Stosik biblioteczny


No i przyszedł czas na mój pierwszy blogowy stosik - stosik czysto biblioteczny (prócz mojego zdobycznego Cejrowskiego na samej górze). Stwierdziłam, że czas zapolować na nowe lektury i wybrałam się do miejskiej biblioteki, gdzie od razu rzuciłam się na półkę z Nowościami i tam dopadłam większość swoich łupów. A w stosiku, od góry:

1. Wojciech Cejrowski "Gringo wśród dzikich plemion"
2. Nicholas Sparks "Na ratunek"
3. Monika Sawicka "Szeptem"
4. Sławomir Shuty "Zwał"
6. Christine Kerdellant "Dziesięć minut po miłości"
7. Krystyna Januszewska "Niebo ma kolor zielony"
8. Mingmei Yip "Pawilon Kwiatu Brzoskwini"

Teraz tylko znaleźć czas na czytanie, a później na pisanie :)

3 komentarze:

  1. Polecam Gringo. Czyta się ją świetnie. O reszcie nie słyszałam ;)

    Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze swojej strony mogę polecić "Podróżnik WC" Cejrowskiego :) Z tym że posiadam wydanie II, poprawione.

    OdpowiedzUsuń