Usuń
  4. Lubię takie posty, bo można znaleźć ciekawe rzeczy :) tez bardzo lubię design your life i zapisałam sobie to wyzwanie czytelnicze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię, bo zawsze wygrzebię coś ciekawego, na co sama bym pewnie nie wpadła nawet za sto lat :) Dlatego warto dzielić się takimi 'skarbami' :)

      Usuń
  5. Bardzo fajny pomysł na skarby internetu :) "zrób to sam" jest u mnie zawsze bardzo mile widziane, ale kominka nie czytałam i czytac nie zamierzam, bo zwyczajnie nie przepadem, więc i ten ranking mnie jakoś nie przyciaga do siebie :) czekam jednak na dalsze skarby!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam! Mam nadzieję, że będą warte uwagi :)

      Usuń
  6. Design Your Life - sprawdzone i rzeczywiście to fajna stronka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem jak najbardziej za takim cyklem - to będzie ciekawe urozmaicenie ;)
    Muszę w końcu przyjrzeć się dokładniej postaci Beaty Pawlikowskiej, jej fanpage'owi również :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł na cykl :) będę go śledzić z zainteresowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny cykl, zajrzałam prawie na wszystkie strony, szczególnie zainteresowało mnie czytelnicze bingo ;) Czekam na więcej takich postów.
    P.S. W quizie wyszła mi Daenerys ;)

    OdpowiedzUsuń