no to zaczynamy

Źródło
 Pomysł na bloga przyszedł dosyć spontanicznie, w ciągu kilku ostatnich dni. Zaczęły dręczyć mnie myśli o moim talencie (a raczej jego braku), o pasji, o czymś, co sprawia mi nieziemską frajdę - gdzie to się podziało? Każdy coś robi - śpiewa, tańczy, recytuje - a ja? I wtedy, nie bez pomocy, wpadła mi do głowy myśl o książkach i recenzjach :)

Czytam od najmłodszych lat. Recenzje również piszę od kilku dobrych lat (dla portali: www.amanita.pl oraz www.junior.reporter.pl), więc może warto posunąć to trochę dalej? Przecież uwielbiam pochłaniać książki, a do pisania zawsze mnie ciągnęło. Czemu nie!

I tak właśnie, zainspirowana innymi blogowymi biblioteczkami i sugestiami bliskich, postanowiłam założyć bloga o książkach. Będzie to zarówno przyjemność jak i również motywacja do czytania i pisania - dla siebie i dla innych. Mam nadzieję, że będzie to również pomoc w spełnieniu mojego małego marzenia - stworzenia spektakularnej, domowej biblioteczki (swoją drogą już teraz zapycham każdą możliwą przestrzeń różnorodną literaturą) oraz pomoc w utrzymaniu mojego postanowienia do popierania akcji Czytam - Kupuję

Mam nadzieję, że się uda, bo czuję, że to jest właśnie to, co chcę robić!

Pozdrawiam i zachęcam do czytania moich wypocin :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz