Pierwsze urodziny bloga! :)))

Źródło
Dwa dni temu, czyli 31 sierpnia, swoje święto obchodziły wszystkie blogi. Natomiast dziś, 2 września, swoje święto obchodzi Kamykowa Czytelnia. A cóż to za święto? Pierwsze urodziny! Niesamowite, jak ten czas leci... Gdy zakładałam bloga, nie spodziewałam się, że z taką łatwością dotrwam do pierwszej rocznicy. Czemu? Bo wiem, jak skończyły moje poprzednie blogi. Umierały śmiercią z porzucenia już po kilku miesiącach. Ale nie Kamykowa Czytelnia, o nie! Tutaj rok zleciał jak z bicza strzelił i noszę w sobie gorącą nadzieję na kilka kolejnych, bo prawda jest taka, że pisanie, a przede wszystkim czytanie, sprawia mi olbrzymią frajdę ;)

Dzięki blogowi pokonałam swój słomiany zapał, może to dzięki współpracy z wydawnictwami, która jakby nie było, jest zobowiązaniem, z którego nie mam ochoty się wywijać. Współpraca i Wasze komentarze, odwiedziny i wsparcie przytrzymały mnie na tym blogu przez rok, aktywnie blogującą i udzielającą się - mam nadzieję, że będzie tak przez następny rok i kilka kolejnych ;)
Gdy zabierałam się do tej notki, myślałam, że zamieszczę garść nudnych statystyk, które często pojawiają się przy okazji ogłaszania urodzin. No wiecie, ile postów, ile komentarzy, ile wejść udało mi się uzbierać przez ten rok, ale moje wrodzone lenistwo wygrało. Poza tym, nikt tego nie czyta, bo to tylko numerki - jednym okiem wlecą, a drugim wylecą! (wariacja "jednym uchem wleci, a drugim wyleci" ;P)

A czego bym sobie życzyła w związku z pierwszymi urodzinami bloga? Bo mogę sobie czegoś pożyczyć, prawda? :D Żeby pisało mi się tak fajnie, jak pisze się teraz, a nawet lepiej. Bo naprawdę cieszy mnie to prowadzenie bloga, kontakt z ludźmi, którzy tak jak ja uwielbiają literaturę, współpraca z wydawnictwami i zapełnianie książkami mieszkania od sufitu po podłogę (przesadzam...). Życzyłabym sobie, żebym wciąż prowadziła bloga i pisała z tak wielkim sercem, z jakim prowadziłam go przez ten miniony rok. Życzyłabym sobie, żebyście Wy, Moi Czytelnicy, wciąż tutaj zaglądali, czytali i komentowali, prowokowali dyskusje na ciekawe tematy - bo to Wy w dużej mierze jesteście moją siłą napędową do pracy ;) 

Ach, nie pozostało mi nic innego, jak tylko świętować pierwsze urodziny Kamykowej Czytelni - poświętujecie trochę ze mną? ;)))

37 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszej rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moje gratulacje :))
    wszystkiego najlepszego :)
    i życzę oczywiście Tobie tego wszystkiego, o czym napisałaś w notce, żebyś dalej prowadziła to miejsce z równym zapałem, jak do tej pory
    oraz żeby blog obchodził kolejnych kilka rocznic :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli w życiu dzieje się coś na tyle dobrego, że motywuje Cię do działania to życzę Ci aby takich chwil było więcej! DUżo słońca na co dzień i powodzenia w dalszym blogowaniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie życzę Ci spełnienia marzeń i wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i oczywiście życzę dalszych sukcesów w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję rocznicy! Rok to naprawdę kawał czasu! Życzę kolejnych owocnych lat :). Mi w czerwcu stuknęło już trzy lata i sama mam nadzieję, że będzie ich więcej :D.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję i życzę dalszych blogowych sukcesów :) roczek to już sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję :) cieszę się, że udało Ci się przezwyciężyć słomiany zapał i mam nadzieję, że jeszcze więcej lat i sukcesów czeka Cię w Twoim blogowaniu :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. No to życzę ci aby pisało ci się jeszcze lepiej niż dotychczas. (wedle autorskiego życzenia) ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim razie życzę ci Wszystkiego Najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje z okazji pierwszej rocznicy i życzę jak najwięcej zapału i niegasnącej pasji w kolejnym roku blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję, wszystkiego najj :) Obyś wytrwała dalej :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego! Zycze dalszych blogowych sukcesow oraz wytrwalosci!

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje! życzę Ci dalszej wytrwałości i, co najważniejsze, ogromnej przyjemności w tym, co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! Wszystkiego najlepszego.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego dla bloga i wytrwałości w dalszym pisaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje! Wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego dla Kamykowej Czytelni :) Życzę Ci jeszcze wielu lat spędzonych owocnie na pisaniu ciekawych recenzji i czytaniu niezwykłych książek. Mam też nadzieję, że to miejsce nadal będzie takim, do którego po prostu chce się zaglądać! Powodzenia i sto lat ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego i jeszcze wielu, wielu takich rocznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego, i spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję i życzę dalszej wytrwałości! Blogowanie to jednak fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sto lat, sto lat niech żyje żyje nam!!! Życzę Twojemu blogowi wszystkiego najlepszego, a Tobie ciągłej satysfakcji z jego prowadzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  24. No to wszystkiego co najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Sto lat!
    Twój blog jest naprawdę świetny, więc bardzo dobrze, że ma już rok. Życzę jednak więcej - o wiele więcej - rocznic, a także uciechy z prowadzenia bloga, czytania i współpracowania. Samych sukcesów i spełnienia marzeń!

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję! I dalszych sukcesów w tym blogowym świecie życzę :). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję tak udanego roku i życzę wielu wielu kolejnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego naj z okazji rocznicy! :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego dobrego! Życzę Ci niegasnącego zapału do czytania no i oczywiście do pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najlepszego do Ciebie i Twojego bloga! Wielu przeczytanych i zrecenzowanych książek życzę! Mam nadzieję, że jeszcze przez wiele lat będziesz go prowadziła a i przy okazji ja wytrwam tak długi okres, by śledzić każde kolejne urodziny! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego najlepszego dla Kamykowej Czytelni :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Troszkę spóźnione, ale szczere gratulacje i życzenia kolejnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszej rocznicy. :) Przyjemnego blogowania przez kolejne lata. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych jeszcze bardziej udanych :)

    OdpowiedzUsuń
  35. To i ja do życzeń się przyłącze. Ciesze się że nie porzuciłaś tego bloga bo z chęcią zaglądam :) I na pewno będę wpadać jeszcze przez długi czas.

    OdpowiedzUsuń