HITY I KITY 2013

Witajcie :)

Jak już pisałam na fejsbukowym profilu, nie lubię umieszczać na blogu podsumowań, czy to miesięcznych, czy nawet tych na koniec roku. Jakoś nie bawią mnie statystyki, numerki-bajerki ;) A że w ostatnich dniach pojawił się istny ogrom tego typu postów, postanowiłam ugryźć koniec roku trochę inaczej i podzielić się z Wami moim zestawieniem Hitów i Kitów książkowych 2013, co by była miła odmiana ;) No to jedziemy!

HITY 2013


Genialna seria, którą pokochałam od pierwszego tomu! A myślałam, że nigdy nie sięgnę po fantastykę miecza i czarów - no i do tego wszystkiego mamy przepiękną historię prawdziwej miłości. Każdy kolejny tom tej serii miażdży mnie emocjonalnie. Kocham i polecam! Dzięki A. :* 
 

 


4. Mira Grant - seria Przegląd Końca Świata (t. I - Feed / t. II - Deadline)



 
KITY 2013




2. E. L. James - Pięćdziesiąt odcieni (t. I / t. II









Przeglądając przeczytane przeze mnie w tym roku książki, nawet nie spodziewałam się, że przeczytałam tyle dobrych, które zasłużyły na to, by znaleźć się w kategorii hitów ;) To był naprawdę dobry rok, mimo tych niektórych kitów, których czasem nie da się uniknąć.

A jakie są Wasze typy na ten rok? Macie swoje hity i kity 2013?

19 komentarzy:

  1. Widzę, że erotyki w kitach - jakoś mnie to...cieszy. ;) "Drugi rzut oka" faktycznie zasługuje na wyróżnienie. :) Autor to niesamowity człowiek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta, mimo tegorocznego wielkiego szału na ten 'gatunek' okazuje się, że w gruncie rzeczy są... słabe ;)

      Usuń
  2. Zapamiętam sobie te kity, żeby przypadkiem ich nie przeczytać :D
    Hitami niewątpliwie są ksiażki Pawła Kornewa, Ostatni Smokobójca, Krzyk Aniołów i Wesoła Gromadka Butenki (cudowna oprawa graifczna!).
    A kity? Bogini Ciemności i Siostrzyczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, rzeczywiście- ta książka Volo była wielkim kitem roku. A fe, nuda totalna.

    Pomyślności w 2014 - oby obfitował w same pozytywne i godne zapamiętania czytelnicze doznania;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A "Jeden dzień" tego samego autora w zeszłym roku trafił u mnie do hitów ;) Taka niespodzianka!

      Dziękuję bardzo, Tobie również wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)

      Usuń
  4. Widzę, że muszę dodać kilka książek do mojej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnej książki z kategorii Twoich hitów jeszcze nie czytałam, więc muszę odnotować sobie tytuły ;) A tak poza tym, to życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku i tym razem samych hitów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie życzę samych dobrych lektur :)

      Usuń
  6. Ja ''Czas Żniw'' będę dopiero czytać :) Jestem bardzo ciekawa serii Pani Grant. Dużo dobrego o tych powieściach usłyszałam :)
    Życzę Ci samych szczęśliwych dni w Nowym Roku :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. I tak podziwiam, ze przeczytałaś tyle erotyków, choć po samych okładkach można stwierdzić, że będą kitowe :D
    Jeśli chodzi o "Czas żniw" to zgadzam się w zupełności :)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Takie jakieś... bleh. Od razu wiadomo, że będzie kicha. Ale człowiek jeszcze się łudzi, do samego końca :P

      Usuń
  8. Moje hity 2013 roku to głównie klasyka literatury, choć kilku nowościom udało się mnie pozytywnie zaskoczyć.

    Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń

  9. Hehe, wiedziałam, że zobaczę w kitach Greya :P
    Ja jakos wyjątkowo mało w tym roku przeczytałam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam jedynie "Przegląd Końca Świata: Feed". Ale na półce czeka już 2 tom :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaproszenie na morderstwo jak dla mnie też Kit :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Pierwsze światła poranka" mnie również zawiodły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż dziw, bo "Jeden dzień" tego samego autora był moim zeszłorocznym hitem :)

      Usuń
  13. Fajne zestawienie. Ja swojego nie robiłam, ale też mam ulubieńców roku. Oby w kolejnym roku trafiły nam się same hity! :)

    OdpowiedzUsuń