Top 10: ulubione cytaty z literatury


Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.


W końcu i ja skusiłam się na akcję Kreatywy - TOP 10 - wiele razy się zbierałam i zbierałam i nic, ale tym razem nie mogłam odpuścić właśnie przez zaproponowany temat, a mianowicie ulubione cytaty. Trudno było mi wybrać tylko 10, przejrzałam więc moje cztery zeszyty z cytatami, które udało mi się uzbierać w ciągu kilku lat i wybrałam te oto, które zobaczyć możecie poniżej. Moje ulubione cytaty z literatury na ten moment ;)



PS. Wiem, że ostatnio kuleję z recenzjami, ale to wszystko przez zbliżającą się sesję, miliardy zaliczeń i tonę kserówek, w których się topię. Do tego wszystkiego w weekend postanowiłam się zrelaksować i pojechać do Wisły z chłopakiem, więc niewiele poczytałam, ale postaram się to naprawić i nie zaniedbywać bloga ani Was, moi drodzy, którzy mnie tu odwiedzacie, za co niezmiernie dziękuję! :)

20 komentarzy:

  1. Świetne cytaty. Bardzo mi się podobają te Coelho. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, ja również uwielbiam cytaty, jestem w trakcie zapisywania pierwszego zeszytu : D Staram się wyłowić coś z każdej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, zazdroszczę wyjazdu, sama chętnie bym się gdzieś z tym moim wyrwała :)

    A cytaty naprawdę świetne - nieco bawią, nieco dają do myślenia. Nawet nie sądziłam, że ten temat tak bardzo spodoba się blogerom - obawiałam się, że znów w zabawie weźmie udział raptem parę osób, a tu takie zaskoczenie :) Widać nie tylko ja zwracam uwagę na cytaty...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne cytaty, naprawdę rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ulubiony cytat na dziś to: Dzisiaj nic nie zrobię, bo będę robić tylko to, co lubię !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój ulubiony cytat zawsze i wszędzie :D Niestety, nie zawsze można się cieszyć nicnierobieniem :<

      Usuń
  6. Z pierwszym mogę się identyfikować ;P Reszta również bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne cytaty, a już ten z "Krwawego fioletu" najbardziej mnie rozczulił!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne cytaty :D Narobiły mi ochotę na książki z których pochodzą :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi si ten z ,,Listu w butelce":)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie fajne cytaty. :)
    Po twoim cytacie mam zamiar poczytać o książce "Selekcja naturalna".
    Oj w tym 2012 rzeczywiście niewiele osób ma czas by czytać i pisać, sama mam trochę zaległości (wszędzie o tym piszę:D), więc najdłuższe wypowiedzi ostatnio napisane przeze mnie to komentarze. Mam nadzieję w weekend napisać jakieś recki, a potem dalej nauka. -,-
    Miłego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem fajna książka, polecam ;) Mam z niej jeszcze kilka cytatów. A co do braku czasu to zgadzam się - też jakoś mi go wyjątkowo brakuje w tym roku. Sesja wcale nie pomaga w czytaniu - lenistwo też nie :D
      A wyjazd niestety minął, ale i tak dziękuję, ponieważ był miły i udany ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Ups, źle przeczytałam, to przez zmęczenie (muszę na coś zwalić!) :D
      No to następny weekend masz na nadrobienie zaległości. :)
      I poczytałam o tej książce i znalazłam jeszcze jakiś cytaty, które również bardzo mi się spodobały. Okładka za to do mnie nie przemawia -,- ale jeżeli trafię w bibliotece ( przez najbliższe 15 lat nic nie kupuję!:D) to wypożyczę i podzielę się opinią, no ale właśnie, żeby wybrać się do biblioteki czasu potrzeba. :(
      Ja mam większego lenia do nauki niż do książek, ale jak mam nie taki humor (ostatnio najmniejsza rzecz wyprowadza mnie z równowagi) to też nie czytam, za niedługo zacznę się bać o moją wyobraźnię. :D

      Usuń
    3. I przypomniałam sobie, że miałam coś dodać. :D
      Zaczęłam czytać Zafona, właśnie "Cień wiatru" i początek mnie do siebie nie przekonał, dlatego go porzuciłam, bo mam troszkę książek z Wydawnictw etc. czyli książek, które muszę przeczytać na sto procent. Jednak troszkę żałuję, bo czytałam o niemalże każdej jego książce WSPANIAŁE recenzję i koleżanka na forum napisała, że lepiej byłoby gdybym zaczęła od "Mariny". Też tak uważasz, czy właściwie w akcje trzeba się wkręcić? :)

      Usuń
    4. Wiesz co, ciężko stwierdzić, bo ja np. zaczęłam czytać od "Cienia wiatru", od którego zaczęła się moja miłość do Zafona, ale "Marina" też mi się bardzo podobała, wciąż zachowany jest styl Autora, a do tego jest krótsza ;) Więc może warto spróbować jeszcze raz od trochę innej strony, może wtedy najdzie Cię apetyt na dalsze czytanie ;)

      Usuń
  11. Cytaty kapitalne. Najbardziej podoba mi się chyba Zafón, z tych, które tu podałaś. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne cytaty i bardzo dobry pomysł na post :) Może sama się skuszę, tylko wybrać te 10 ulubionych to też jest nie lada kłopot!

    P.S. U Ciebie ostatnio nie miałam problemu, a teraz muzę pisać niestety z Anonimoweg :( To pewnie dlatego, że masz udostępnioną opcję komentowania dla osób Anonimowych. Nie wiem dlaczego zmiany w Blogspocie tak niefortunnie się skończyły.

    OdpowiedzUsuń
  13. W końcu tutaj zajrzałem :)
    Sesja jest złem, niestety właśnie też mi się zaczyna ;/
    Ale jakoś damy radę :)

    Pozdrawiam koleżankę-recenzentkę z Secretum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne,że damy radę - a mamy jakieś inne wyjście? :D Choć mimo wszystko wolałabym spędzić ten czas w inny sposób. Tak czy siak, zawsze mogło być gorzej, aż tak na swoją sesję (chyba) nie mogę narzekać ;)

      Powodzenia! :)

      Usuń
  14. piękne cytaty, mnie najbardziej podoba się ostatni :) sama mam kilka zeszytów z cytatami, ale chyba nie dałabym redy wybrać 10 ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń