Lektury wakacyjne, czyli stosy :)

Słońce świeci jak opętane, niemiłosiernie opiekając mój blady zadek - nie spodziewałam się, że tegoroczne lato okaże się AŻ tak upalne. No i, nie zapeszając, burze nie nawiedzają nas każdego dnia, choć zdążyły narobić szkód i pozbawić mnie Internetu na jakiś czas (oj jak cierpiałam i ubolewałam, jak prawdziwy nałogowiec!). Wakacje pełną gębą, nie da się zaprzeczyć. A ja, zważając na fakt, że skończyłam z tą podłą sesją, zdrowo się obijam. Pożeram książki i wypluwam recenzje, bawię się w kurę domową i w leniwca trochę też. Z jednej strony fajnie mieć tyle wolnego czasu, ale z drugiej ile można się obijać?! Dużo, wiem :D Pewnie niedługo dostanę do głowy od tego słońca i lenienia się - już teraz kładę się spać późno w nocy, bo z braku codziennego wysiłku i zmęczenia, nie potrafię w tych upałach zasnąć. Dobrze, że troszkę się ochłodziło. Phi, ale co tam, już za parę dni, za dni parę moje los urodzinos, a potem los upałos, plażing i smażing. Ale dosyć tej słonecznej prywaty i smędzenia o wszystkim i o niczym, wszak post ten miał być na temat. I to jaki! Stosowy! Na blogach w ostatnim czasie wysyp wakacyjnych zdobyczy, aż mi się żal i smutno zrobiło na sercu, że na moim blogu tak łyso, więc postanowiłam przywołać na mej twarzy (na Waszych też, zobaczycie!) uśmiech, chwaląc się moimi letnimi lekturami, które pojawiły się w moim domu w ostatnim czasie. A oto i one:



Od góry:

1. Antonia Michaelis Baśniarz - od Portalu Secretum > recenzja tutaj 
2. D. Dye, M. Beckloff Wspaniała Gracie - z wymianki nakanapie.pl
3. E. Nowak Krzywe 10 - z wymiany z Hanną
4. B. Fitzpatrick Szeptem - j.w.
5. Barney Stinson Kodeks Bracholi - od Wydawnictwa SQN > recenzja tutaj
6. Hank Moody Bóg nas nienawidzi - j.w. > recenzja tutaj 
7. Evan Mandery Q. Ponadczasowa historia miłosna - j.w.
8. Karol Lewandowski Busem przez świat.pl - j.w.
9. Katarzyna Majgier Świat według Vanessy - od Wydawnictwa Akapit Press > recenzja tutaj 
10. Cesar Millan Zaklinacz psów - od Wydawnictwa Illuminatio
11. Maxime Chattam Obietnica mroku - od Wydawnictwa Sonia Draga > recenzja tutaj


Od góry:

1. Carl Honore Pochwała powolności - od Wydawnictwa Drzewo Babel
2. Lauren Kate Zakochani - z wymiany z Natalią
3. Mirjam Mous Boy7 - od Wydawnictwa Dreams
4. Asia Greenhorn Winter - j.w.
5. Lesley Livingston Mroczne światło - od Wydawnictwa Jaguar
6. Michael Grant Gone. Faza druga: głód - j.w.
7. Blue Jeans Piosenka dla Pauli - j.w.


Od góry:

1. Graham Masterton Czerwony Hotel - od Portalu Secretum
2. Dr D. R. Hamilton Zaraźliwa moc myślenia - od Wydawnictwa Studio Astropsychologii
3. E. Hofner Uzdrawiająca siła śmiechu - j.w.
4. P.C. Cast Wybranka bogów cz.1 - od Wydawnictwa MIRA
5. P.C. Cast Wybranka bogów cz.2 - j.w.

I jak, znaleźliście coś dla siebie? A może coś już czytaliście i możecie podzielić się opinią? :) 

Mam nadzieję, że przez wakacje uda mi się wreszcie nadrobić zaległości w czytaniu, choć patrząc na te piętrzące się stosy egzemplarzy recenzenckich, mam potężne wątpliwości, czy dam radę. Najśmieszniejsze jest to, że wbrew pozorom czerwiec, który miał być miesiącem sesyjnym, okazał się tym najbardziej owocnym w czytanie - udało mi się przeczytać 15 książek, najwięcej w całym roku. Wiem, że patrząc na Wasze podsumowania miesiąca mogę się schować z tak małą liczbą przeczytanych książek, ale dla mnie to jest duży sukces ;) Zauważyłam, że dzięki blogowi (który już niedługo będzie obchodzić swoje pierwsze urodziny!) zaczęłam czytać dużo więcej, niż gdy bloga nie było. Co więcej, tak częste pisanie recenzji przydało mi się w szkole, podczas pisania wypracowań. Same korzyści, jak nic ;)

Dobra, czas zbierać się do kupy i zabierać za coś produktywnego. Moi mili, życzę Wam gorrrących i udanych wakacji. Dziękuję, że jesteście, czytujecie i komentujecie - to dla mnie bardzo ważne i motywujące do dalszej pracy ;)

PS. Nie rozpłyńcie się w tym słońcu! :D

58 komentarzy:

  1. Czytałam "Krzywe 10" - akurat taka przyjemna wakacyjna lektura na upalne dni :) Zazdroszczę Chattama, poluję na niego od dłuższego czasu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosiki prześliczne, choć przyznam się że z większością pozycji nie miałam do czynienia. Zazdroszczę Ci tak długich wakacji :) Ja od kiedy zaczęłam pracę mogę liczyć co najwyżej na 2 tygodnie :/ Ale taki urok studiów :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ten ból tylko 2-tygodniowych wakacji, mam to samo, brak czasu na czytanie, ostatnio zaniedbałem się w lekturze. Może "Szeptem" byłoby dobrym zaczątkiem do nowych książkowych olśnień... może..
      Jak znajdę czas...

      Usuń
  3. Świetny stosik:) Miłego czytania:)
    A do mnie ostatnio ochłodzenie przyszło i jest dosyć przyjemnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe stosy. Podkradłabym kila pozycji i chętnie przeczytała. M.in. "Busem przez świat", "Q. Ponadczasowa historia miłosna" czy "Wybranka bogów" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z podanych przez Ciebie książek czytałam jedynie "Krzywe 10" - uwielbiam twórczość Ewy Nowak. Nie jestem już nastolatką, ale jej Serię Miętową uwielbiam i koniec kropka! :) Z ogromną chęcią zabrałabym się za czytanie wszystkiego, co dostałaś od wydawnictwa SQN. Do mnie w najbliższym czasie przyjdzie biografia Amy Winehouse, już zacieram rączki. :) Z chęcią zapoznałabym się również z "Baśniarzem", "Piosenkami dla Pauli" (mimo wielu niepochlebnych recenzji, na które natknęłam się) oraz "Światem według Vanessy".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad biografią Amy, ale jakoś nieszczególnie interesuję się jej muzyką, więc spasowałam. Jeśli już sięgam po biografie, to po kogoś, kogo lubię i kto mnie interesuje ;) Ale jestem ciekawa jak innym przypadnie ona do gustu.

      Usuń
  6. U mnie nie świeci :( ale stosiki masz super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie dziś słońca jak na lekarstwo, a wybieram się z rodzinką nad morze, w niedzielę wyjeżdżamy, z tego co widzę zapowiada się niezbyt sprzyjająca pogoda :(
    Stosik na wakacje jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze szkoda, bo prognozy nie wyglądają zachęcająco - mam nadzieję, że jednak przyświeci Ci troszkę słońca i wakacje nad morzem będą udane i słoneczne ;)

      Usuń
  8. Na szczęście dzisiaj jest trochę zimniej,szczerze mówiąc mam już dość tego upału :c
    No,no świetny stosik. Na pewno muszę przeczytać "Szeptem" i książki P.C Cast ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też cieszy to ochłodzenie - przyda się po tych upałach i burzach. Choć gdyby wyszło troszkę słońca to wcale bym się nie pogniewała :D

      Usuń
  9. Z Twoich stosów przeczytałam tylko ,,Krzywe 10", ale ,,Piosenka dla Pauli" bardzo mnie intryguje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic nie czytałam, ale zaciekawiła mnie "Pochwała powolności". :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Huhuhuhu, czekam na recenzję "Wybranki bogów", "Gone", "Winter" i "Szeptem", bo te chciałabym najbardziej przeczytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę Ci na pewno książek tj. "Baśniarz", "Winter", "Bóg nas nienawidzi". Zazdrościłabym Ci "Wybranki bogów" obu części, ale na szczęście mam je na swojej półce. ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. dużo interesujących tytułów :)
    sporo zabrałabym na własną półkę :)
    Mira podesłała mi również książki pani Cast i zamierzam się za nie zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. moje wakacje zaczęły się po maturach 14 maja i jakoś nie mogę się przyzwyczaić do takiej ilości wolnego czasu. Super stosik.

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślałam, że na pierwszym stosie się skończy, a ty jeszcze i jeszcze... Dużo do czytania;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. jak ja ci zazdroszczę tych książek... Pozostaje mi tylko czekać na ich recenzje ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam "Szeptem" - schematyczna i przewidywalna książka, jednak ma w sobie coś, co sprawia, że nie można się od niej oderwać.
    Czekam na recenzje, miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe stosy. Zazdroszczę tak ciekawych zdobyczy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. "Krzywe 10" jest na wakacje idealne - czytałam i bardzo mi się książka spodobała :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dawno nie widziałam tak smacznego stosu. Tyle pozycji bym Ci podkradła, że aż szkoda słów :) Życzę miłej lektury!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjne stosiki,i tak po cichutku zazdroszczę :)
    Jestem bardzo ciekawa Twoich opinii, ale najbardziej czekam na recenzję "Czerwonego hotelu" G. Mastertona.

    Mając takie książki, myślę, że z powodzeniem dasz radę nadrobić zaległości :)
    Pozdrawiam z niestety zachmurzonego dziś Śląska...

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowity stosik <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No no, jest tego trochę, na pewno nie będziesz się nudzić. Współczuję Ci "Szeptem" - to była najgorsza książka jaką czytałam... :P Reszty jestem strasznie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, ciekawe, po komentarzach widać, że z tym "Szeptem" to różnie jest :D Muszę przeczytać i sama się przekonać ;)

      Usuń
  24. Boski stos! Wielu pozycji zazdroszczę inne mam i polecam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeeej ale wielkie stosiska! Szeptem czytałam i bardzo mi się podobało, choć to było trochę dawno i nie wiem jak teraz przypadłoby mi do gustu.
    Jestem ciekawa recenzji "Piosenek dla Pauli" oraz "Winter" ;)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Czytałam drugą część serii GONE i Szeptem. Obie książki mogę polecić. : )
    Odpowiadałyby mi raczej wszystkie książki z Twoich stosików, chętnie bym Ci je podkradła : D

    OdpowiedzUsuń
  27. Najchętniej zapoznałabym się ze stosem 2. Zdecydowanie moje klimaty.
    Z Twojego stosu czytałam już "Szeptem" - zdecydowanie najlepsza część całej serii- przynajmniej do tej pory, no i Gone, która dla mnie będzie najlepszą książka postapokaliptyczną dla młodzieży :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię "Szeptem" :) I zazdroszczę "Winter" :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale nie ma tutaj miejsca na spam i reklamowanie swojego bloga.

      Usuń
  30. Mam nadzieję, że książki z wymianki Ci się spodobają :))

    Ajj, ależ mam chrapkę na kilka pozycji z Twojego stosu! Zwłaszcza na książki pani Cast i "Świat według Vanessy". Miłego czytania... oraz smażingu na słoneczku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobają się, podobają ;) Krzywe 10 już czytałam, ale chciałam je mieć w domu :D

      Usuń
  31. "Szeptem" czytałam i nie moja bajka.
    "Czerwony hotel" rewelacja.
    Ciekawa jestem "Obietnicy mroku", bo mam okazje przeczytać i ciekawa jestem Twoich wrażeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obietnica mroku już zrecenzowana, więc można poznać moje wrażenia ;)

      Usuń
  32. Nie dość że masz "Winter", to jeszcze Mastertona, ty niedobra! Oddawaj :3

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne stosy, życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne stosy, nic tylko pozazdrościć. "Szeptem" dopiero co recenzowałam u siebie, a "Świat wg Vanessy" mogłabym Ci podebrać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. O! Moja "Vanessa" trafiła na stos!
    (No trudno, taki los czarownic... Dobrze, że ona, a nie ja :-P).

    Podoba mi się ten fragment:
    "Z jednej strony fajnie mieć tyle wolnego czasu, ale z drugiej ile można się obijać?! Dużo, wiem :D"

    OdpowiedzUsuń
  36. "Vanessę" bym Ci podebrała. :)
    Czytałam "Krzywe 10" i jest to bardzo przyjemna lektura. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Czytam Twojego bloga i dziękuję Ci za wpis
    oraz zapraszam także do moich recenzji książek na stronę
    http://dodeski.pl

    Gorąco polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Rewelacyjne stosy! Zazdroszczęęę :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej, ja mam pytanie małe. Czy byłabyś zainteresowana umieszczeniem w Katalogu Czytelniczym? Wystarczy tylko, że dodasz Katalog do linków i napiszesz w komentarzu bądź w mailu, żebym wpisała na listę Twojego bloga. :) Oczywiście, do niczego nie zmuszam.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jedyne co tu czytałam to Szeptem i było spoko ;)
    Ogólnie zestaw książek zacny bardzo i niesamowicie różnorodny :D
    Życzę Ci smacznej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Najbardziej interesuje mnie Krzywe 10 i Piosenka dla Pauli. Stos naprawdę rewelacyjny. :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  42. piękny stos :) nie czytałam chyba żadnej z tych książek, ale czaje się na Obietnicę mroku, coś czuje że to będzie mocna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  43. rewelacyjne stosy, życzę miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawe zdobycze! Bardzo polecam "Gone". Jak widzę to druga część, świetna jak inne. Mam za sobą na razie cztery, muszę napaść na księgarnię i zdobyć piątą, bo przecież premiera już dawno była! ^ ^ Co do książki "Krzywe 10" - czytałam wiele dzieł Ewy Nowak, ale to podobało mi się mniej niż inne. Aczkolwiek ma w sobie to coś, co wszystkie pozycje tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Czytałam "Krzywe 10", taka miła lekka lektura ;)
    Chętnie podebrałabym "Szepetem", gdyż mam na tę książkę chrapkę już od dawna.
    Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Z twoim stosików czytałam tylko Krzywe 10 i Szeptem. Co do pierwszego to uwielbiam książki Ewy Nowak, bo są miłą i przyjemną lekturą, a czytałam niemal wszystkie. Jednakże ta jakoś nie zapadła mi w pamięci, a z pewnością ją przeczytałam. Co do Szeptem... jak dla mnie za dużo podobieństw do Zmierzchu (za którym bądź, co bądź nie przepadam). Bohaterowie są podobni, nawet poznali się na biologii! :P Przeczytałam całą, ale przez całą książkę nie mogłam się oprzeć wrażeniu, że to taki Zmierzch tyle że zamiast wampira mamy upadłego anioła. W sumie trudno mi stwierdzić, co jest lepsza, jednak jak już wybieram anioła (a nie wampira ;P)

    OdpowiedzUsuń
  47. Szeptem mi nie podeszło ale reszta fantastyki strasznie mi się podoba :) Piękne stosy, gratuluję i zazdroszczę :D
    Miłego czytania i udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  48. Z tych stosików mam tylko trzy pozycję. Mianowicie:
    "Szeptem" , nie moja bajka, straszne to były chwilę.Ale Tobie życzę miłych wrażeń.
    "Czerwony hotel" czytałam w tym miesiącu, oceniłam wysoko. Było , to moje pierwsze spotkanie z Mastertonem w wersji thriller, do tego bardzo udany. Polecam Ci również pisarza w wersji społeczno obyczajowej czyli "Pani fortuny" z 2011 r.
    "Obietnica mroku" czeka . Słyczałam/czytałam wiele dobrego i ciekawa jestem moich , jak również Twoich wrażeń.
    Miłęj lektury i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń