Hity i kity 2012


Zainspirowana postem u Kasi piszącej w Kąciku z Książką, sama postanowiłam stworzyć listę Hitów i Kitów Książkowych 2012. Wszak końcówka roku, to czas podsumowań, a że nie lubię tych pełnych liczb i statystyk, postanowiłam wykorzystać pomysł Kasi i zakończyć swoje blogowe zmagania roku 2012 (który ponoć miał się zakończyć spektakularnym końcem świata?) takim oto postem. Niżej zestawienie Hitów i Kitów 2012 ;)

HITY 2012

1. Trylogia Igrzyska Śmierci - Suzanne Collins

2. Baśniarz - Antonia Michaelis


3. Przynęta  - Jose Carlos Somoza


4. Jeszcze jeden dzień - Fabio Volo


5. Seria O Maggie O'Dell - Alex Kava 
(którą wciąż jeszcze czytam ;)



KITY 2012

 1. Wilgotne miejsca - Charlotte Roche


2. Zajazd - Sebastian Kossak


3. 10x miłość - zbiór opowiadań


 4. Tak jest dobrze - Szczepan Twardoch


5. Uzdrawiająca siła śmiechu - Hofner, Schachtner


Zgadzacie się z tym zestawieniem? Jakie są Wasze typy Hitów i Kitów 2012? Macie jakieś? Podzielcie się ;)

20 komentarzy:

  1. Z Igrzyskami się w zupełności zgadzam, choć akurat ta seria była wydana w dwa lata temu albo jeszcze wcześniej, sama już nie pamiętam. Co do kitów, to żadnego nie znam, więc się nie wypowiem, ale wierze na słowo i będę się od nich trzymała z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że i Ciebie zainspirowałam :D
    Niestety nie czytałam żadnych z powyższych hitów, choć o wszystkich słyszałam. Natomiast kity nic mi nie mówią, choć może to i dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarówno Igrzyska, jak i Baśniarza planuję dorwać w Nowym Roku. Najlepsze według mnie książki 2012 roku wypisałam w poście na swoim blogu. Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z trylogią igrzysk śmierci to jest prawdziwy hit :) Z kitów nic nie znam i będę się trzymała od nich z daleka :) Życzę Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. No niestety, nie polubiliśmy się :)

      Usuń
  6. Czytałam "Igrzyska śmierci" i "Przynętę", podobały mi się te powieści. Twórczość Kavy mam w planach, póki co jego realizacja stanęła na kupnie jednej książki :P Kitów na szczęście nie znam i nie mam zamiaru przyglądać im się bliżej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Igrzyskami się zgodzę, ale tylko z 1 częścią :)

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe zestawienie :)
    z wymienionych czytałam tylko kilka książek pani Kavy
    reszta przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przede mną jeszcze ostatnia część "Igrzysk", ale na pewno owa trylogia dołączy do listy moich ulubionych serii książkowych. Mam także ochotę na "Przynętę" oraz "Jeszcze jeden dzień". Natomiast "Wilgotne miejsca" czytałam i faktycznie jest to dość szokująca pozycja.

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda, ten rok obfitował wiele ciekawych książek. Jednak bezprecedensowo wygrywa trylogia "Igrzysk Śmierci" oraz zakończona nareszcie trylogia "Cukierni pod Amorem", choć niektóre części pojawiły się parę lat wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie z twojego zestawienia czytałam jedynie książki Alex Kavy :P Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałego Nowego Roku życzę!

    Ciekawy rok za toba. Po wiele ksiazki z Twojej listy hitow siegne dopiero w przyszlym roku, milo czytac, ze zrobily tak dobre wrazenie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tymi książkami, które zdążyłam przeczytać, zgadzam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się, że Kava i "Igrzyska Śmierci" zasługują na miano hitów, też pewnie uznałabym je za takie w moim prywatnym rankingu. Oby więcej takich książek w 2013! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie czytałam żadnych książek z twojej listy, więc nie wiem czy się zgadzać, ale moim absolutnym hitem 2012 roku byłoby chyba "Hyperversum" ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na szczęście żadnego z tych kitów nie czytałam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kitów nie znam i nie żałuję :D Za to z "Igrzyskami" zgadzam się całkowicie. A ja bym jeszcze filmy dołączyła - hit filmowy - "Hobbit"^^ Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Igrzyska jak najbardziej! Uwielbiam całą serię. Jeszcze jeden dzień mnie kusi dlatego się za nią rozejrzę;)

    OdpowiedzUsuń