Top10: Dziesięć wymarzonych podróżniczych celów

Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu ma blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu.

Dziś przyszła pora na... Dziesięć wymarzonych podróżniczych celów!

Wakacje pełną gębą, więc nie sposób odmówić sobie tak fajnego TOP10 - przecież nie zaszkodzi pomarzyć, gdy większość czasu spędza się przez ekranem komputera bądź książką :D Nie no, tak tragicznie znowu nie ma, bo przecież wakacjuję sobie, że aż miło, ale ciii :P Tak czy inaczej, w celach czysto marzycielskich, postanowiłam udzielić się w najnowszym TOP10 u Kreatywy ;) A oto i moje wymarzone cele podróżnicze:

1. Hiszpania
Chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego? :P
2. Wielka Brytania
Jako, że studiuję filologię angielską, miło byłoby odwiedzić ojczyznę British English ;)

3. Włochy
Mamma Mia! Kto by nie chciał odwiedzić ojczyzny pizzy? Ja, jako nałogowy pożeracz z chęcią bym to zrobiła :P

4. Paryż
Banalnie, bo banalnie, ale ciekawość zżera. Fantastico bo romantico :P

5. Wenecja
Tak już trochę konkretniej jeśli chodzi o Włochy, czyli Wenecja, z tego samego powodu co Paryż ;)

6. Karaiby
Wieczne ciepełko, woda turkus, żyć nie umierać ;)

7. Stany Zjednoczone
Bo jak Wielka Brytania, to USA też musi być. Nie samym British English człowiek żyje ;)

8. Portugalia
Prawie jak Hiszpania ;)

9. Jamajka
A bo lubię te klimaty. I dancehall też ;)

10. Afryka
Bo marzy mi się safari ;)

A Wy gdzie chcielibyście pojechać? 

Kurczę, fajnie tak sobie pomarzyć... Może kiedyś uda się zrealizować tę listę, choć szczerze w to wątpię :P

4 komentarze:

  1. Hiszpania i Portugalia też mi się marzą. Wielką Brytanię i Włochy już udało mi się zaliczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do USA też bym chętnie pojechała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Włochy, pizza:D i Wenecja:) Gorąco polecam:) moje serce zostało w tamtym kraju xD

    OdpowiedzUsuń