Książka miesiąca - nowy cykl blogowy + ZWYCIĘZCA CZERWCA

Książka miesiąca to comiesięczny cykl, podczas którego wyłoniona zostanie książka, która w danym miesiącu otrzymała najwięcej punktów w skali 1-10. Prócz tego, każdego miesiąca to Wy, Czytelnicy bloga, będziecie mogli przyznać Nagrodę Czytelników - wystarczy zagłosować!

Jak pewnie zauważyliście, na blogu już dawno pojawiła się zakładka "Książka miesiąca", w której znajdziecie linki do książek, które w danym miesiącu otrzymały najwyższą liczbę punktów w dziesięciostopniowej skali. Niemniej jednak postanowiłam nieco rozwinąć ten pomysł, przeradzając go w comiesięczny cykl, w którym Wy również będziecie mogli brać udział. I tak oto, każdego miesiąca zostaną przyznane dwie nagrody:

1. KSIĄŻKA MIESIĄCA - przyznawana z końcem każdego miesiąca, na podstawie ocen, które znajdują się pod każdą recenzją. Tutaj to ja wybieram książkę, która otrzymała najwyższą liczbę punktów. Pod wygraną recenzją będzie można znaleźć odpowiednią adnotację, aby nagrodzona książka była widoczna dla wszystkich odwiedzających.


2. NAGRODA CZYTELNIKÓW - przyznawana z końcem każdego miesiąca. Niemniej jednak będzie to nagroda dla książki z poprzedniego miesiąca, gdyż musimy mieć czas na przeprowadzenie głosowania, w którym to Wy podejmujecie ostateczną decyzję, który tytuł zwycięży. I tak, pod koniec lipca rozstrzygniemy, która z recenzowanych w czerwcu pozycji, zasługuje na Nagrodę Czytelników. I w tym wypadku również pod wygraną recenzją, znajdzie się odpowiednia adnotacja. 

Zachęcam wszystkich do głosowania! :)

A która z książek otrzymała najwyższą liczbę punktów w CZERWCU?

"Baśniarz" Antonii Michaelis

Recenzja < klik!
 Gratulacje! A Was zachęcam do głosowania w ankiecie, która znajduje się po prawej stronie bloga - tym razem to Wy możecie wybrać książkę, która zasługuje na Nagrodę Czytelników, wszak to nie lada gratka! :)

9 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł z tym cyklem na ,,Książkę miesiąca''. Chętnie będę brała w nim udział.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa inicjatywa. Z pewnością będę zaglądała i głosowała! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, ciekawe. Też kiedyś robiłam takie głosowanie i wybierałam książkę miesiąca, a potem wszystko podsumowałam i wybrałam ksiązkę roku. Ale ze względu na szkołę nie muiałam czasu czytać i wychodziło na to, że w któymś z miesięcy można zagłosować tylko na jedną książkę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. na tę książkę mam ochotę, odkąd przeczytałam o niej w recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po książkę chyba nie sięgnę;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł!
    Już oddałam swój głos :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł. :) Oddałam juz swój głos. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super inicjatywa. Oczywiście zagłosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł,z chęcią zagłosuje ;D

    OdpowiedzUsuń