Kupa książek, czyli stos! :)

I znów kolejny miesiąc za nami, niemal środek września, a co za tym idzie, październik zbliża się wielkimi krokami. Ale ciii! Nie mówmy tu o przykrym obowiązku studiowania i konieczności pójścia na uczelnię wraz z początkiem nowego miesiąca, kiedy możemy cieszyć się z ostatnich ciepłych dni lata i tego, co mole książkowe lubią najbardziej, czyli kupy książek zwanej stosem. Osobiście mam zamiar skorzystać z tego, co oferuje nam końcówka najcieplejszej pory roku, wybierając się na krótki urlop z ukochanym, odwiedzając Wisłę i okolice. Co z tego wyjdzie, zobaczymy, wolę nie zapeszać ;) Jeśli dobrze pójdzie, to podzielę się wrażeniami na blogu - po coś jednak ten nowy cykl POZA KSIĄŻKAMI jest ;P

Teraz jednak pora wrócić do sedna, czyli do stosu, a konkretnie stosów dwóch, które prezentuję Wam o tutaj, troszkę niżej ;) Nieodmiennie cieszą moje oczy, dłonie i nochal :D


Wreszcie udało mi się dorwać aparat, więc i jakoś zdjęć znacznie lepsza niż zazwyczaj. Uf!

Stos 1 (od góry):
  • Talia miłości Emily Dubberley - od Wydawnictwa Studio Astropsychologii (recenzja >tutaj< )
  • Mistyka rozkoszy Wioletta Ewa Tuchowska - j.w.
  • Dusza kobiety. Ego mężczyzny Elżbieta Liszewska - j.w.
  • Misja na czterech łapach W. Bruce Cameron (recenzja >tutaj<)
  • Pocztówki prosto z serca Ella Griffin - od Wydawnictwa Remi
  • Minaret Leila Aboulela - j.w. (recenzja >tutaj<)

Stos 2 (od góry):
  • Wilgotne miejsca Charlotte Roche - od Wydawnictwa Czarna Owca
  • Modlitwy waginy Charlotte Roche - j.w.
  • Rozkosz nieujarzmiona Larissa Ione - od Wydawnictwa Papierowy Księżyc (recenzja >tutaj<)
  • Wywiady bez kitu - od Wydawnictwa Narbook
  • Rowerem w stronę Indii Robb Maciąg - od Wydawnictwa Bernardium
  • Chłopiec w walizce L. Kaaberbol, A. Friis - od Wydawnictwa Papierowy Księżyc

No, to by było na tyle :D Co Wy na to? Macie na coś chrapkę? ;)

Miłego dnia Moi Drodzy!

30 komentarzy:

  1. Mam chrapkę na pewno na "Misję na czterech łapach" ;) Od dawna chcę przeczytać tą książę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wypoczynku i miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  3. Echch zaczniesz pracować to zobaczysz co to przykry obowiązek :)
    "Misję na czterech łapach" chętnie bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie i tak, ale za pracę przynajmniej ktoś płaci ;) Wszystko ma swoje wady i zalety, to się nazywa życie :D

      Usuń
  4. Ciekawa jestem recenzji książek Charlotte Roche. Spotkałam się z bardzo sprzecznymi opiniami na ich temat. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam czytać "Wilgotne miejsca", ale po kilku stronach odłożyłam, bo stwierdziłam, że póki co nie dam rady, nie będę sobie obrzydzać weekendu. Może być ciężko ;)

      Usuń
  5. Ładne stosiki, miłego czytania życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam "Talię miłości", jak dobrze pójdzie to dziś zabiorę się za lekturę "Misji na czterech łapach" :)
    przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam chrapkę na Chłopca w walizce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stosik <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne stosiki !
    Wilgotne miejsca niedawno czytałam, całkiem niezła książka, tylko szkoda bohaterki.
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co "Wilgotne miejsca" odłożyłam na bok, bo te kilka stron, które przeczytałam dosyć mnie obrzydziły, mimo że lubię mocne książki. Zobaczymy jak to z nią będzie, ale póki co mam stracha ;P

      Usuń
  10. Oj, dużo książek i to tych, które i ja chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały stosik:) Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja czekam na listonosza z "Misja na czterech łapach"

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę kilka pozycji, które też chętnie bym przeczytała ^^
    Życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Żadnej z tych książek nie znam, ale chętnie przeczytam Twoje recenzje i zastanowię się czy warto je zakupić.
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten drugi stos mnie bardziej przyciąga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam ochotę na Rozkosz nieujarzmioną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Jeśli nie straszne Ci duże ilości scen erotycznych ;)

      Usuń
  17. Aleeeż Ci zazdroszczę! Szczególnie drugiego stosiku! Chociaż i z pierwszego podebrałabym Ci "Pocztówki prosto z serca" oraz "Misję na czterech łapach". Oczywiście "Talię miłości" także. :P Z przedstawionych książek czytałam jedynie "Wilgotne miejsca" - czekam na Twoją opinię. Chętnie zobaczę czy mamy podobne odczucia po zapoznaniu się z tą lekturą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co poważnie się obawiam tych "Wilgotnych miejsc", bo zaczęłam czytać i tych kilka stron wystarczająco mnie odrzuciło, bym przerwała lekturę :(

      Usuń
  18. W Wiśle jest bardzo fajnie:) życzę miłego wypoczynku:)
    Gratuluję stosiku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Lubię tam jeździć - swego czasu odwiedzałam Wisłę co rok, przy okazji wakacji w Ustroniu, teraz już trochę rzadziej, choć w tym roku będzie to moja druga wizyta tam ;D Nie ma to jak błogie lenistwo w górach ;)

      Usuń
  19. oj, obawiam się, że nie ma tu niczego dla mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Może 'Chłopeic w walizce'?
    Jestem ciekawa tej książki

    OdpowiedzUsuń
  21. "Wywiady bez kitu"-czekam na recenzję:) I życzę przyjemnej lektury jeśli chodzi o pozostałe pozycje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jak na zawołanie, recenzja "Wywiadów bez kitu" właśnie się pojawiła na blogu ;D

      Usuń
  22. Bardzo zaintrygował mnie tytuł "Wilgotne miejsca" :D
    A i "Rozkosz nieujarzmiona" pewnie też nieźle by mi poszła w moim obecnym stanie ducha :D

    OdpowiedzUsuń