KSIĄŻKA MIESIĄCA: październik/listopad

Książka miesiąca to comiesięczny cykl, podczas którego wyłoniona zostanie książka, która w danym miesiącu otrzymała najwięcej punktów w skali 1-10. Prócz tego, każdego miesiąca to Wy, Czytelnicy bloga, będziecie mogli przyznać Nagrodę Czytelników - wystarczy zagłosować!

 Wybaczcie małe opóźnienie w publikacji zestawienia KSIĄŻKA MIESIĄCA, ale ze względu na osiemnastkę brata nie miałam do tego kompletnie głowy. Dzisiaj głowy też nie mam, bo impreza była udana, o czym przypomina mi uporczywe pulsowanie w skroniach (If you know what I mean... ;), dlatego będzie krótko, zwięźle i na temat. Mam wielkie chęci, by napisać recenzję Mężczyzny, którego nie chciała pokochać Mocci, żeby wrzucić ją jutro, ale co z tego wyjdzie, nie wiem. Zepnę tyłek i dam radę, a co! A teraz wyniki głosowania i KSIĄŻKA MIESIĄCA ;)

Książka, która otrzymała najwyższą liczbę punktów w LISTOPADZIE:

Sztuka. Kreatywne zabawy i gry - Ruth Thomson

Recenzja
 Książka, która otrzymała najwięcej Waszych głosów w PAŹDZIERNIKU:

Igrzyska Śmierci - Suzanne Collins

Recenzja
Igrzyska.. otrzymały aż 60% Waszych głosów - niezły pogrom ;) Dziękuję Wam bardzo za głosy i zachęcam do głosowania na książkę listopada. Póki co, daruję sobie słowotok i pójdę zebrać siły na napisanie recenzji, która wreszcie mogłaby się tutaj pojawić. 

Gromkim tudum w mojej głowie żegnam Was i życzę miłej, spokojnej i leniwej niedzieli ;*
 

7 komentarzy:

  1. O, faktycznie "Igrzyska..." pogoniły konkurencję :) W listopadowej ankiecie na pewno zagłosuję ;)

    Btw, Twój blog jest absolutnie prześliczny! :) Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się w końcu wziąć za te całe "Igrzyska...", nawet mój brat mnie uprzedził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w planach ale jeszcze jej nie kupiłam. Na pewno przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cały czas przed sobą mam "Igrzyska".

    OdpowiedzUsuń
  5. było do przewidzenia, że "Igrzyska" wygrają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od początku przeczuwałam, że wygrają "Igrzyska", sama na nie głosowałam, ta książka jest genialna^^ Najlepszego z okazji osiemnastki : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli książka o sztuce otrzymała najwięcej głosów, to ja jestem zachwycona! Cieszy mnie fakt, że sztuka wzbudza emocje :)

    OdpowiedzUsuń