Październikowe zdobycze ;)

Halo, halo, witam Was pięknie w tym całkiem słonecznym, acz jesiennym dniu :) Dobrze, że wreszcie wylazło słońce, bo mam wrażenie, że dostanę jakieś deprechy na koniec roku, jak tak ciągle będzie lało i będzie zimno. Ale to nie czas by gadać o pogodzie, wszak są lepsze rzeczy do omawiania, gdy w tytule posta pojawiają się zdobycze, a co za tym idzie, wiadomo, że pojawią się stosy i ich fotki z każdej możliwej strony. Ilość książek może przerażać, na szczęście (moje w szczególności) większość z prezentowanych dzisiaj zdobyczy to moja własność (z zakupów i wymian), a więc nie gonią mnie recenzenckie terminy, które i tak mnie gonią, prawdę mówiąc. Dotkliwie odczułam początek roku akademickiego i pierwsze zlecenie dla Znaku, które pochłonęło niemal tydzień z mojego życia :) Ale nie poddaję się i dzielnie walczę z rosnącymi kupkami do przeczytania, ograniczając liczbę tych, które docierają do mnie z wydawnictw, co by się całkiem nie załamać. Ale do sedna moi kochani - STOSY:

Stos wymianowy (od góry):
  • Spadek J.D. Bujak
  • Dzieło Dextera J. Lindsay
  • Król mroku M. Marr
  • Kwiat kalafiora Musierowicz
  • Brulion Bebe B.
  • Tygrys i Róża
  • Kalamburka
  • Sprężyna  



Stos recenzyjno-wymianowy (od góry):
  • Siła R. Byrne - od Wydawnictwa MAG
  • Pożądanie mieszka w szafie P. Adamczyk - od Wydawnictwa Dobra Literatura
  • Dziennik znaleziony w piekarniku M. Susdorf - od autora (recenzja > tutaj <) 
  • Jedeń dzień D. Nicholls - z wymiany
  • Ciepłe ciała I. Marion - j.w.
  • Pan Potwór D. Wells - j.w.

 Stos zakupowo-selkarowy:
  • Spójrz mi w oczy L. Scottoline
  • Spowiedniczka T. Goodkind - dla mojego A :*
  • Trylogia Igrzyska Śmierci S. Collins

Stos recenzyjno - wymianowy (od góry):
  • Pandemonium Lauren Oliver - od Wydawnictwa Otwarte (recenzja > tutaj <)
  • Magia seksualna dla początkujących S. Alexander - od Wydawnictwa Illuminatio
  • Sekretny język twojego ciała I. Segal - j.w. (recenzja > tutaj <)
  • Dotyk Gwen Frost J. Estep - od Wydawnictwa Dreams
  • Freak City K. Schrocke - j.w. (recenzja > tutaj <)
  • Intruz S. Meyer - z wymiany na LC
  • Zapach spalonych kwiatów Melissa de la Cruz - z wymiany
  • Śladem zbrodni Tess Gerritsen - od Wydawnictwa Mira (recenzja > tutaj <)
  • Gone t. III - M. Grant - od Wydawnictwa Jaguar
  • Gone t. IV - j.w.
  • Gone t. V - j.w.


Stos recenzyjny (od góry): 
  • Trzy oblicza pożądania M. Hart - od Wydawnictwa Mira
  • I nagle stało się wczoraj B. Izaguirre - od Wydawnictwa MUZA
  • Mężczyzna, którego nie chciała pokochać F. Moccia - j.w.
  • Obce dziecko A. Hollinghurst - j.w.
Znaleźliście coś dla siebie wśród tej kupy nowych lektur? :D

Ja dziękuję ślicznie za uwagę i pomykam na uczelnię, bo zaraz mi autobus ucieknie :O Paaa!

38 komentarzy:

  1. Ile książek! :) Widzę, że jesteś na dobrej drodze do zebrania całej Jeżycjady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano, strasznie się z tego cieszę ;) Dzisiaj do mnie jeszcze "Noelka" dotarła :)

      Usuń
  2. Masz brakujące mi części Jeżycjady - zazdroszczę. Zazroszczę też kilku książek i tego że masz przed soba masę świetnych lektur

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cuda :) Na pewno bym coś dla siebie znalazła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znalazłam i to duzo.. mozesz mi oddac wszystkie najlepiej :D haha, zartuje ;) swietne stosiki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka książek z Twojego stosiku z chęcią bym przeczytała :)
    "Spójrz mi w oczy" czy "Obce dziecko" zapowiadają się obiecująco z tego co czytałam. "Intruza" znam, czytałam jakiś czas temu i miło się zaskoczyłam, całkiem inna bajka niż "Zmierzch" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, "Zmierzch" a "Intruz" to niebo a ziemia ;)

      Usuń
  6. Gratuluję nowych nabytków. Będę miała oko na niektóre z nich :) Wyobrażam sobie ile trzeba czasu i samozaparcia, żeby zawsze zdążać z terminami recenzenckimi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko ile książek ^^ Obłęd! Można pozazdrościć! Tylko jak Ty się wyrabiasz z czytaniem takich ilości książek? ;] Zazdroszczę m.in książek z serii GONE, bo mam ten cykl w planie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano czasem się nie wyrabiam :P W tym miesiącu mam zaległości, które staram się nadrobić ;) Na szczęście większość książek ze stosów są z wymian, a co za tym idzie są moje i nie gonią mnie żadne terminy :D

      Usuń
  8. Ile książek... jak ja Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Byle nie dopuścić do sytuacji, w której czytanie stanie się obowiązkiem zamiast przyjemnością :) Stos bardzo ładny. Bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co chyba nie muszę się tym martwić, choć czasem bywają kryzysy, a stosy do przeczytania czekają ;)

      Usuń
  10. Oranyranyrany, jakie cuda! *.*
    "Spójrz mi w oczy"!
    "Pandemonium"!
    "Spowiedniczka"!
    "Jeden dzień"!
    Napatrzeć się nie mogę...
    A to, co czytałam i mogę polecić to "Igrzyska śmierci" - cudowna książka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, miałam już okazję czytać :D Teraz tylko 2 i 3 tom przede mną ;)

      Usuń
  11. Ach, znalazłam wiele książek dla siebie, szczególnie: "Jeden dzień", "Spójrz mi w oczy", "Pandemonium", "Dotyk", "Intruz", "Zapach spalonych kwiatów" oraz cykl Igrzyska Śmierci i Gone. Z przedstawionych stosów czytałam jedynie "Pożądanie mieszka w szafie", natomiast "Dziennik znaleziony w piekarniku" i "Śladem zbrodni" znajdują się na mojej półce i na pewno niebawem po nie sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałabym jeszcze o całym ostatnim stosiku, z którego podebrałabym Ci każdą z tych pozycji. Mam nadzieję, że wkrótce dojdą do mnie "Trzy oblicza pożądania", bo zapowiada się interesująca lektura.

      Usuń
  12. OjaCież! Potwornie wielki stos, czy też stosy. Zgubiłam się już ile książek zazdroszcze, ale za to szczerze polecam "Dotyk Gwen Frost"

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam "Trzy oblicza pożądania". Dziś w nocy skończyłam, bardzo ciekawa powieść ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko moja, ile książek!
    Na pewno znalazłabym w tych stosach coś dla siebie.
    Życzę Ci przyjemnej lektury i dużo wolnego czasu dla tych wszystkich książek. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmhmhm.. Co ja tu widzę ? ;) Cieszę się, że "Sprężyna" i "Brulion.." szczęśliwie do ciebie dotarły. Właśnie, zaczęłam Twoje "Freak City" i akcja się zaczyna rozkręcać :) Zainteresowały mnie "Ciepłe ciała" i "Dotyk Gwen Frost. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj jaki ogromny stos :) ja chętnie podkradłabym kilka tytułów... chociażby Tess Gerritsen :) i "pandemonium" czy "siłę" :) "Intruza" mam w swojej biblioteczce i przyznam, że niecierpliwie czekam na Twoją recenzję, ponieważ zrobiłam już jedno podejście i stanęłam na 109 stronie! dalej ani rusz... :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne stosiczki - Trylogii Igrzysk zazdroszczę, na razie mam tylko pierwszą!
    Parę książek znam ze stosików, ale parę też bym Ci chętnie podkradła!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny stos. Kilka książek bym Ci podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejuś, ile książek!^^ "Intruza" mam w planach, bo według mnie "Zmierzch" to niewykorzystany potencjał autorki

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie wspaniałe książki! Tylko kiedy Ty to wszystko przeczytasz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sobie zadaję to pytanie :D Ale czytam dzielnie i się nie poddaję ;)

      Usuń
  21. Aaaa, wspaniałe książki, zazdroszczę ;) Miłej lektury :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. same cudowności tu widzę, chętnie bym Ci je podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Najchętniej podkradłabym "Spójrz mi w oczy" i "Jeden dzień". No i misiek jest przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Będziesz miała zajęcie na resztę jesieni i może kawałek zimy :)
    Słyszałam wiele opinii o "Trzech obliczach pożądania" i czekam na Twoją recenzję, bo nie mogę się zdecydować czy chciałabym ją przeczytać.
    "Intruza" czytałam - świetna.
    "Zapach spalonych kwiatów" , może Tobie się spodoba. A resztę czytałam już dawno, albo kojarzę tylko z tytułów.
    Miłej lektury ;)
    Pozdrawiam, Donna

    OdpowiedzUsuń
  25. No nie! jaki piękny stosik aż mi się oczy zaświeciły na kilka pozycji:D
    miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja Ci polecam "Spadek". Rewelacyjna książka ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe stosy :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rzeczywiście, ilość książek powalająca. :) Zazdroszczę "Sprężyny" Musierowicz, natomiast polecam gorąco trylogię "Igrzyska Śmierci" i "Ciepłe ciała" :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niesamowite te stosy. Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń