otagowana, czyli zabawa blogowa dla moli książkowych

No to klops! Padłam ofiarą otagowania w grze blogowej! Na szczęście nie czuję się ani trochę jak ofiara, bo gra okazuje się być bardzo ciekawa, szczególnie dla moli książkowych, do grona których z chęcią się zaliczę :) A któż to mnie otagował? Moja pierwsza "szefowa" w "recenzyjnym biznesie", czyli Kasia Majgier, autorka książek dla dzieci i nastolatków oraz bloga o uroczej nazwie > Bar "Pod Książkowym Molem" <
 
Źródło
Patrząc na pytania, tak jak Kasia, doznałam uczucia deja vu. Już kiedyś miałam okazję odpowiadać na podobny zestaw pytań przy okazji Kreatywnego Klubu Dyskusyjnego, o tu > KLIK! Ale jak można zauważyć, część pytań jest zupełnie innych, co sprawia, że z chęcią na nie odpowiem.
  •  O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?
Najchętniej czytam o każdej porze dnia. Dla mnie to żadna różnica, czy czytam rano, czy przed obiadem, czy do kolacji. Grunt to znaleźć czas na lekturę, nie ważne kiedy. Chyba łatwiej byłoby mi odpowiedzieć na pytanie o jakiej porze najczęściej czytam - wtedy mogłabym powiedzieć, że najczęściej to chyba wieczorami, przed spaniem.
  •  Gdzie czytasz?
Najczęściej w domu, w swoim łóżku, bo tak najwygodniej. Trochę rzadziej, ale również często, w środkach komunikacji, najczęściej, gdy jadę na uczelnię, bo wtedy mam stosunkowo dużo czasu by móc zagłębić się w lekturze.  
Źródło
  • W jakiej pozycji najchętniej czytasz?
Chyba na pół-leżąco, choć taka pozycja czasem grozi rychłym snem. Jeśli na leżąco, to najlepiej na boku. A jeśli na siedząco, to koniecznie z rozłożonymi przed sobą nogami - najlepiej na stole, za co mama ma ochotę mnie ukatrupić ;) Marzy mi się wielka mięciutka pufa, w której mogłabym się wygodnie zatopić z książką (A. pamiętaj, że mi taką obiecałeś! ;*) 
  • Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?
Zgodzę się z odpowiedzią Kasi - beletrystyka, różnej maści.
  • Jaką książkę ostatnio kupiłeś/aś albo dostaleś/aś?
Niech no się zastanowię. Jeśli chodzi o kupno, to chyba ostatnie były moje zakupy w Selkarze, czyli "Rio Anaconda", "Biała jak mleko...", "Nie jestem seryjnym mordercą" i "Wiadomość z nieba". Jeśli chodzi o książkę sprezentowaną, to czy te recenzyjne też się liczą? :D
  • Co czytałeś/aś ostatnio? 
Ostatnio, jak można zauważyć na blogu, przeczytałam "Zmysłową grę" Stephanie Chong. Wszystkie, które przeczytałam wcześniej, również można znaleźć tutaj, na blogu ;)
  • Co czytasz obecnie?
Obecnie czytam "Twój głos w mojej głowie" Emmy Forrest, w celach recenzyjnych. Zastanawiam się, za co zabrać się później, bo dużo ciekawych pozycji czeka na mnie na półce. Coś wymyślę ;)
  • Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi? Jeśli używasz zakładek, to jakie one są?
Jak już kiedyś wspominałam, nie znoszę oślich rogów. Wypożyczając książki z biblioteki często widzę pozaginane niegdyś strony i w duszy wściekam się na tego, który popełnił tę zbrodnię. Sama używam zakładek, głównie jednej, która była metką z jakiegoś sklepu. Teraz jest zakładką z pozytywnym napisem "ciesz się" ;) O taka >
Źródło
  • Ebook czy audiobook?
Papierobook :D Po ebooku bolą mnie moje śliczne oczęta, a audiobooków nie mam kiedy słuchać. Próbowałam audiobookować Wiedźmina, ale miałam wrażenie, że jakoś za wolno to idzie. Jestem wierna papierowej wersji książek.  
  • Jaka jest Twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
Gdy byłam młodsza, to zaczytywałam się w Jeżycjadzie Musierowicz. Pamiętam również, że wielokrotnie przeczytałam "Matyldę" Dahl'a  i myślę, że to właśnie była moja ulubiona książka z dzieciństwa. Do teraz mile ją wspominam :)
  • Którą z postaci literackich cenisz najbardziej?
Szczerze? Nie wiem. Przeczytałam tyle książek, że nic mi nie przychodzi w tym momencie do głowy. Jest wiele postaci, które polubiłam i które cenię, ale żeby wybrać jedną? Nie da rady.  

Jak to gry blogowe mają do siebie, jednym z "warunków" wzięcia udziału w takiej zabawie jest wytypowanie innych "ofiar" :D  Jednakże nie chciałabym nikogo zmuszać do wzięcia w niej udziału - tak więc wytypuję 5 osób, które mogą, ale nie muszą wziąć udziału w zabawie. Jeśli ktoś spoza "wybrańców" będzie miał ochotę na tę grę, serdecznie zapraszam i zachęcam do odpowiadania na pytania ;)
  
A oto i wybrańcy:

18 komentarzy:

  1. Można zrobić niekoniecznie będąc otagowaną? Zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz, to Cię otaguję! ;-)

      Miałam problem z wymyśleniem, kogo by tu wrobić w książkowe wyzniania...

      Usuń
    2. Napisałam w poście, że osoby chętne, spoza grona osób przeze mnie otagowanych, jak najbardziej mogą wziąć udział :)

      Usuń
  2. Ciekawa zabawa, nie spotkałam się z nią wcześniej;) Takie odpowiedzi na pytania są lepsze, niż tylko wymienianie tytułów ulubionych/nieulubionych książek.
    Bardzo pozytywna zakładka;) Dodam jeszcze, że też preferuję papierobooki;)
    http://miros-de-carti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna zabawa, dziękuję za wytypowanie ;) Jutro zamieszczę swoje odpowiedzi, ale widzę, że dwa punkty będą nam się pokrywać - najbardziej cenię wersje papierowe i nie znoszę pozaginanych rogów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę zagrać jeśli nie byłam otagowaną? Z chęcią wezmę udział

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że wcześniej Was nie znałam... Nie miałabym tego problemu "kogo by tu otagować? kto tu lubi książki..." ;-)

      Usuń
    2. Oczywiście, napisałam o tym w poście :) Każda chętna osoba jest mile widziana :)

      Usuń
  5. Ooooo... Dzięki za wybranie mej skromnej osoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna zabawa ;) No i ciekawe odpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do pani Musierowicz, Matyldy i papierbooków- zgadzam się w 100% ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. "Matylda"!
    Nie wiem czemu, zupełnie mi wyleciała z głowy. Dziękuję, że mi przypomniałaś, także to, że jedną z ulubionych książek mojego dzieciństwa był "Jakubek i brzoskwinia olbrzymka" Roalda Dahla.

    Chyba pójdę to uzupełnić...

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że mnie również upatrzyłaś jako ,,ofiarę'' ;-) a ja niezbyt lubię brać udziału w tego typu zabawach, ale zobaczę. Może jak znajdę wolną chwilę, to umieszczę odpowiedzi.
    Tym czasem dziękuję za wyróżnienie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czuj się zmuszona do wzięcia udziału - wytypowałam, bo taka jest konieczność, a byłaś jedną z pierwszych osób, które przyszły mi na myśl :) Jeśli nie masz ochoty, nie ma sprawy - wszak nikt Cię siłą nie zmusi :D

      Usuń
  10. O fajna zabawa ;D Ten obrazek z różnymi pozami do czytania mnie mega rozbawił ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. moja standardowa pozycja do czytania to bokiem na fotelu. lubię się przy tym dziwnie wyginać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miałam jeszcze taki duży fotel w dużym pokoju, to też tak lubiłam siedzieć :) Obecnie zostałam tylko z własnym łóżkiem, bądź kanapą u rodziców :P

      Usuń