KSIĄŻKA MIESIĄCA: wrzesień/październik

Książka miesiąca to comiesięczny cykl, podczas którego wyłoniona zostanie książka, która w danym miesiącu otrzymała najwięcej punktów w skali 1-10. Prócz tego, każdego miesiąca to Wy, Czytelnicy bloga, będziecie mogli przyznać Nagrodę Czytelników - wystarczy zagłosować!

 Dziś znów bez owijania w bawełnę, bo znów nie chce mi się gadać, bom zmęczona po halloweenowych szaleństwach, a do tego wszystkiego trzeba ruszać zadek, by zrobić coroczną wycieczkę po cmentarzach, więc ni ma czasu na zbędne gadanie. W takim razie, wyniki:

Książka, która otrzymała najwięcej punktów w PAŹDZIERNIKU to:

"Igrzyska Śmierci" Suzanne Collins
  
Recenzja
Książka, która otrzymała najwyższą liczbę WASZYCH głosów w ankiecie, a tym samym jest książką miesiąca WRZESIEŃ, jest:

"Pandemonium" Lauren Oliver

Recenzja
Dziękuję serdecznie za głosowanie, a tym samym zachęcam do oddawania głosów na książkę miesiąca PAŹDZIERNIK ;) 

Wiem, dziś odwalam pańszczyznę, ale kompletnie nie mam siły ani chęci na rozwlekanie się i gadanie - zostawię sobie siły na napisanie recenzji Pocztówek prosto z serca, które już prawie kończę ;)  

Dziękuję za uwagę, pozdrawiam i życzę miłego dnia! :))   

14 komentarzy:

  1. "Igrzyska Śmierci" zasłużyły sobie na tę nagrodę! Co do drugiej książki - jest jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, z Igrzyskami się zgadzam, Pandemonium jeszcze nie przeczytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Igrzyska" jak najbardziej zasłużenie, "Pandemonium" jeszcze nie czytałam

    OdpowiedzUsuń
  4. "Igrzyska.." znam jedynie z filmu. Książek jeszcze nie czytałam. O "Pandemonium" wiem tyle, ile wyczytałam z recenzji ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwóch książek jeszcze nie czytałam, wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodziewałam się, że to właśnie "Igrzyska Śmierci" wygrywają, a "Pandemonium" miało najwięcej recenzji na wielu blogach od bardzo dawna.
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że czytasz "Pocztówki prosto z serca" - mam tę książkę od niedawna i jestem ciekawa Twojej opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pandemonium jeszcze nie czytałam, muszę nadrobić, ale Igrzyska są mrau! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie książki niesamowicie ciekawią, bo nie czytałam jeszcze żadnej z nich ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Obu książek jestem bardzo ciekawa! Jeszcze ich nie czytałam, ale obie mam już na półce :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie "Igrzyska Śmierci" nie oczarowały, a drugiej książki nie czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Pandemonium" czytałam i zasługuje na wysokie miejsce rankingowe :) A "Igrzyska śmierci" mam w planie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pandemonium nie czytalam ale bym chciala bardzo, ale do Igrzysk Smierci jakos mnie nie ciagnie..

    OdpowiedzUsuń