eBuka2013 - FINAŁOWA DZIESIĄTKA!

Ponoć chwalipięctwo to zła rzecz, ale naprawdę muszę podzielić się z Wami tą wielką radością, która spotkała mnie w dniu dzisiejszym! Bo wracam sobie z pracy, bo poniedziałek, koniec weekendu, wiadomo, średnio. Odpalam komputer, oglądam komentarze pod ostatnią notką i kątem oka widzę w blogrollu, że ktoś wstawił posta o konkursie eBuka2013. Myślę sobie - zajrzę z ciekawości, co mi tam, pewnie i tak się nie dostałam, ale sprawdzić nie zaszkodzi. Klikam na listę finalistów, a tam co - Kamykowa Czytelnia w FINAŁOWEJ DZIESIĄTCE! Dacie wiarę? Bo ja nie daję... Chyba muszę zaserwować sobie dawkę uszczypnięć tu i ówdzie, żeby uwierzyć. 
 
Jaka ja jestem uradowana i ucieszona - NEWS THAT MADE MY DAY - jak nic! Dlatego musiałam czym prędzej zmajstrować tego posta i podzielić się z Wami moją radością :) Dziękuję, bo bez Was nie byłoby Kamykowej Czytelni :) 

A teraz trzymajcie za mnie kciuki, bo do soboty i ogłoszenia wyników zostało już tylko 5dni! 

Ależ mam radochę! :*

19 komentarzy:

  1. O jak miło, gratulacje :)To już jest zwycięstwo i docenienie pisania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% :) Choć wcale bym się nie pogniewała, gdybym wygrała :D :D

      Usuń
  2. Gratulacje!
    To bardzo duże osiągniecie!

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ogromne osiągnięcie i niesamowite wyróżnienie - z ponad setki blogów (fantastycznych blogów!) zostałam wybrańcem również i JA :) Naprawdę niezmiernie się cieszę :)

      Usuń
  3. Gratuluję! (A tak naprawdę to zazdroszczę, ale przecież się nie przyznam) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co zazdrościć, tylko próbować szczęścia kolejnym razem :)

      Usuń
  4. Przyjmij moje serdeczne gratulacje :) Życzę Ci powodzenia :)
    pozdrawiam
    Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę powodzenia w sobotę:D

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę - gratuluję!!! :D Życzę wygranej :) Mocno trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę - gratuluję!!! :D Życzę wygranej :) Mocno trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń