zdobycze na dzień dziecka, czyli stosik świąteczny :)

Dobry dzień dobry wszystkim! :) Jako, że dzisiaj jest 1 czerwca, czyli Dzień Dziecka, trzeba wycisnąć z tego dnia jak najwięcej radości. A z czego najbardziej cieszą się mole książkowe? Z książek oczywiście! Dlatego postanowiłam dzisiaj pochwalić się swoimi zdobyczami, których troszeczkę mi się nazbierało w ostatnim czasie. Mimo, że dzieckiem nie jestem (choć moja mama mówi, że jej dzieckiem będę zawsze :D), to też chcę się cieszyć i świętować. A co będę sobie żałować! Świętujecie ze mną? ;)

Tak więc z ogromną przyjemnością i wielką radością prezentuję Wam stosik lektur (i nie tylko!), które będą towarzyszyć mi w najbliższym czasie :)

Kliknij, aby powiększyć ;)

I tak, od góry mamy:

1. Sabina Berman "Dziewczyna, która pływała z delfinami" - z wymianki ;)
2. Sylwia Zientek 'Złudzenia, nerwice i sonaty" - od Wydawnictwa Dobra Literatura
3. Philip Huff "Dni trawy" - j.w.
4. Pierre Mertens "Liesje" - od Fundacji Spina
5. J. R. Rain "Księżyc i wampirzyca" - od Wydawnictwa G+J Książki
6. Przewodnik po Wielkiej Brytanii - j.w.
7. Przewodnik po Portugalii - j.w.

W stosiku niestety zabrakło "Delirum" Lauren Oliver, z którym obecnie walczę ;) Także zostało obfotografowane w wersji solo ;)

Do zaprezentowania mam jeszcze jedną zdobycz, która nie do końca jest książkowa. Niemniej jednak bardzo się z niej cieszę, gdyż języki są moją drugą pasją, zaraz po literaturze - nie na darmo studiuję filologię angielską :D 

A oto i ostatnia zdobycz do podziwiania, czyli przesyłka od Wydawnictwa Cztery Głowy:

Przesyłka zawiera książkę "Nauczyć się uczyć" oraz dwa komplety fiszek z serii Język i fakty - Poznaj Hiszpanię i Poznaj Włochy. Już się nie mogę doczekać, kiedy dorwę się do tych cudeniek. Myślę, że recenzja powinna się wkrótce pojawić - nie dam rady całkowicie poświęcić się zbliżającej się sesji, która już zaczyna zostawiać potężne ślady na moim wolnym czasie, kiedy takie skarby kuszą mnie, wołając z półki nad łóżkiem ;)

Znaleźliście coś dla siebie, co chcielibyście przeczytać? Cóż to takiego? :)

Na zakończenie chciałabym życzyć Wam wszystkim wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Dziecka - wszak dzieckiem jest się zawsze i dziś jest dzień, by to świętować! ;)

36 komentarzy:

  1. Ładnie się prezentuje Twój stosik, miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stosik :) Miłego czytania i czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zamawiając ostatnio książki w księgarni KUMIKO zastanawiałam się nad "Dziewczyną, która pływała z delfinami", ale ostatecznie wybrałam inną pozycję :))
    przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie podebrałabym Ci "Delirium" i "A między nami ocean". :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki to zdecydowanie najlepszy prezent na Dzień Dziecka, ja sama z tej okazji wzbogaciłam biblioteczkę o kilka powieści :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Delirum" - och, jak ja Ci tego zazdroszczę! Przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę wiele pozycji, w które sama bym się zaopatrzyła :) Gratuluję zdobyczy.

    Z tym dzieckiem swojej mamy to moi rodzice mają to samo podejście, choć już ładnych parę lat temu przestałam być wiekowo w tym przedziale ;) Ale przy takim dniu jak dziś to nawet lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja najchętniej podebrałabym Ci "A między nami ocean" oraz zdobycze od wydawnictwa G+J :)

    "Naucz się uczyć" i fiszki do włoskiego również posiadam, ale chętnie bym się dowiedziała, co o nich sądzisz.

    I życzę oczywiście spełnienia marzeń i wszystkiego co najlepsze z okazji Dnia Dziecka ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały stosik. Osobiście chciałbym przeczytać ,,Dziewczynę, która pływała z delfinami''. Czekam zatem na jej recenzje i przyjemnego czytania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdobycze :)
    Miłego czytania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny stosik. Miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę "Dziewczyny..." i "Delirium" <33 Pozdrawiam ciepło i życzę miłego czytania oraz jeszcze milszego dnia dziecka! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Delirium posiadam, ale jeszcze nie przeczytałam. : D Czytałam też Dni Trawy, ale nie potrafię nic powiedzieć na temat tej książki, bo jej zbyt dokładnie nie pamiętam. :P
    Życzę miłego czytania i nauki języków ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego czytania! Zaintrygowała mnie książka " a między nami ocean... ". Wypadałoby do niej zajrzeć :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłej lektury, z takimi książkami nie może być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie na tak jeżeli chodzi o przesyłkę od G+J oraz Cztery głowy! Zazdroszczę pozycji no i życzę samych przyjemności podczas czytania i nauki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. "Dziewczyny, która pływała z delfinami" nie wspominam zbyt dobrze, za to bardzo chciałabym poznać prozę Susan Wiggs. Życzę miłej lektury :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie słyszałam różne opinie na jej temat, dlatego chciałam sprawdzić na własnej skórze, gdy nadarzyła się okazja - jak przeczytam, to z pewnością podzielę się wrażeniami ;)

      Usuń
  18. Nie pozostaje mi nic innego jak tylko życzyć ci miłego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny stosik! Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tyle papieru... Pozazdrościć!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja dopiero przymierzam się do Delirium:)
    Miłego czytania!!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super stos. W każdym pozostaje coś z dziecka, więc każdy jest dzieckiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja to jestem dzieciuch totalny momentami :D

      Usuń
  23. Za życzenia dziękuję i Tobie również wszystkiego najlepszego w tym dniu:) Najchętniej podebrałabym Ci Delirium, ale zapewne go nie oddasz... No nic będę musiała się zaopatrzyć we własny egzemplarz:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny stosik, miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Każdy powód dobry, żeby dostać książki :D Ja dostanę Mistrza i Małgorzatę, bo uwielbiam i chcę mieć na półce :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Super stos, a "A między nami ocean" bardzo bym chciała *_*

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny stosik, wiele pozycji bym podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdobycze na dzień dziecka !!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dopóki mamy rodziców, jesteśmy dziećmi - takie jest moje zdanie :)

    Z powyższych książek nic jeszcze nie czytałam, ale może po recenzji się na coś skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dobrze powiedziane, każdy jest dzieckiem :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Że też ja nie zrobiłam sobie takiego dnia dziecka ;)
    Z powyższego stosika nie czytałam żadnej ale o "Dziewczynie, która pływała z delfinami" słyszałam wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń