mały stosik na luty

Dzisiaj stosik, bo coś napisać wreszcie trzeba. Mam nadzieję, że wkrótce pojawi się recenzja, a za nią kolejna, teraz już regularnie, nie to co przez styczeń. Cóż, sesja i okres przed nią całkiem mocno odbiła się na moim czytaniu, ale wreszcie minęła i żywię nadzieję, że wszystko wróci do normy. Po dłuuugim weekendzie błogiego lenistwa z moim A. i z naładowanymi bateriami na dalsze działania, liczę na to, że dam radę :D A, i mam ambitne plany pisania pracy licencjackiej - najwyższy czas! Niech spłynie na mnie jakaś cudowna wena, żebym to wszystko napisała przez te 2 tygodnie, po których zacznie się ostatni semestr studiowania. Ach, byłoby pięknie! Nic, trzeba się zebrać do kupy, a nie, grać pół dnia w SongPopa na Facebooku :P

Dobra, nie przedłużając dłużej, przechodzę do stosiku, który w ostatnim czasie mi się uzbierał (a może nie powinnam stosikować skoro to takie nieprofesjonalne, jak ostatnio przyszło mi czytać? :>). Pokażę Wam, co tam mam i zmykam do dalszych działań - nad blogiem urodowym też trzeba popracować (swoją drogą, zapraszam ponownie > KAMYKOWE WŁOSOMANIACTWO <). Dobra, koniec tych reklam - stosik! 


Od góry:

1. Ajahn Brahm Opowieści buddyjskie dla małych i dużych - od Wydawnictwo Studio Astropsychologii
2. Izabela Janczarska Zaklinacz dusz - j.w.
3. Dagmara Gmitrzak Inteligencja serca - j.w.
4. Jack Ketchum Rudy - od Wydawnictwa Papierowy Księżyc
5. Elizabeth Haynes W najciemniejszym kącie - j.w.
6. Janusz Koryl Upojenie - od portalu Secretum
7. Doreen Virtue Zachcianki pod kontrolą - od Wydawnictwa Illuminatio

To by było na tyle - coś Was szczególnie zainteresowało? coś możecie polecić? a może odradzić? 

To nic, natchnijcie mnie weną na dalsze pisanie, bo w najbliższym czasie z pewnością mi się przyda :D Pozdrawiam i do następnego posta :) 

16 komentarzy:

  1. Zazdroszczę "Urojenia" ^^
    Miłej lektury :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo bym chciała przeczytać "Ukojenie" i książkę Ketchuma. :) Mam nadzieję, że kiedyś mi się uda.
    Miłego czytania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najciekawsze jak dla mnie to książki od Papierowego Księżyca. Tylko pozazdrościć :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mały ale za to jaki :) życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny stos, miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Opowieści buddyjskie" to całkiem przyjemna lektura, choć nie dla każdego! zawiera całe mnóstwo mądrości, które można wykorzystać w życiu
    zazdroszczę książki Ketchuma, chciałabym ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam "Opowieści buddyjskie" - całkiem miłe. "Zakliancz dusz" - niesamowity zawód. Ale mam ochotę na "W najciemniejszym kącie" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie się podobała wizja przyszłego świata w "Zaklinaczu dusz" Janczarskiej. Polecam ten fragment.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również marzę o tym, aby napisać swoją pracę licencjacką w ciągu tych dwóch tygodni, bo mam jeszcze do napisania drugą, więc przydałoby się mieć jedną, żeby brać się za kolejną. ;-)
    Kusi mnie "Rudy" i "W najciemniejszym kącie". Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny stosik :) Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  11. mały stosik ale jaki zacny:)) Też ostatnio borykam się z brakiem weny... Co do pracy licencjackiej to życzę powodzenia, nie tak dawno sama to przechodziłam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie poczytałabym Ketchuma... ale na razie nic nie czytam, bo moja sesja jeszcze w toku... :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny stosik. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam stąd nic ale miłego czytania zyczę;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanej lektury. Wszystkie pozycje mnie zaciekawiły, więc czekam na opinie.:)

    OdpowiedzUsuń