stos za stosem, stosik goni ;)

Tak, znowu post z serii stosikowo, bo zdobyczy trochę przybyło. Tych wymianowych, recenzyjnych i z zakupów własnych. Dzielnie walczę z nadrabianiem zaległości, z czytaniem do pracy licencjackiej i z ogarnianiem bieżącego życia, które nie daje wytchnienia - a doba jak na złość wydłużyć się nie chce! Ale dość psioczenia i marudzenia, czas na przyjemności, więc przechodzę do sedna. Stosy!


Stos 1 (od góry): 
  • Atrofia L. DeStefano - z wymiany na LC
  • Zawsze przy mnie stój C. Jess-Cooke - j.w.
  • Czarny piątek Alex Kava - j.w.
  • Zabójczy wirus Alex Kava - j.w.
  • Pierwsze prawo magii Terry Goodkind - j.w.

Stos 2 (od góry):
  • Czas pogardy A. Sapkowski - z wymiany na LC
  • Wieża Jaskółki A. Sapkowski - j.w.
  • Syrena T. Rayburn - j.w.
  • Opium w rosole M. Musierowicz - j.w.
  • Dotyk Julii T. Mafi - j.w.
  • Lustrzane odbicie A. Niffenegger - wymiana mailowo-blogowa
  • Krąg S.B. Elfregen, M. Strandberg - od Wydawnictwa Czarna Owca 


Stos 3 (od góry):
  • Dekalog dobrego Dextera J. Lindsay - z wymiany na LC
  • Demony dobrego Dextera J. Lindsay - j.w.
  • Chłopcy J. Ćwiek - od Wydawnictwa SQN
  • Kamyk J. Jodełka - zakup własny :D 


 I piękne zdjęcie samego Kamyka, którego mieć musiałam, bo przecież tytuł zobowiązuje, a co!


Stos 4 (od góry):
  • Kłamczucha M. Musierowicz - z wymiany na LC
  • Idź, zapytaj Alice Anonim - j.w.
  • Kamień Łez Terry Goodkind - j.w.
  • Dylematy Dextera J. Lindsay - j.w.
  • Daj jej prawdziwą rozkosz - od Wydawnictwa MUZA
  • Sztuka. Kreatywne zabawy i gry - j.w. (recenzja >tutaj<)
I takie to sobie mam zdobycze ;) Głównie te wymianowe, ostatki wielkiego boomu, który pewnie nie spodobał się mojemu listonoszowi :P 
Znaleźliście coś dla siebie? Coś, co czytaliście i jest warte uwagi? Coś kiepskiego, przy czym będę się męczyć? ;)
Pozdrawiam kochani! :)

36 komentarzy:

  1. Stosiki piękne zazdraszczam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamyka najbardziej Ci zazdroszczę :) Ale nie tylko :)
    Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohmohmohm zazdroszczę ^^
    A, czemu nie ma tu "Serca w chmurach" ? Zasmuciłaś mnie :c
    "Zawsze przy mnie stój" czytałam i polecam- u mnie odebrała same najwyższe noty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się co smucić - w tym poście nie ma żadnych aktualnych zdobyczy - te pojawią się pewnie w grudniu, także "Serce w chmurach" gdzieś tam będzie, nie martw się ;)

      Usuń
    2. Nie wyobrażam sobie, żeby było inaczej! :D

      Usuń
  4. Piękne stosy <3 Przyjemnej lektury życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosy intrygujace, szczegolnie, ze niczego nie znam poza "Klamczucha".
    Za to chetnie o nich poczytam:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega dużo tego :) Kavy zazdroszczę :) Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdobycze :) Z miłą chęcią podprowadziłabym obie książki Sapkowskiego i "Chłopcy" Jakuba Ćwieka :D Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że w tym miesiącu popełniłaś szaleństwo wymian na LC :) Stosy pięknie się prezentują, choć poza Jeżycjadą jest mi bliski tylko Wiedźmin :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie szykuję się do "Kłamczuchy" :) Ponadto zazdroszczę "Kręgu" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam Sapkowskiego - wspaniały polecam gorąco! Czytałam też Dotyk Julii, jak dla mnie badziew i Czarny piątek - średnio mi się podobał. Reszty nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  11. No, no, jest czego pozazdrościć. :) Chętnie zabrałabym się za "Zawsze przy mnie stój", "Dotyk Julii" i "Lustrzane odbicie". A "Kłamczuchę" i "Opium w rosole" mam za sobą. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo tego :) Nie czytałam żadnej z w/w, aczkolwiek mam za sobą kilka książek Alex Kavy, więc po te bym sięgnęła z Twojego stosu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję zdobyczy i życzę miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajowe nabytki, super stosiki. Kavę mam i czytałam - super były, za to bardzo zazdroszczę Sapkowskiego i paru innych, ale jego chyba najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne stosiczki :) Oj będzie co czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Żadnej z wyże wymienionych książek nie czytałam, ale z wielką chęcią bym to zrobiła.
    Życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę "Kręgu" i "Dotyku Julii" :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No i jest "Kamyk", hihi ;). Ciekawa jestem, jak Ci się spodoba ta książka ;).

    OdpowiedzUsuń
  19. "Kamy" jest świetny, a reszta wygląda więcej niż obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Książek Kavy jestem bardzo ciekawa, w sumie nie wiem, na co czekam, bo wszyscy je chwalą. A "Kamyk" jest nie tylko przepięknie wydany, ale ma znakomitą treść. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawy stos. Widzę, że dużo się wymieniasz na LC, listonosz na pewno miał nie lada wyzwanie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę, że Kavę czytasz w częściach w jakieś innej kolejności, ale na całe szczęście to nie przeszkadza w zrozumieniu treści :)
    Polecam ;d
    Miłej lektury na te zimne już, niestety, dni.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne stosy, nic tylko czytać! Zazdroszczę Alex Kavy. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Żadnej nie czytałam, ale poluję na "Kamyk". Piękny stosy. Życzę miłej lektury.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiele ciekawych książek przeczytałam dzięki Twojemu blogowi.

    OdpowiedzUsuń
  26. No to widzę, że masz co czytać!
    Zazdroszczę Syreny i Dotyku Juli, bo już od dawna na nie poluję.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Widze sporo intrygujacych i interesujacych tytulow:) Zazdroszcze:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem niezwykle ciekawa Terry'ego Goodkind'a, więc spiesz się z recenzją, proszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zazdroszczę Ci jedynie Musierowicz :D I dziwnie się z tym czuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Oooo nie! Atrofia?! Zawsze przy mnie stój?! :((( Ja też chcę! A "Dotyk Julii" jest bardzo fajny, tak samo "Krąg" - polecam!

    OdpowiedzUsuń
  31. O kurcze, super nabytki, gratuluję!! :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Całość tworzy wręcz stosidło :)
    Jestem bardzo ciekawa Twoich recenzji. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Super stosik :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń