Stos czytadeł, a co! :)

Co ja się napatrzyłam na Wasze zdobycze w ostatnim czasie, olaboga! I tak mi się smutno zrobiło, że u mnie dawno żadnego stosu nie było, żeby też na niego popatrzeć i powzdychać jaki fajny, to postanowiłam się pochwalić ostatnimi zdobyczami :D Wiem, że chwalenie się jest złe, ale popatrzcie sami - musiałam się z kimś podzielić moją radością z tych wszystkich czytadeł, bo u mnie w domu nikt się ze mną cieszyć nie chce :< Dobrze, że chociaż mój chłopak mnie rozumie i jak przychodzą jakieś nowe paczuchy to dzielimy radość z rozrywanych kopert i wąchania kartek (ja wącham, nie potrafię się powstrzymać, jak te nowe karteluchy na mnie zerkają i cichutko szeptają "no, weź mnie niuchnij!" ) Ale o czym to ja... a, o stosie. No! I jest, i się chwalę by móc dzielić swą nieokiełznaną radochę.
< A oto i on ;)

Gibał się na boki i gibał, ale ustał i teraz dumnie stoi. A co tam konkretnie jest, to już mówię ;)

Pierwszy mini-stos od portalu Secretum

Od góry:

1. Szczepan Twardoch - Tak jest dobrze
2. Jakub Małecki - W odbiciu
3. Elizabeth Chandler - Pocałunek anioła (recenzja tutaj)
4. Mons Kallentoft - Jesienna sonata (recenzja tutaj)



Drugi mini-stos od Pani Moniki z Miry

Od góry:
 
1. Światowe życie duo
2. Maria V. Snyder - Siła trucizny
3. Alex Kava - Zło konieczne
4. Alex Kava - Dotyk zła





Trzeci mini-stos od Wydawnictwa G+J + coś jeszcze ;)

Od góry:

1. M. Cunningham - Nim zapadnie noc (wygrana z LC, jeszcze z grudnia)
2. Martyna Wojciechowska - Zanzibar (recenzja tutaj)
3. D. Preston i L. Child - Martwa natura z krukami



I ostatni mini-stos. Zakup własny z Selkara, z którego miałam wczoraj radochę, że hej!

Od góry:

1. Dan Wells - Nie jestem seryjnym mordercą
2. Alessandro D'Avenia - Biała jak mleko, czerwona jak krew
3. B&K Desserich - Wiadomość z nieba
4. Wojciech Cejrowski - Rio Anaconda



Radość ma niezmierna :D Tak więc idę machnąć najnowszy odcinek Supernatural, a potem nic tylko czytać, czytać i czytać. No i świętować z lubym Walentynki <3

Życzę Wam wszystkim miłego dnia kochani! ;)

54 komentarze:

  1. Na tego "seryjnego mordercę" sam mam ochotę i mam nadzieję dostać go przez Secretum :P

    Cejrowskiego nie cierpię :P

    "Siła trucizny" wygląda interesująco :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Cejrowskiego nie lubisz prywatnie czy za książki? ;)

      Usuń
    2. A ja z wieloma poglądami Cejrowskiego się nie zgadzam, ale uwielbiam jego sposób opowiadania zarówno w programach, jak i książkach :)

      Usuń
    3. Prywatnie Cejrowski mnie kompletnie nie interesuje, jego radykalne i katolickie poglądy również, bo są całkowicie inne niż moje, a jeśli chodzi o sprawy kościoła, to ta tematyka bardzo szybko mnie denerwuje, dlatego trzymam się od niej z daleka ;) Ale jeśli chodzi o jego umiejętności opowiadania to jak dla mnie jest mistrzem - uwielbiam jego programy w TV i książki - sposób w jaki przedstawia to wszystko jest dla mnie genialny ;)

      Usuń
  2. Piękne i kuszące pozycje. Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej zachęca mnie ostatni stos, chętnie zabrałabym Ci "Wiadomość z nieba" i "Białą jak mleko...". Życzę miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze zazdroszczę takiej masy książek, chętnie parę tytułów bym Ci uprowadziła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam identyczne odczucia jak Pan R : )

    Bym zainteresował się resztą książek to musieliby tak przynajmniej dwukrotnie wydłużyć dobę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy stosik, ale jak patrzę na książkę Cejrowskiego, to po prostu mam dość.XD Nie przepadam za tym "autorem".:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cejrowski prywatnie też mnie nie kręci, ale jego książki moim zdaniem są fantastyczne. Kim by nie był, potrafi opowiadać i przelewać to na papier. No i zazdroszczę mu tych wszystkich podróży i że zna hiszpański ;D

      Usuń
  7. Pokaźny stos! Z paroma pozycjami chętnie bym się zapoznała :). Miłej lektury życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale będzie poczytać Twoje recenzje o tych książkach. Dobrej lektury życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję stosiku, który jest rewelacyjny. Część książek mam już za sobą, inne czekają na swoją kolej, a o jeszcze innych w ogóle nie słyszałam. Chyba będę musiała się za nimi rozejrzec.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, duży stosik ! Siła trucizny dotarła do mnie dzisiaj ;) Czekam też na twoją jej recenzje ;)
    Miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń
  11. Nieźle! czekam na recenzje! : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny stos książek <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz to pozostaje tylko Tobie zazdrościć! Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, cudowny stosik. Jest naprawdę dużo ciekawych książek do czytania. Czekam z niecierpliwością na Twoje wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Co za Megastos! Ja też ostatnio kupiłam "Nie jestem seryjnym mordercą". Zapraszam na mojego bloga na konkurs walentynkowy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny stos, kilka z tych książek chciałabym przeczytać :) miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  17. "Biała jak mleko.." podobała mi się niesamowicie! Życzę miłego uporania się z tymi wszystkimi kartkami i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Polecam Ci Kave, jak wiesz uwielbiam kobitkę ;D A co to za nowy portal? Ja też chcę! ;D Och i Martyna W. ;)

    Szykuj się nadchodzę! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A taki fajny portal :D Zapraszam, jeśli chęci nadal są :D A na Kavę właśnie przez Ciebie (może bardziej dzięki Tobie ;)) miałam chętkę i oto jest - teraz będę czytać i kto wie, może podzielę Twoje uwielbienie ;D

      Usuń
    2. Ja tez chcę do tego portalu!!! Przygarnijcie kropka:P
      A stosik zacny. Zazdroszczę książek od Miry. Ja niestety przez swoje gapiostwo nie załapałam się na lutowe pozycje.:(

      Usuń
    3. No tak, najlepiej wszystko na biednego Bujaczka zwalić ;D Teraz będę obgryzać paznokcie ze zdenerwowania czekając na Twoje wrażenia;D

      A do portalu już zajrzałam i chyba tam pozostanę;D

      Usuń
    4. Nie ma co obgryzać, mam przeczucie, że będzie dobrze :D Chłopak też mi zachwalał Kavę, teraz już się czai na te, których nie przeczytał. W ogóle ostatnio się czai na te moje książki, tyle by ich nabrał, a potem czytać ni ma kiedy :D

      A co do portalu, to fajnie, że zajrzałaś - ciekawe, kiedy spotkamy się w gronie recenzentów :D

      Usuń
    5. Uffff bynajmniej wina będzie podzielona ;) To mi ulżyło ;)

      A co do grona recenzentów to zobaczymy ;)

      Usuń
  19. Super stos! Czekam na twoją opinię o Sile trucizny

    OdpowiedzUsuń
  20. No... muszę przyznać że na niektóre sama mam chętkę:D

    A co do chwalenia się, to tylko taki mały grzeszek :D

    OdpowiedzUsuń
  21. O większości z tych tytułów nie słyszałam, ostatnio w księgarni podkusiłam się jednak na "Biała jak mleko, czerwona jak krew". No to teraz siedzieć i czytać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj, jaki cudowny i ogromny stos! Przyjemnej i wciągającej lektury życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie nazywaj "Białej jak mleko..." czytadlem, zobaczymy kto będzie płakał ostatni :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet mnie nie strasz, że znowu będę wyć przy książce :P

      Usuń
  24. Wielce zacny stos! Miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny stosik :-)miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacja, Cejrowski plus kilka innych rewelacji, szczerze zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. super stos :) Z każdego bym coś podkradła.

    OdpowiedzUsuń
  28. Och, nie tylko ty lubisz wąchać książki. :D
    Jak tylko dostaję paczkę (też ze mną nikt radości nie dzieli) to od razu oglądam kartki, wącham, wzdycham.. :D
    Wczoraj do mnie również zawitał Dotyk Zła i Siła trucizny, ale zanim ja to przeczytam. Chociaż tak się cieszę na każdą nową lekturę, kiedy znaleźć czas?
    Miłego czytania i szczęścia z lubym. :)
    PS: Nie cierpię walentynek :D (ale mam czekoladę, hurra!)

    OdpowiedzUsuń
  29. Światowe życie duo, Siłę trucizny i Dotyk Zła również dostałam dzisiaj do recenzji :) W odbiciu i Wiadomość z Nieba czytałam.
    Natomiast bardzo zazdroszczę Ci Nie jestem seryjnym mordercą.
    W każdym razie życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wypasione stosisko !!!! Kalentofta uwielbiam !! A z chęcią bym Ci podkradła "Wiadomość z nieba" :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny stos. Pocałunek Anioła i te od G+J - zabrałabym! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne książki, kilka z nich chętnie bym Ci zabrała. ;)
    Ja jeszcze niestety nie widziałam nowego odcinka Supernatural, ale mam zamiar wkrótce to nadrobić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. wow, pokaźny stos, życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę stosik. I życzę miłej lektury :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja cię kręcę, ale stosisko! Zazdroszczę. :) "Wiadomość z nieba" i "Rio Anaconda" bym Ci chętnie podebrała. Miłego czytania i czekam na recenzje! :) Pozdrawiam i zapraszam czasem do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. No cudne :D Cejrowski, Kava i nowości z Miry :D
    Mega książeczki :D
    Miłego zaczytania!

    OdpowiedzUsuń
  37. Zazdroszczę stosu! Czekam na recenzję i życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Imponujący stosik.
    Ja sama nie mogę się doczekać, aż będę mogła nawiązać jakąś współpracę i przy okazji otrzymać egzemplarz recenzencki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zacnie wygląda ten stos :) Aż chyba pstryknę fotę swojego, bo jeszcze żadna się u mnie nie pojawiła :)

    OdpowiedzUsuń