oTAGowani, czyli nie udało mi się wymigać :)

Źródło
A już myślałam, że uda mi się uniknąć udziału w tejże zabawie, ale że zostałam zaatakowana i wytypowana przez 4 osoby, postanowiłam się poddać :D Wywieszam białą flagę i pokornie odpowiadam na pytania, które mi zadano ;)

Jaka to zabawa? OTAGowani! A oto zasady tejże zabawy: 
1 Każda oTAGowana osoba ma za zadanie odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez 'Taggera' i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Po odpowiedzeniu na zadane pytania wybierasz nowe 11 osób do TAGowania i piszesz je w swoim w poście.
3. Tworzysz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i piszesz je w swoim TAGowym poście.
4. Wymieniasz w danym poście osoby oTAGowane przez Ciebie.
5. Nie oznaczaj oTAGowanych już osób.
6. Poinformuj wypisane osoby, że zostały oTAGowane.
Już na wstępie pozwolę sobie poinformować, że:

1. Nie będę nikogo typować do zabawy, gdyż nie lubię nikogo zmuszać do niczego - jeśli ktoś chce, niech się bawi, jeśli nie - nie ma przymusu ;) Zresztą zabawa zrobiła taką furorę na blogach, że chyba nie ma już kogo typować :D
2. A w związku z pytaniem nr 1 odpuszczę sobie zadawanie kolejnych pytań - pójdę na łatwiznę i po prostu odpowiem na te, które mi zadano. Ciężko będzie wymyślić coś kreatywnego, czego by już nie było, a muszę zachować wenę na pisanie recenzji :D

No to czas na odpowiadanie :)

Pytania od Chabrowej

1.Ulubiona książka? Dlaczego? Zawsze ciężko odpowiedzieć mi na pytania o coś ulubionego, bo zazwyczaj nie mam jednej, konkretnej i sprecyzowanej odpowiedzi, gdyż mam więcej niż jedną ulubioną rzecz. Na potrzeb takich pytań, jeśli chodzi o książkę, to zaczęłam odpowiadać "S@motoność w sieci", ale uwielbiam też inne książki, chociażby Jeżycjadę i książki W. Cejrowskiego. Także ulubionej książki tak naprawdę brak.
2.Masz jakieś zwierzęta w domu? Jakie? Zwierzątek niestety również brak. Miałam chomika Kluskę, ale w chwili obecnej mam tylko brata :D Kiedy już będę mieszkać "na swoim" sprawię sobie psa.
3.Uprawiasz jakieś sporty? A może wolisz oglądać je w telewizji. Jeśli tak to jakie? Jeśli uprawiam sporty to jest to pływanie lub jazda na rowerze bardzo amatorsko i dorywczo, ewentualnie gra w koszykówkę, siatkówkę czy badmintona na wakacjach ;)
4.Ulubiony autor książek? Odsyłam do pytania nr 1 - nie mam jednej ulubionej książki, autora, czy koloru ;)
5.A ulubiony kolor? No właśnie - nie mam ulubionego koloru. Fiolet albo zieleń lubię najbardziej.
6.Jeśli miałbyś/miałabyś wziąść ze sobą na bezludną wyspę cztery rzeczy, co by to było? Oszukam i powiem, że cały mój pokój (kiedy jest w nim mój chłopak :D), plus cały sklep ze słodyczami i pysznościami, bibliotekę iiii... coś, co odtwarza muzykę ;)
7.Masz ulubiony film? Jaki? Odsyłam do pytania nr 1 oraz nr 4 ;)
8.Kiedy czytasz najchętniej? Pora dnia. Najchętniej czytam o każdej porze dnia.
9.W jakiej pozycji czytasz? Na siedząco, pół-leżąco, leżąco. Na głowie jeszcze nie próbowałam ;)
10.Co musisz mieć podczas czytania pod ręką? Notatnik, szklanka wody, czy może nic? Jakoś nie mam specjalnych wymagań, co do tego. Jeśli mam ochotę, to mam jakąś przekąskę, bądź kubek gorącej herbaty. Nic specjalnego.
11.Dlaczego zacząłeś/zaczęłaś prowadzić bloga z recenzjami książek? Bo recenzje pisałam już bardzo dawno, a chciałam mieć coś swojego, jakieś hobby, które mogłabym pielęgnować. Chciałam mieć jakąś pasję, którą będę mogła rozwijać i którą się będę mogła w jakiś sposób pochwalić, choćby sama przed sobą ;)

Pytania od Drrim:

1. Ulubiony gatunek literacki? Dlaczego? Powieść. A dlaczego? Bo najlepiej mi się je czyta. Lektura powieści sprawia mi największą przyjemność.
2. Co skłoniło Cię do założenia bloga recenzenckiego? Odsyłam do pytania nr 11 z listy pytań Chabrowej ;)
3. Od jak dawna czytasz książki? Od kiedy nauczyłam się czytać ;)
4. Jakie książki powinny być według Ciebie w kanonie lektur? Wymień kilka. Oj, nie będę pakować do kanonu lektur żadnych fajnych książek, bo z doświadczenia wiem, że nawet najbardziej zapalony mól książkowy może odczuwać niechęć do kanonu lektur. Ja osobiście lektur nie lubiłam czytać i raczej nie czytałam.
5. Lubisz czytać na świeżym powietrzu? No jasne, szczególne w słoneczku. Nie ma to jak świeże powietrze i książka pod ręką ;)
6. Jaki jest Twój ulubiony autor/ka? Ech... nie mam jednego ulubionego autora ani autorki, jak już wspominałam wcześniej.
7. Książka, która wzbudziła w Tobie największe emocje. Pamiętam, że przy "S@motności w sieci" beczałam jak opętana. "Dziewczyna z sąsiedztwa" Ketchuma mnie przeraziła na śmierć. "Poczwarka" również zagrała mi na emocjach.
8. Po jaką książkę już nigdy nie sięgniesz? Czy ja wiem... "Tak jest dobrze" Twardocha? Dla mnie osobiście to nie była dobra lektura.
9. Wolisz książki w twardej czy miękkiej oprawie? W miękkiej. Wygodniej mi się czyta. Choć te w twardej ładniej się prezentują na półce.
10. Gdzie zaopatrujesz się w książki? No ba. Marzę o porządnej domowej biblioteczce ;)
11. Czy wiążesz swoją przyszłość z książkami? W jakiś sposób na pewno - nie mam zamiaru przestać czytać. A czy inne, bardziej zawodowe kwestie to nie wiem, zobaczymy, co życie przyniesie ;)
Pytania od ederlezi:
 
1. Wolisz czytać w domu, czy na świeżym powietrzu? Jeśli jest ładna pogoda, to nie pogardzę lekturą na świeżym powietrzu, choć mimo wszystko rzadko mi się to zdarza - najczęściej, gdy jestem gdzieś na wakacjach.
2. Czy podczas czytania słuchasz muzyki? Jadąc autobusem na uczelnię - tak (muszę się odizolować od tych trajkoczących panienek, które czasem spotykam ;P) W domu raczej rzadko - chyba, że przypadkiem akurat ktoś z domowników czegoś słucha.
3. Jaki jest Twój ulubiony film? Jak już mówiłam, nie mam jednej ulubionej rzeczy, cokolwiek by to nie było :)
4. Ile książek czytasz średnio miesięcznie? Patrząc na zakładkę "Przeczytane" na blogu, tak na oko można powiedzieć, że średnio jest to 10 - bo raz mniej, a raz więcej.
5. Jaki jest Twój ulubiony piosenkarz, zespół muzyczny? No i znowu to samo :) Mogę powiedzieć tylko tyle, że uwielbiam Comę ;) A ostatnio lubię Power of Trinity.
6. Lubisz czytać ebooki lub słuchać audiobooki? Ani to, ani to. Ja jestem tradycjonalistka, co się chwyta tylko papieru. Audiobooki jakoś mi nie podchodzą, a przy ebookach trzeba dużo czasu przy komputerze spędzać, czego unikam. Szanuję sobie mój, póki co, doskonały wzrok ;)
7. Masz zwierzątko domowe? Nie.
8. Skąd wziął się Twój nick? Czy jest z nim związana jakaś historia? Mój nick wziął się z przypadku. Znajomi zazwyczaj mówili mi Kama (od Kamili), więc to była moja ksywka. Ale pewnego dnia kolega z klasy coś ode mnie chciał i zaczął zdrabniać Kamę. Tak powstał kamyk (pierwotnie chyba nawet był kamyczek) i tak się jakoś przyjęło i zostało ;)
9. Jaki jest Twój ulubiony dzień tygodnia i dlaczego? Każdy, który jest dobry :)
10. Jaka jest Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa? Fiu, fiu... Trochę tego za dziecka oglądałam, a ulubionego nie mam, jak już wielokrotnie powtarzałam ;)
11. Co sprawiło, że tak bardzo polubiłaś czytanie? Nie wiem, jakoś tak się stało. Rodzice wcześnie nauczyli mnie czytać, lubiłam to i do teraz to lubię. Do biblioteki też zaczęłam wcześnie chodzić - polubiłam to i już. 

Pytania od Jarki:

1. Jaki jest Twój ukochany autor/ka z dzieciństwa i dlaczego? Z dzieciństwa to chyba Małgorzata Musierowicz. Za Jeżycjadę ;)
2. Czy zdarza Ci się zarzucić czytanie książki, która Ci nie odpowiada? Teraz już raczej nie. Zazwyczaj się zmuszam do czytania do końca, jeśli już mi się trafi jakiś gniot. Nie pamiętam kiedy ostatni raz rzuciłam lekturę w kąt, bez jej dokończenia.
3. Ile najwięcej czasu (tylko z przerwami na WC i posiłki ;)) jesteś w stanie
spędzić z książką? Oj, nie wiem, nie liczę tego, ale myślę, że parę godzin, jeśli nie mam akurat nic do roboty albo nie muszę wcześnie wstać i mogę zarwać nockę.
4. Masz ulubioną ekranizacje jakiejś książki? Jaką? Hm. Ja jestem z ulubionymi rzeczami na bakier, jak już wielokrotnie powtarzałam, więc ulubionej ekranizacji też brak. Łatwiej mi powiedzieć, które lubię, niż które są moje ulubione.
5. Jak nazywa się postać z literatury, której najbardziej nie lubisz? I dlaczego
tak jest? Moja pierwsza myśl? Sookie Stackhouse. Bo mnie nagminnie wkurza, irytuje, jest naiwna, głupia i denerwująca. Myśli tylko o gołych facetach, ich męskości i swojej bieliźnie. Wrrr... :D
6. Czy jesteś osobą, która czyta/czytała w szkole wszystkie lektury? Nie. Nie lubiłam i nie lubię lektur. Nie lubię jak mnie ktoś do czegoś zmusza - do czytania i przemyśleń, analiz na siłę ;)
7. Czy masz ulubioną lekturę z czasów szkolnych? Jaką? Dlaczego? "O psie, który jeździł koleją" przy której się popłakałam, może być? :)
8. Czy jesteś za elektronicznymi czytnikami? Osobiście to nie. Moim zdaniem to zabija ten papierowy klimat książki. Niby to wygodne i praktyczne, ale jakieś takie... mechaniczne i odpychające. Dla mnie książka ma mieć okładkę, którą mogę pomacać, pachnące strony i przyjemny dla ręki ciężar. A nie tam, jakieś mechaniczne zabawki. Tfu!
9. Jaka książka z gatunku podróżniczych spodobała Ci się najbardziej? Książki W. Cejrowskiego U.W.I.E.L.B.I.A.M! Przede mną jeszcze "Rio Anaconda" ;)
10. Czy prowadzenie bloga, wpłynęło jakoś na twój styl życia oraz na preferencje
książkowe? Hm. Na styl życia na pewno, bo czytam więcej i piszę więcej recenzji. Jeśli chodzi o preferencje książkowe, to chyba zaczęłam czytać więcej kryminałów i powieści fantasy. Nie wiem czemu tak, ale tak się stało ;)
11. Jaką paranormalną rasę z literatury lubisz najbardziej? Wampiry :D 

Uf, udało mi się dobrnąć do końca :) Dziękuję za oTAGowanie wszystkim typującym i zapraszam wszystkich chętnych do zabawy - wiem, że nie dodałam własnych pytań, ale jak ktoś chce, zawsze może odpowiedzieć na te, na które ja odpowiadałam ;)
 
Źródło

Pozdrawiam i życzę miłego dnia Moi Drodzy! ;)
 

12 komentarzy:

  1. Łaaa....świetne odpowiedzi :) Teraz już wiem o tobie więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi :) Miło było Cię poznać bliżej :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że zgrałyśmy się z tym postem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nikomu nie uda się wymknąć tej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. interesujące odpowiedzi :) mnie ta zabawa też dorwała i wytypowały mnie trzy osoby, na pytania których odpowiadałam w swojej notce :))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też zostałam dzisiaj otagowana...;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś naprawdę rozrywana.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna ta zabawa. Pozwala się wiele dowiedzieć o blogowych koleżankach. :) I na mnie już padło podwójne otagowanie. Nie wiem tylko kiedy znajdę czas, by odpowiedzieć. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie, że napisałaś coś o sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super odpowiedzi! Dzięki że wzięłaś udział :))

    OdpowiedzUsuń