Top 10: ulubieni bohaterowie filmów i seriali

Top10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień. [Kreatywa]

Dziś przyszła pora na... Dziesięciu ulubionych bohaterów filmów i seriali!

1. Dean Winchester i Castiel [Supernatural]
Jako że jestem fanką tego serialu, w rankingu nie mogło zabraknąć Deana, którego uwielbiam. Gdyby nie jego postać i prześmieszne teksty, serial mógłby w ogóle nie istnieć :D A jeśli chodzi o Castiela, no to... to Cass, którego nie da się nie lubić. Taki nieporadny Anioł, który nie ma zielonego pojęcia o ziemskim życiu i obyczajach, do czego Dean i Sam próbują go przyzwyczaić, z różnorakim skutkiem ;))

2. Gregory House [Dr House] 
Chyba wszyscy dobrze znają tego Pana i mogą domyślić się dlaczego jest w rankingu. House jest specyficzny. Jest wredny, ironiczny i sarkastyczny, a przy tym ma w sobie coś, za co się go lubi. No i jego żarty, i podstępy, którymi raczy swoich przyjaciół i współpracowników są nie do przegapienia ;) I te niebieskie ślepia :3

3. Hank Moody [Californication]
Hank to Hank. Mimo, że sypia prawie z każdą kobitką, którą spotyka na drodze, to wciąż ma jakieś tam zasady, no i kocha Karen, mimo wszystko. Lubię go, no. Kiedyś miałam duże opory co do oglądania Californication, ale jak już się wciągnęłam, to się nie oderwałam, aż do teraz.

4. Eric Northman [Czysta krew]
Eric pojawia się chyba w każdym moim rankingu, który dotyczy męskich bohaterów, czy to książek, czy to seriali, czy po prostu mężczyzn. Pociągający charakter ociekający pewnością siebie i arogancją, z głęboko ukrytą wrażliwością, przyciągająca oko aparycja i gadane - czego chcieć więcej? :P Eric najbardziej podobał mi się, gdy miał tę swoją amnezję - był taki słodki i nieporadny :3

5. Nathan i Simon [Misfits]
Misfits to moje odkrycie roku 2011 (dziękuję A.;*). Jak już zaczęłam oglądać, to parę dni i 3 sezony za mną. Potem ubolewałam, jaka to głupia jestem, że tak szybko obejrzałam całość i teraz muszę czekać na nowy sezon. No ale. Jeśli chodzi o Nathana to od samego początku zyskał moją sympatię, przez tę jego pocieszną buźkę i oczęta, i czarne loczki. Jest strasznie głupkowaty i dziecinny, ale ma coś w sobie. A Simon? Simon początkowo był wycofany i jakiś taki dziwny, ale potem... Potem gały z orbit *.* Jak to mówią, cicha woda brzegi rwie. W ogóle, to polecam ten serial ;))

6. Barney Stinson [How I met your mother]
Ha, teraz znowu mogłabym powiedzieć, że Barney to Barney - jeśli ktoś go zna, to wie, za co się go lubi :D Rasowy podrywacz, którego teksty i zachowanie zawsze rozkładają mnie na łopatki. Czasem mam wrażenie, że oglądam serial tylko dla Barney'a (bo po cóż innego? :D).   

7. Charlie, Alan i Jake [Dwóch i pół]
Ta trójka potrafi rozbawić mnie do łez. Najbardziej chyba Alan, który czasem jest taki głupiutki, że aż rozbrajający ;) Teraz, gdy w serii pojawił się Ashton Kutcher, cały urok i czar prysł - choć Alan wciąż mnie bawi do łez :D

8. Jack Sparrow [Piraci z karaibów]
Już sam fakt, że rolę tego bohatera odgrywa Johny Depp, powinien wszystko tłumaczyć :D  Bo kto nie lubi tego, jedynego w swoim rodzaju, opitego rumem pirata? ;)

9. Forrest Gump [Forrest Gump]
Jakoś tak lubię ten film i główną postać, czyli Forresta. Skradł moje serce prostotą swojego charakteru, naiwnością dziecka i wielkim sercem. 

10. Król Julian [Pingwiny z Madagaskaru]
No i wisienka na cieście, czyli mój ulubieniec, idol i ukochany w jednym, czyli Król Julian! W przypływie miłości do tej kreskówki zdarzało mi się mówić, że Król Julian powinien być moim mężem :D Jego samouwielbienie bawi mnie do łez, jego teksty rozbrajają za każdym razem. Jak można nie kochać Króla Juliana? :D

24 komentarze:

  1. Król Julian jest moim faworytem! A tak ogólnie to świetny Top, mamy podobne gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nathan i Simon - ooo tak. Bardzo ich lubię:) No i król Julian- pierwsza klasa i te jego powiedzenia:)
    A Jack to po prostu Jack można go tylko uwielbiać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hause, Jack, i Julian rządzą!!! xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Jackem Sparrowem i królem Julianem jak najbardziej się z tobą zgadzam. Oni zawsze mnie rozśmieszą do łez ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jack Sparrow i Król Julian to moi ulubieńcy ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze to znam tylko połowę z przedstawionych przez Ciebie postaci, ale mam braki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wymienieni przez Ciebie filmowi pojawią się i u mnie, jak sądzę. Northmana też umieszczam wszędzie gdzie się da, to jest facet, ach :)
    Lubię też Hanka - widziałam parę odcinków i ciekawie ogląda się jego perypetie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to całkiem ciekawy serial - jak już się przywyknie do tych wszechobecnych scen seksu to jest dobrze ;)) A jeśli chodzi o Northmana to już się nie mogę doczekać kolejnego sezonu True Blood - dobrze, że jest lepszy niż książkowa seria, którą, swoją drogą, nieustanie czytam, mimo, że Sookie nieziemsko mnie wkurza. Ale czego się nie robi dla Erica :D *.*

      Usuń
  8. Zawstydziłaś mnie! Zapomniałam o Królu Julianie!! normalnie ledwie siem gibiem... ehhhh stary człowiek, to i pamięć nie ta :(


    Wielu seriali nie znam, ale SPN mało brakowało a znalazłby się w mojej topce tyż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też prawie o nim zapomniałam, bo dawno nie oglądałam Pingwinów, ale na szczęście przyszło olśnienie :D To jest dopiero charakterek z tego Juliana - mimo, że kreskówka, to wszystkie panny jego :D Haha :)))

      Usuń
  9. Widzę, że mamy podobne gusta ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również wybrałabym Króla Juliana i Forresta Gumpa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dean i Castiel to również moi ulubieńcy :) Bobbiego też lubię, a do zestawienia dodałabym jeszcze Darka z 39 i pół.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nad nim myślałam, ale w końcu nie udało mi się go wkomponować w tę dziesiątkę. Ale gdzieś tam w serduchu sobie Darek siedzi ;)

      Usuń
  12. O tak Julian !!! Zapraszam do mnie i pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmm... Dean Winchester :) Eric, Barney i Król Julian również wysoko się u mnie plasują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ehhh... Mamy inne upodobania :P Chociaż House jest niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Forrest Gump, oj tak, zgadzam się w 100%.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z większością:)

    OdpowiedzUsuń
  17. No ja z Piratów to był bardziej Willa dała. Ogólnie mam inne sylwetki na ten ranking, ale podoba mi się to, że np dałaś Forresta - on jest taki słodki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak miło mi się zrobiło, gdy otworzyłam stronę i od góry mi się Dean i Cass pojawili... Uwielbiam ich! ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. O matko świetne zestawienie ;) większość by zapewne znalazła się u mnie. Barney jest wprost fenomenalny ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Gregory House i Jack Sparrow- z tymi wyborami zdecydowanie się zgadzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jack Sparrow i król Julian rządzą! Ja bym tu jeszcze dorzuciła Damona z "Pamiętników Wampirów" i... Sida z "Epoki Lodowcowej" :d

    OdpowiedzUsuń