stosik z końca września

Jako, że zbliża się październik i wkrótce czas wracać na uczelnię, postanowiłam zrobić mały porządek tu i tam. Jesienne porządki dopadły również biblioteczkę i tak okazało się, że mam parę nowych książek do przeczytania, które uzbierały się na ten oto stosik:



Od góry:
1. Mirosław Sośnicki "Modżiburki dwa" - od Wydawnictwa MTM (z dedykacją ;))
2. Anrzej Lipiński "Kalinka" - od Wydawnictwa Dobra Literatura (recenzja tutaj)
3. Ireneusz Pawlik "Pocałunek, czułość i rozkosz" - z wymiany na LC z Izuś (oczywiście nie obeszło się bez walnięcia czegoś do góry nogami...)
4. Jan Costin Wagner "Milczenie" - z wymiany na LC z Bujaczek
5. Adlerton "Wybierz psa dla siebie" - j.w.

Jakie to smutne, że po 3 miesiącach notorycznego obijania się trzeba wreszcie ruszyć zadek i znowu zacząć się uczyć... Ale! Będę mogła czytać w autobusie. I na schodach uczelni. I pod ławką. Wszędzieeee ;)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich, który czytają moje wypociny. Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze, które motywują do dalszego działania :)

15 komentarzy:

  1. Fajny stosik:)
    Z Twojego stosiku najbardziej interesuje mnie 'Kalinka' i 'Milczenie'.
    Dużo czasu na czytanie życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemna jesień się u Ciebie zapowiada:) życzę ciekawej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skradłabym Ci Modżiburki i Kalinkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Praktycznie nic z tego nie znam, więc chętnie poczekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też wracam na zajęcia i ubolewam nad skróceniem czasu na czytanie. :P Ale masz rację, czytać można wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesujący stosik, bardzo mnie kusi "Milczenie".

    Widzę, że masz wiele okazji i miejsc do czytania :), na mnie czeka tylko czekoladowa kanapa - szkoda, że nie z czekolady :)

    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Autobus i uczelnia to miejsca, w których najczęściej oddaję się lekturze, więc rozumiem ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy stosik ;D a co do uczelni ,ja się już męczę w szkole od miesiąca więc sprawiedliwość w końcu musi być :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Już od poniedziałku - witaj autobusowa czytelnio ;) Ciężko będzie wstać o 5.40 jak przez całe wakacje spałam min. do 8 (a zazwyczaj dłużej ;D) Damy radę! I na książki też znajdę czas, a co ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny stosik :)
    Oczywiście "Modżiburki dwa" polecam i "Milczenie" rewelacyjne książki :)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny stosik:)). "Kalinkę" czytałam i bardzo się wzruszyłam. Świetna książka. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę "Modżiburki dwa" i miłego czytania. A zaczytując się tramwaju lub autobusie często można przegapić przystanek ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mnie czeka powrót do tego strasznego miejsca...:p Ale masz rację, zawsze zostaje autobus;) Chociaż z reguły tam ludzie ciągle mnie potrącają;(

    OdpowiedzUsuń
  14. @Czytelniczka
    Niestety, autobus niewdzięczne miejsce, ale lepsze takie niż żadne ;D Zawsze staram się polować na miejsce w ramach akcji "Ustąp miejsca czytającemu" :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi też jakoś tak trudno uwierzyć, że wakacje już minęły... Zacznie się nauka, mnóstwo czytania na zajęcia...

    Obyśmy znalazły też czas na recenzje i blogi! :)

    OdpowiedzUsuń