ostatni stosik 2012 ;)


Niechęć do pisania recenzji dalej się mnie trochę trzyma, więc aby nie przedłużać zastoju na blogu, staram się publikować posty "około książkowe". Tak właśnie natchnęło mnie do tego, by pokazać Wam mój ostatni już w roku 2012, grudniowy stos książkowy z nowościami, które pojawiły się u mnie w ostatnim czasie, jak i tym trochę dalszym ;) Nie przedłużając:


Od góry:
  • Zapytaj Alice - Anonim - od Wydawnictwa Remi
  • Śmiertelna groźba - Jim Butcher - od Wydawnictwa MAG > recenzja TUTAJ <
  • Martwy wróg - Charlaine Harris - j.w.
  • Cienie nocy - Kava, Spindler, Ellison - od Wydawnictwa G+J  > recenzja TUTAJ <
  • Zaułek potworów - praca zbiorowa - j.w.


Od góry:
  •  Na fejsie z moim synem - J. L. Wiśniewski - z wymiany na LC
  • Serce w chmurach - J. E. Smith - j.w.
  • Księżyc w nowiu - S. Meyer - j.w.
  • Zmierzch - S. Meyer - j.w.
  • Miłość kąsa - Lynsay Sands - od Secretum > recenzja TUTAJ <

I jak, znaleźliście w tych stosikach coś dla siebie? W ogóle, jak tam po świętach? Najedzeni i obładowani książkowymi prezentami? :D

31 komentarzy:

  1. Śliczne stosiki! :)
    Nie przejmuj się tym zastojem...minie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacne stosisko, zacne...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak po świętach? a tak jak mówisz :) najadłam się krokietów z pieczarkami tak, że ledwo się ruszałam a już marzyłam o następnych :D chyba będę musiała częściej robić :) prezenty książkowe oczywiście się znalazły :) już się chwaliłam na blogu :) a co znalazłam dla siebie w stosiku? hm.. "zaułek potworów" wygląda ciekawie :) i przede wszystkim saga "zmierzch"! już przeczytane, obejrzane i uwielbiane! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć nie widzę tu niczego dla siebie, wiem jaką radość sprawiają stosy ich właścicielom. Tak więc życzę miłego czytania i dużo radości z tak wielu lektur :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szykuję się kilka recenzji, które mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stosiki. "Śmiertelna groźba" zazdroszczę i to baaaaaardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po świętach nie mam żadnego książkowego prezentu :( Zainteresował mnie ten anonim, nie znam autora...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Darku, cóż za udany żarcik z tym anonimem, nie ma co ;)

      Usuń
  8. Kurczę, Dresdena też zazdroszczę. Chciałam do recenzji, ale pozostałam bez odpowiedzi w tej kwestii. Trudno, kupię sama. Za bardzo lubię tę serię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stosiki! Ja zazdroszczę Wiśniewskiego.

    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Twojego stosu zaintrygowała mnie książka "Zapytaj Alice".

    Ja na Święta dostałam w prezencie jedną książkę... kucharską :P Nie wiem, czy to aluzja do tego, żebym zaczęła może wreszcie sama gotować? :P Hehe, żartowałam - tak na serio, to jest to książka z przepisami z włoskiej kuchni i sama o nią prosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmierzch pomimo krytyki innych jest i tak jedną z moich ulubionych książek. ciekawy stos :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam jedynie "Zmierzch" i "Księżyc w nowiu", ale o reszcie książek nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwszy raz słyszę o Zapytaj Alice, także z całego stosu chyba ta książka ciekawi mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam tylko Sagę Zmierzch, a resztę z chęcią bym ci zabrała. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwszy raz słyszę o Zapytaj Alice, także z całego stosu chyba ta książka ciekawi mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Butchera zazdroszczę :) Wspaniałe stosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią bym przeczytała "Serce w chmurach". Niby nie mój typ, ale coś mnie do niej ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny stosik! i fajne połączenie Kavy i Spindler - muszę tę książkę mieć!

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy stosik :)
    za sobą mam "Serce w chmurach", obie części z sagi Zmierzchu, oraz "Zaułek potworów"
    przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Serce w chmurach! Ciekawa jestem Twojej opinii:)
    miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy stosik :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy stosik biorę w całości, z drugiego tylko Wiśniewskiego. Ciekawią mnie "Cienie nocy" - lubię Kavę, a w "grupie" jeszcze jej nie czytałam :) A saga Zmierzch, jak dla mnie - całkowicie na "nie". Choć nie powiem, czytałam :) Jednak to zupełnie nie moja literatura.

    OdpowiedzUsuń
  23. Akta Harry'ego Dresdena polecam - bardzo fajnie się czyta:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny stos. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. "Serce w chmura" pożyczam od kuzynki na ferie zimowe, dlatego ciekawi mnie Twoja opinia zwłaszcza tej książki. Chciałabym też wiedzieć jak spodoba się Tobie pozycja Wiśniewskiego, o której ostatnio głośno. Intryguje mnie też "Zapytaj Alice" - lektura, której ostatnio czytałam gdzieś recenzję ;) Miłego czytania ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Czego jak czego, ale "Zapytaj Alice" i "Na fejsie z moim synem" zazdroszczę. Całą sagę Zmierzch mam za sobą, ale mam zamiar wziąć się za książki Charlaine Harris.

    OdpowiedzUsuń
  27. To aj tutaj dam wyraz swemu niezadowoleniu.
    Patrzę w stos a tam Kava i Spindler w duecie. I jeszcze recenzja. Mało nóg nie połamałam, pobiegłam czytać. I smutno, bo liczyłam na solidną dawkę grozy. W sumie to mogę się cieszyć, tak pałałabym żądzą zazdrości a rozeszło się po kościach ;)
    Samych dobrych lektur! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. "Na fejsie z moim synem" to świetna książka. Polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładnie, podebrałabym Wiśniewskiego :)

    Ja po świętach też z nowymi nabytkami, pewnie pochwalę się po nowym roku. :) A jedzenie w tym roku z umiarem - waga stoi w miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń